Eigil Ødegård Sandvik

Vågen Legesenter AS
Konsult Knudzonsgt. 8 6508 Kristiansund N
Eigil Ødegård Sandvik er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Eigil Ødegård Sandvik

Stor faglig kompetanse og pålitelig

Dette er en veldig profesjonell, vennlig og utrolig dyktig lege. Har aldri følt meg så godt ivaretatt som pasient. Man blir sett, hørt og tatt på alvor som pasient. Anbefaler denne legen på det sterkeste! Hvis man ikke kommer inn på eksakt fastsatt tidspunkt for legetime, er det grunnet legen som tar seg god tid med alle sine pasienter.

Et godt menneske i tillegg til å være en god lege.

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min. Jeg føler meg ivaretatt som kronisk syk pasient. Jeg er i tillegg så glad for at han responderer på mine forsøk på å være morsom. Han er aldri flåsete, som jeg kan være. Humor er en god medisin, hvis en ikke er for redusert.
Det er også et triangel av kvinner på laboratoriet der som gir hjelp og trygghet. Bedre legekontor finnes ikke!

God lege i helle kristiansund

Han er min lege cirka 6 år og jeg klage ikke aldri han er snill og gir deg god rød hvis du er syk han er flinke barne lege nå flytte jeg annet kummone . Jeg håpper at jeg fine ny god lege

Svært dyktig og profesjonell

Dette er en fastlege som kan sitt fag, samtidig som han er opptatt av pasientenes beste. Veldig flink med mennesker, voksne og barn. Fokuset er å hjelpe pasientene. Anbefales som fastlege.

Oppdatert, flink til å lytte (tar sine pasienter seriøst ), veldig empatisk, handlingsorientert, flink med barn, profesjonell