Eigil Ødegård Sandvik

Autorisasjon (2005)

Vågen Legesenter AS Telefonnummer71 57 08 9071 57 08 ...
Konsult Knudzonsgt. 8 6508 Kristiansund N
Eigil Ødegård Sandvik er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Eigil Ødegård Sandvik

Topp lege

Tar seg tid, lytter, følger opp, forklarer og viser omsorg. Kunnskapsrik og gir pasienten en følelsen av trygghet.

Beste legen jeg har hatt

Tar seg alltid god tid. Lytter til det jeg har å si, om det handler om meg eller barna tar han alt like seriøst. Han er den første legen jeg har hatt som har tatt min kroniske sykdom på alvor, der hvor jeg faktisk har fått hjelp til å få en diagnose og forståelse rundt denne.
Han er tålmodig, og er flink med barn og voksne. Situasjonen er aldri klein, selv ikke når det kommer til GU. Enkel å komme i kontakt med på helsenorge, eller ved å ringe til legekontoret. Han er som oftes litt forsinket fordi han alltid tar seg god tid til alle pasientene sine. Damene som jobber på laboratoriet er også helt suverene, og gir gode råd til bekymrede foreldre med syke barn via telefon. Det kan være litt ventetid hvis på time hvis det er en langvarig lidelse, men hvis det er ufarlig akutt får man time på dagen.

Stor faglig kompetanse og pålitelig

Dette er en veldig profesjonell, vennlig og utrolig dyktig lege. Har aldri følt meg så godt ivaretatt som pasient. Man blir sett, hørt og tatt på alvor som pasient. Anbefaler denne legen på det sterkeste! Hvis man ikke kommer inn på eksakt fastsatt tidspunkt for legetime, er det grunnet legen som tar seg god tid med alle sine pasienter.

Et godt menneske i tillegg til å være en god lege.

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min. Jeg føler meg ivaretatt som kronisk syk pasient. Jeg er i tillegg så glad for at han responderer på mine forsøk på å være morsom. Han er aldri flåsete, som jeg kan være. Humor er en god medisin, hvis en ikke er for redusert.
Det er også et triangel av kvinner på laboratoriet der som gir hjelp og trygghet. Bedre legekontor finnes ikke!

God lege i helle kristiansund

Han er min lege cirka 6 år og jeg klage ikke aldri han er snill og gir deg god rød hvis du er syk han er flinke barne lege nå flytte jeg annet kummone . Jeg håpper at jeg fine ny god lege