Peter Skjetne

Tlf: 66 96 40 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Peter Skjetne er en av 15 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Peter Skjetne

Usedvanlig god lege

Han har vært (og er) fastlegen min og til barna mine siden fastlegeordningen startet.
Tar seg tiden man trenger, lytter og nøler ikke med å skaffe seg tilleggskunnskap om det trengs.
Han er flink til å videresende en til GODE spesialister hvis det trengs utredning utover det en fastlege kan gi.
Han er også åpen for å diskutere andre former for behandling.

En fantastisk dyktig og hyggelig lege.

Skjetne er en lege som er behagelig, dyktig, og flink til å lytte og åpen for å prøve nye behandlingsmåter/medisiner hos kronikere . som meg selv. Han er også rask til responere tilbake dersom det sendes spørsmål om resepter - timebestilling etc på SMS.
Virkelig en lege man føler seg vel med, og som virkelig bryr seg om sine pasienter. Hatt han som fastlege i mange år - og er kjempefornøyd.

Tar seg god tid, og tar deg på alvor.

Trygg og god lege. Jeg flyttet til en annen kommune men beholdt legen min. Et langt og godt tillitsforhold.

Beste legen jeg har vært borti

Han lytter til hva man har å si og tar seg god tid, så man føler at han er genuint interessert i å hjelpe deg.
Utrolig dyktig i faget sitt.
Yter service i beste klasse!

En folkelig og flink lege som tar deg på alvor..

En medmenneskelig og flink lege som tar deg alvorlig og tror deg ,og ikke minst lytter. Han virker åpen for alternative behadlingsmetoder , noe jeg syns er positivt. Skulle ønske at en legetime var noe lengre da jeg syns det blir knappt med tid, men er det noe problem kan man sette opp en dobbelttime.

Vært min fastlege i ti år nå, og jeg må si meg meget fornøyd.

Behagelig og flink.

Veldig glad jeg har han som fastlege. Han er også flink til å rekvirere spesialister hvis det er behov for dette.

Tillitsfull, lyttende og den beste jeg har hatt!

Peter er en lege som har tid, og som heller tar fire passienter færre om dagen, for å ha tid når du kommer.
En behagelig, lyttende, proff , oppdatert og flott lege.

MC DREAMY!

Meget bra

Interessert, saklig, følger opp, mye kunnskap. Tar seg alltid tid til å høre deg ferdig. Kan mye om og alternative behandlingsformer.