Peter Skjetne

Autorisasjon (1989)

Peter Skjetne er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Peter Skjetne

Fantastisk lege

Hatt Peter Skjetne som lege hele livet, bytter ikke lege før han pensjonerer seg. Folkelig type, som oppriktig gjør så godt han kan.

Tillitsfull

Veldig fornøyd med Peter. Han er lydhør for alternativ medisin. Lett å få tillit til.
En lege jeg kan samarbeide med

Hjelpsom og forståelsesfull

Dette er en sånn fastlege alle burde ha! Han gjør alltid det han kan for pasientens beste. Han lytter til problemene/plagene og har god kunnskap til å finne løsninger. Han har vært min fastlege i ca 10 år, og har alltid vært like fornøyd. Han har god kunnskap til både fysiske og psykiske sykdommer. Han er profesjonell og høflig, men også veldig personlig, og lett å åpne seg opp til. Den perfekte fastlege!

Usedvanlig god lege

Han har vært (og er) fastlegen min og til barna mine siden fastlegeordningen startet.
Tar seg tiden man trenger, lytter og nøler ikke med å skaffe seg tilleggskunnskap om det trengs.
Han er flink til å videresende en til GODE spesialister hvis det trengs utredning utover det en fastlege kan gi.
Han er også åpen for å diskutere andre former for behandling.

En fantastisk dyktig og hyggelig lege.

Skjetne er en lege som er behagelig, dyktig, og flink til å lytte og åpen for å prøve nye behandlingsmåter/medisiner hos kronikere . som meg selv. Han er også rask til responere tilbake dersom det sendes spørsmål om resepter - timebestilling etc på SMS.
Virkelig en lege man føler seg vel med, og som virkelig bryr seg om sine pasienter. Hatt han som fastlege i mange år - og er kjempefornøyd.