Peter Skjetne

Nesoddtangen Legesenter

1989

Nesoddtangen Legesenter Telefonnummer66 96 40 4066 96 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestveien 51 1452 Nesoddtangen
Peter Skjetne er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Peter Skjetne

Hjelpsom og forståelsesfull

Dette er en sånn fastlege alle burde ha! Han gjør alltid det han kan for pasientens beste. Han lytter til problemene/plagene og har god kunnskap til å finne løsninger. Han har vært min fastlege i ca 10 år, og har alltid vært like fornøyd. Han har god kunnskap til både fysiske og psykiske sykdommer. Han er profesjonell og høflig, men også veldig personlig, og lett å åpne seg opp til. Den perfekte fastlege!

Usedvanlig god lege

Han har vært (og er) fastlegen min og til barna mine siden fastlegeordningen startet.
Tar seg tiden man trenger, lytter og nøler ikke med å skaffe seg tilleggskunnskap om det trengs.
Han er flink til å videresende en til GODE spesialister hvis det trengs utredning utover det en fastlege kan gi.
Han er også åpen for å diskutere andre former for behandling.

En fantastisk dyktig og hyggelig lege.

Skjetne er en lege som er behagelig, dyktig, og flink til å lytte og åpen for å prøve nye behandlingsmåter/medisiner hos kronikere . som meg selv. Han er også rask til responere tilbake dersom det sendes spørsmål om resepter - timebestilling etc på SMS.
Virkelig en lege man føler seg vel med, og som virkelig bryr seg om sine pasienter. Hatt han som fastlege i mange år - og er kjempefornøyd.

Tar seg god tid, og tar deg på alvor.

Trygg og god lege. Jeg flyttet til en annen kommune men beholdt legen min. Et langt og godt tillitsforhold.

Beste legen jeg har vært borti

Han lytter til hva man har å si og tar seg god tid, så man føler at han er genuint interessert i å hjelpe deg.
Utrolig dyktig i faget sitt.
Yter service i beste klasse!