Endre Osen Skjølberg

Legekontoret Fem Faste DA

Verftsgata 10 6416 Molde
Endre Osen Skjølberg er en av 26 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Endre Osen Skjølberg

Sterk faglig og flink med folk

Endre har vært min fastlege i snart 20 år. Alltid fått god hjelp.
Jeg syns han er til å stole på, gir seg god tid når det trengs og gjør gode vurderinger. Jeg synes han gjør en veldig god jobb.

Den beste legen jeg noen gang har had

Får alltid den hjelp jeg trenger når jeg går til han ,føler at jeg kan snakke om alt som tynger . Han tar deg alvorlig og lytter på hva du har og si . Håpe at jeg alltid får ha han som min fastlege .

Superlegen!

Endre er en kjempehyggelig lege som du alltid kan føle deg velkommen hos. Han har vært legen min siden jeg var bitteliten, og han slår gjerne av en prat. Følelsen av å ha en lege du kan stole på og som kjenner deg, er uerstattelig. En slik lege er Endre. Jeg må nesten si at jeg gleder meg til å gå til legen.

Flink fastlege

Er alltid tilstede, hjelpsom, har humor og er til å stole på.

Kjempebra

Utadvendt, hyggelig og morsom. Møter deg alltid med et håndtrykk og et "velkommen!". I tillegg til å være et hyggelig menneske som får deg til å føle deg komfortabel, så er han etter min vurdering også faglig dyktig (uten at jeg har særlig mange å sammenligne med). Får alltid den hjelpen jeg trenger, og går hjem med et smil om munnen :-) Kjempeanbefaling fra meg!