Endre Osen Skjølberg

Verftsgata 10 6416 Molde
Tlf: 71 20 32 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Endre Osen Skjølberg er en av 27 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Endre Osen Skjølberg

Faglig dyktig ,lett å komme i samtale med.

Tar seg god tid og er veldig rolig og avbalansert.
Blir møtt med ett Hei og er alltid i godt humør.
Føler att han er en lege som følger opp 100 %.

Sterk faglig og flink med folk

Endre har vært min fastlege i snart 20 år. Alltid fått god hjelp.
Jeg syns han er til å stole på, gir seg god tid når det trengs og gjør gode vurderinger. Jeg synes han gjør en veldig god jobb.

Den beste legen jeg noen gang har had

Får alltid den hjelp jeg trenger når jeg går til han ,føler at jeg kan snakke om alt som tynger . Han tar deg alvorlig og lytter på hva du har og si . Håpe at jeg alltid får ha han som min fastlege .

Superlegen!

Endre er en kjempehyggelig lege som du alltid kan føle deg velkommen hos. Han har vært legen min siden jeg var bitteliten, og han slår gjerne av en prat. Følelsen av å ha en lege du kan stole på og som kjenner deg, er uerstattelig. En slik lege er Endre. Jeg må nesten si at jeg gleder meg til å gå til legen.

Flink fastlege

Er alltid tilstede, hjelpsom, har humor og er til å stole på.

Kjempebra

Utadvendt, hyggelig og morsom. Møter deg alltid med et håndtrykk og et "velkommen!". I tillegg til å være et hyggelig menneske som får deg til å føle deg komfortabel, så er han etter min vurdering også faglig dyktig (uten at jeg har særlig mange å sammenligne med). Får alltid den hjelpen jeg trenger, og går hjem med et smil om munnen :-) Kjempeanbefaling fra meg!

Dyktig og meget god lege!

En lege jeg stoler på, og som er flink å gå dypere inn i detaljer på skader og hvordan ting henger sammen. Jeg har aldri hatt en så god lege!
Meget, meget fornøyd!

Fantastisk Lege

Denne legen er lege med stor L. Han tar pasienten på alvor, lytter og kommer med løsninger. Du går ikke ut av hans kontor med en følelse av å ikke ha oppnådd det du kom for. Han er en person med sprudlende humør, men leser deg godt, og er seriøs når behovet er der.
Dette er en lege du kan ha tillit til og gir av seg selv på godt og vondt.

Humor

Her får du plagene dine sett i perspektiv.
På resepten min sto det oppført som bruksmåte "ein tablett trykt langt opp i rumpa"
Må vere artig å få reseptar og henvisningar frå denne mannen.

Engasjert og interessert lege

Hadde denne legen en kort periode før jeg flyttet fra kommunen. Han er interessert og engasjert. Det viktigste synes jeg er at han tok seg tid til å lytte og tok det jeg sa på alvor.

Hyggelig og jovial

Endre er alltid i godt humøt, er flink til å lytte og tar deg på alvor. Han kan også fortelle en god historie om du har tid og sans for hans litt på/over kanten humor. En super lege etter mitt syn.

Verdens beste :)

Fantastisk lege, tenker nytt og tar deg på alvor. Alltid godt humør, er ikke mulig å gå sur hjem.

Kjempelege

Seriøs, empatisk og helhetstenkende. Sender deg videre til spesialister når det trengs! Vennlig og personlig i stilen.