Else Skram

Tlf: 71 68 33 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Else Skram er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Else Skram

Trygg og kunnskapsrik lege

En omsorgsfull fastlege , er der for meg og forstår mine behov . Hun kjenner meg og min sykdom så godt , at hun ser hvordan situasjonen min er der og da . Føler hele tiden hun tar meg på alvor . Hun gjør at mine utfordringer ang min sykdom blir enklere å takle , altså den beste legen for meg .

Flink og lyttende fastlege

Hun har vært min fastlege over mange år. Har ikke opplevd noe negativ i denne kontakten. Hun har vært lyttende, oppdatert i fht meg og mine sykdommer og henvist meg videre ved behov. En flott fastlege.

Travel og, ikke flink å lytte

Travel lege, og følte meg utilpass når jeg var hos henne. Grudde meg for å bestille time, så jeg gikk heller syk enn å kontakte henne. Synes hun er mest fokusert på trening og atter trening. Opplevde ubehag I forbindelse med at hun rippet opp i en situasjon jeg var opp i for flere år siden. Dro hjem og var lei meg etter at jeg var til henne, Har nå byttet lege, og er spent på den nye. Kan bare bli bedre håper jeg...

Seriøs og dyktig

Levende engasjert i sitt fag,kan oppfattes travel-men i sum effektiv.Flink til å lytte og har god evne til å inkludere pasientens behov i behandlingen.Seriøs og dyktig.Beste anbefalinger.

Helt grei

Engasjert, travel, effektiv, flinkest til fysiske ting, ikke så god på det psykiske.