Esben Boberg Skotte

Autorisasjon (2006)

Esben Boberg Skotte er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Esben Boberg Skotte

Vanskelig å få tak i

Grei lege, men vanskelig å få tak i. Sikkert flink, men føler meg ikke veldig smart når jeg er hos han. Jeg er ikke lege eller advokat, men føler også jeg burde bli ivaretatt på en god måte og bli snakket verdig til.

Usedvanlig dyktig og empatisk lege

Vi er 5 familiemedlemmer som alle er svært fornøyd med Espen Skotte. Meget faglig dyktig! Oppriktig interresert, og lytter til pasienten.Tar seg god tid hver gang. Selv om man også har mange spørsmål så er han like imøtekommende hele veien.Vet ikke om noen annen lege som gjør så mye for pasienten som Skotte. Han har god innsikt og flink til å diagnostisere ,men henviser også videre
når det er nødvendig. Alltid vennlig og får en til å føle seg respektert.Vi i familien føler oss svært godt ivaretatt gjennom mange år ,og er svært takknemmelig over å få lov til å ha en slik flott fastlege. Så tusen takk til Espen!

Beste legen jeg har hatt

Både barna og jeg har Skotte som fastlege, er strålende fornøyd med oppfølging, hans oppriktige og dyktige vurderinger, og evne til å "se" pasientene.

Flott lege!

Tar seg tid til å høre hva du har å si, og ser pasienten! Snur seg vekk fra datamaskinen og snakker med deg, lytter virkelig. Man føler seg ivaretatt hos dr. Skotte.

suveren er Hann.

Har en utrolig fin måte å snakke med meg på og lytte på hva jeg spørre han om. Jeg har hat ett problem med sykdom i ca 30 år . Har hvert utallige lege besøk aldri finne noe problem, innlagt akutt flere ganger til slutt så trude jeg att jeg bare innbilte meg ting. . Byttet fast lege , fra den dagen var minne problemer over . Håper att dette sier alt.