Jane Marie Slåtsveen

Autorisasjon (2007)

Kolbotn Legesenter Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ...
Jan Baalruds Plass 5 1410 Kolbotn
Jane Marie Slåtsveen er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Jane Marie Slåtsveen

Jane Slåtsveen

Jane Slåtsveen er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er alltid blid og vennlig. Den 27.11.05 tok jeg feil av tiden, men fikk likevel komme inn på kontoret og fikk utrettet det jeg skulle :-) Hun har vært i permisjon ett helt år og var overlykkelig da hun kom tilbake i september d.å. Jeg takker henne for den enestående hjelp hun har gitt meg :-)

Ikke fornøyd

Jeg er ofte utrygg på legens vurdering. Føler meg usikker på henne kompetanse. Synes ikke hun ser muligheter og er ikke løsningsorientert. Går fra legekontoret med følelsen av at dette var jo ikke til noen hjelp.

Tar pasienten på alvor

Hun tar seg tid til å lytte til pasienten, og til å følge opp på alle nivåer. Man føler seg svært godt ivaretatt av henne. Legesenteret kunne ha vært adskillig raskere til å ta telefoner og andre henvendelser, men trekker ikke ned inntrykket av hun som må være en av kommunens beste og hyggeligste leger.

verdens beste

den søteste, tålmodigste,vennligste og ikke minst FLINKESTE i Oppegård kommune

Har forbedringspotensiale

Har for liten tid til pasienten. Har sett at hun har en veldig tendens til å se på klokken. Virker overfladisk og ser for enkelt på problemene. Når jeg forteller en lege at jeg har plager forventer jeg at vedkommende tar seg tid til å lytte, i alle fall virke interessert. Virker som hun har for lite erfaring med diagnosering. Jeg vil bytte lege.