Jane Marie Slåtsveen

Tårnåsen Legesenter AS

2007

1 person

Tårnåsen Legesenter AS Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valhallveien 70 1413 Tårnåsen
Jane Marie Slåtsveen er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Jane Marie Slåtsveen

Meget bra, forståelsesfull

Hun viser god forståelse for pasientens tilstand og følger godt opp når det er nødvendig. Hører godt etter det man har og fortelle.

Kjempe god, positiv og hyggelig

Har vært hos henne tre ganger og har vært kjempe fornøyd hver gang. Den ene gangen oppdaget hun tilogmed et problem jeg har tatt opp med andre leger før som jeg ikke fikk noen fungerende løsning på, hvor hun ordnet opp og hørte på meg.

Flott lege.

Var hos denne legen i forbindelse med legevakt. Hun opptrådte profesjonelt, var en god lytter og tok problematikken på alvor.
Skulle gjerne ha byttet til denne legen om hun hadde vært ledig :)

Jane Slåtsveen

Jane Slåtsveen er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er alltid blid og vennlig. Den 27.11.05 tok jeg feil av tiden, men fikk likevel komme inn på kontoret og fikk utrettet det jeg skulle :-) Hun har vært i permisjon ett helt år og var overlykkelig da hun kom tilbake i september d.å. Jeg takker henne for den enestående hjelp hun har gitt meg :-)

Ikke fornøyd

Jeg er ofte utrygg på legens vurdering. Føler meg usikker på henne kompetanse. Synes ikke hun ser muligheter og er ikke løsningsorientert. Går fra legekontoret med følelsen av at dette var jo ikke til noen hjelp.