Jane Marie Slåtsveen

Tårnåsen Legesenter AS
Valhallveien 70 1413 Tårnåsen
Jane Marie Slåtsveen er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Jane Marie Slåtsveen

Kjempe god, positiv og hyggelig

Har vært hos henne tre ganger og har vært kjempe fornøyd hver gang. Den ene gangen oppdaget hun tilogmed et problem jeg har tatt opp med andre leger før som jeg ikke fikk noen fungerende løsning på, hvor hun ordnet opp og hørte på meg.

Flott lege.

Var hos denne legen i forbindelse med legevakt. Hun opptrådte profesjonelt, var en god lytter og tok problematikken på alvor.
Skulle gjerne ha byttet til denne legen om hun hadde vært ledig :)

Jane Slåtsveen

Jane Slåtsveen er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er alltid blid og vennlig. Den 27.11.05 tok jeg feil av tiden, men fikk likevel komme inn på kontoret og fikk utrettet det jeg skulle :-) Hun har vært i permisjon ett helt år og var overlykkelig da hun kom tilbake i september d.å. Jeg takker henne for den enestående hjelp hun har gitt meg :-)

Ikke fornøyd

Jeg er ofte utrygg på legens vurdering. Føler meg usikker på henne kompetanse. Synes ikke hun ser muligheter og er ikke løsningsorientert. Går fra legekontoret med følelsen av at dette var jo ikke til noen hjelp.

Tar pasienten på alvor

Hun tar seg tid til å lytte til pasienten, og til å følge opp på alle nivåer. Man føler seg svært godt ivaretatt av henne. Legesenteret kunne ha vært adskillig raskere til å ta telefoner og andre henvendelser, men trekker ikke ned inntrykket av hun som må være en av kommunens beste og hyggeligste leger.