Jane Marie Slåtsveen

Valhallveien 70 1413 Tårnåsen
Tlf: 66 82 34 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jane Marie Slåtsveen er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Jane Marie Slåtsveen

Kjempe god, positiv og hyggelig

Har vært hos henne tre ganger og har vært kjempe fornøyd hver gang. Den ene gangen oppdaget hun tilogmed et problem jeg har tatt opp med andre leger før som jeg ikke fikk noen fungerende løsning på, hvor hun ordnet opp og hørte på meg.

Flott lege.

Var hos denne legen i forbindelse med legevakt. Hun opptrådte profesjonelt, var en god lytter og tok problematikken på alvor.
Skulle gjerne ha byttet til denne legen om hun hadde vært ledig :)

Jane Slåtsveen

Jane Slåtsveen er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er alltid blid og vennlig. Den 27.11.05 tok jeg feil av tiden, men fikk likevel komme inn på kontoret og fikk utrettet det jeg skulle :-) Hun har vært i permisjon ett helt år og var overlykkelig da hun kom tilbake i september d.å. Jeg takker henne for den enestående hjelp hun har gitt meg :-)

Ikke fornøyd

Jeg er ofte utrygg på legens vurdering. Føler meg usikker på henne kompetanse. Synes ikke hun ser muligheter og er ikke løsningsorientert. Går fra legekontoret med følelsen av at dette var jo ikke til noen hjelp.

Tar pasienten på alvor

Hun tar seg tid til å lytte til pasienten, og til å følge opp på alle nivåer. Man føler seg svært godt ivaretatt av henne. Legesenteret kunne ha vært adskillig raskere til å ta telefoner og andre henvendelser, men trekker ikke ned inntrykket av hun som må være en av kommunens beste og hyggeligste leger.

verdens beste

den søteste, tålmodigste,vennligste og ikke minst FLINKESTE i Oppegård kommune

Har forbedringspotensiale

Har for liten tid til pasienten. Har sett at hun har en veldig tendens til å se på klokken. Virker overfladisk og ser for enkelt på problemene. Når jeg forteller en lege at jeg har plager forventer jeg at vedkommende tar seg tid til å lytte, i alle fall virke interessert. Virker som hun har for lite erfaring med diagnosering. Jeg vil bytte lege.

En god lege.

Dette er en god lege som følger deg opp. Er alltid blid og hyggelig. Har alltid god tid til å høre hva du sier.

Tar ikke pasienten på alvor

Hun kan virke hyggelig men dette ene og alene hjelper ikke en pasient som er syk og trenger profesjonell behandling. Hun har veldig dårlig tid på legetimene. Hun er veldig rask med å undersøke deg og skrive resept. Stiller du flere spørsmål så blir du bedt om å bestille en ny time. I tillegg er hun veldig dårlig til å følge opp pasienten etter at legetimen er avsluttet. Det er nesten umulig å komme i kontakt med henne på telefon. Du er nødt til å bestille en ny time hvis du vil snakke med henne. Hun må ha betalt for å kunne snakke med deg.

Veldig hyggelig og god lege

veldig hyggelig og god lege, godt humør og humor, synes jeg alltid blir tatt alvorlig ved time her, får svar på spørsmål som stilles og de undersøkelsene som skal gjøres blir gjort og får tilbakemelding når det er noe

hyggelig

Hun er hyggelig, men føler man ikke blir tatt helt alvorlig når hun ikke finner ut av probleme

OK

Hun er hyggelig, men føler ikke alltid at vi blir tatt på alvor. Stiller noen spørsmål, men kanskje ikke så veldig kreativ når symptomene er diffuse....