Jane Marie Slåtsveen

Kolbotn Legesenter

Autorisasjon (2007)

Kolbotn Legesenter Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ...
Jan Baalruds Plass 5 1410 Kolbotn
Jane Marie Slåtsveen er en av 59 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Jane Marie Slåtsveen

Dårlig tilgjengelighet og lange ventetider

Ikke noe vondt å si om Jane Marie som lege, men tilgjengeligheten på legekontoret og at det ofte er én mnd ventetid på timer gjør dessverre totalopplevelsen med å ha Jane Marie som fastlege svært dårlig. Har benyttet meg av private legetjenester flere ganger, da jeg ikke har kunnet vente på time hos Jane Marie.

Beste legen jeg har hatt

Hun lytter, tar seg tid. Stiller riktige spørsmål. Hvis man spør etter blodprøver så har hun ingen problem med å gi deg timer til det. Så langt i livet så har hun vært mye bedre enn andre fastleger eller vikarer jeg har vært hos. Superfornøyd.

Meget bra, forståelsesfull

Hun viser god forståelse for pasientens tilstand og følger godt opp når det er nødvendig. Hører godt etter det man har og fortelle.

Flott lege.

Var hos denne legen i forbindelse med legevakt. Hun opptrådte profesjonelt, var en god lytter og tok problematikken på alvor.
Skulle gjerne ha byttet til denne legen om hun hadde vært ledig :)

Jane Slåtsveen

Jane Slåtsveen er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er alltid blid og vennlig. Den 27.11.05 tok jeg feil av tiden, men fikk likevel komme inn på kontoret og fikk utrettet det jeg skulle :-) Hun har vært i permisjon ett helt år og var overlykkelig da hun kom tilbake i september d.å. Jeg takker henne for den enestående hjelp hun har gitt meg :-)