Oddrun Synnøve Vingen

Autorisasjon (2001)

Oddrun Synnøve Vingen er en av 33 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Oddrun Synnøve Vingen

Uvurderlig oppfølging;

Hatt et tungt år med mye sykdom. Flott og hjertevarmende oppfølging! Riktige henvisninger videre der dette trengtes. Også mange gode råd i forhold til kosthold, vitaminer og mineraler for å gjøre hverdagen bedre.

Griper inn med trygg hånd når det står om alvor.

Oddrun er en fantastisk fastlege. Jeg har hatt henne i flere år og hon er dyktig på hverdagsmøte og dyktig til å sende videre om det trengs. Jeg er meget fornøyd med henne. For en stund siden ble jeg alvorlig syk og hun grep inn og fikk ringt etter ambulanse. Hun fulgte opp underveis på sykehuset og etter jeg kom ut igjen. Så glad for at jeg har henne.

Beste fastlegen i Molde!

Endelig, etter mange års leiting, fikk jeg en engasjert og empatisk fastlege som lytta og forsto. Følger opp alle henvendelser. Og beroliger ved behov. Superfornøyd, nå føler jeg meg 💯 % trygg.

Best doctor

Doctor Oddrun Vingen is our doctor for a many years. She is a great person and know her job very well. She helps us a lot and always give a good advise, never wrong with diagnosis and medicine.

Lite kunnskap og omsorg

Opplever stadig å ikke bli tatt på alvor. Eneste tiltakene hun gjør uavhengig av mine plager er å spørre om jeg tar tran. Tran er vel og bra, men kan dessverre ikke løse alle helseplager. Har også opplevd at hun har glemt avtalte legetimer. Utrolig uprofesjonell lege med lite kunnskap og mangel på omsorg for sine pasienter.