Oddrun Synnøve Vingen

Kvam Legesenter Kvinne, 46 år

Autorisert2001
Ledige plasser 11 av 1050
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kvam Legesenter

Mekveien 13A 6411 Molde
Oddrun Synnøve Vingen er en av 26 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Oddrun Synnøve Vingen

Ikkje nøgd.

Oddrun er lett å prate med, men svikter i oppfølging. Har "rota vekk" fleire av mine blodprøvar, og svarer ikkje på utallige henvendelsar om kva som har skjedd med prøvane. Lett å få time, mener alltid forsinka, og ein må sitte lenge på venterommet. Tar lett på ting, og snakker seg vekk. Anbefalas ikkje vidare til andre.

Fort gjort

Var inne hos henne i 5 minutt og følte ikke at jeg ble tatt på alvor. Var mye rar sammenligning og virket ikke helt troverdig. Lite kunnskap kanskje? Fikk hvertfall ikke noe mere svar enn det jeg visste på forhånd. Gir det en sjangse til og om det ikke blir bedre så bytter jeg lege

Seriøs

Har vært pasient siden -03. Har fått mye forståelse og hjelp etter jeg ble syk i 07. Har fulgt opp bra, det er lett å få time. Lett å prate med.

tiltaksløs og svak faglig kompetanse

Har hatt henne i flere år, men har nesten aldri hatt behov for å gå til legen, bortsett fra den siste tiden. Har da oppdaget at hun ikke tar tak i utfordringer, selv om blodprøver viser svart på hvitt diverse allergier, i tillegg til at allmenntilstanden heller ikke er god. Jeg har stilt mange spørsmål. Hun svarer tildels, men prater seg bort. Får heller ingen hjelp til å forstå sykdomsbildet og hva som må gjøres videre ift dette. Har inntrykk av at hun ikke kan noe særlig om dette emne. Har derfor måttet lese mye på internett. Henvisninger videre til de som kan seg bedre på det, har hun heller ikke foreslått, men det har jeg måttet bringe på banen flere ganger.. Det er vanskelig å få time hos henne fordi hun ikke er på kontoret så mye. Jeg skal bytte fastlege så snart det blir noe ledig.

Dårlig opplevelse

Jeg byttet fastlege til Vingen da jeg flyttet til Molde, og har bare hatt dårlige opplevelser. Jeg måtte ha uttømmende legeattest til studier, og ga beskjed om dette da jeg bestilte time. Jeg måtte likevel komme tilbake tre ganger, siden hun ikke hadde funnet fram utstyret hun skulle bruke til legetimene. Jeg måtte betale for alle tre timene, så det ble jo mye dyrere enn det kunne ha vært. Det virket som at hele undersøkelsen var et ork for henne. I tillegg begynte hun å foreslå andre studier jeg heller kunne søke. Dette var på min første time med henne (!!), og hun hadde da ingen kjennskap til meg.

Etter dette har jeg kun vært til henne én gang, og fikk da beskjed om at en halvtimes gåing hver dag ville løse problemene mine. Hvis ikke kunne hun skrive ut noen piller. Jeg byttet fastlege etter dette og er utrolig glad for det!