Oddrun Synnøve Vingen

Mekveien 13A 6411 Molde
Oddrun Synnøve Vingen er en av 27 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Oddrun Synnøve Vingen

Faglig svak

Hadde henne som fastlege for endel år tilbake, men var ikke førnøyd og byttet. Møtte da tilfeldigvis på henne på legevakten ifjor da jeg hadde tydelige symptom på blindtarmbetennelse. Jeg googlet meg selv opp før jeg ringte legevakten, og symptomene jeg opplevde stemte veldig godt med nettopp det. Når jeg ringte dit og snakket med henne ville hun nesten ikke ta meg inn til sjekk, for dette var forstoppelse mente hun. Fikk til slutt time, hvorpå hun undersøkte meg og sendte meg litt motvillig inn til sykehuset. Når jeg kom på mottakelsen der gikk det ikke mange minuttene før de konkluderte med blindtarmbetennelse og jeg ble operert like etterpå.

Bekymrer meg litt når jeg tenker på hva som kunne skjedd om jeg ble sendt hjem uten å få hjelp..

Ikkje nøgd.

Oddrun er lett å prate med, men svikter i oppfølging. Har "rota vekk" fleire av mine blodprøvar, og svarer ikkje på utallige henvendelsar om kva som har skjedd med prøvane. Lett å få time, mener alltid forsinka, og ein må sitte lenge på venterommet. Tar lett på ting, og snakker seg vekk. Anbefalas ikkje vidare til andre.

Fort gjort

Var inne hos henne i 5 minutt og følte ikke at jeg ble tatt på alvor. Var mye rar sammenligning og virket ikke helt troverdig. Lite kunnskap kanskje? Fikk hvertfall ikke noe mere svar enn det jeg visste på forhånd. Gir det en sjangse til og om det ikke blir bedre så bytter jeg lege

Seriøs

Har vært pasient siden -03. Har fått mye forståelse og hjelp etter jeg ble syk i 07. Har fulgt opp bra, det er lett å få time. Lett å prate med.

tiltaksløs og svak faglig kompetanse

Har hatt henne i flere år, men har nesten aldri hatt behov for å gå til legen, bortsett fra den siste tiden. Har da oppdaget at hun ikke tar tak i utfordringer, selv om blodprøver viser svart på hvitt diverse allergier, i tillegg til at allmenntilstanden heller ikke er god. Jeg har stilt mange spørsmål. Hun svarer tildels, men prater seg bort. Får heller ingen hjelp til å forstå sykdomsbildet og hva som må gjøres videre ift dette. Har inntrykk av at hun ikke kan noe særlig om dette emne. Har derfor måttet lese mye på internett. Henvisninger videre til de som kan seg bedre på det, har hun heller ikke foreslått, men det har jeg måttet bringe på banen flere ganger.. Det er vanskelig å få time hos henne fordi hun ikke er på kontoret så mye. Jeg skal bytte fastlege så snart det blir noe ledig.