Oddrun Synnøve Vingen

Autorisasjon (2001)

Oddrun Synnøve Vingen er en av 33 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Oddrun Synnøve Vingen

great doctor

A nice and calm person, she always gives all her experiences in the field of medicine to the patient and that is from a personal experience, the most important thing for me is to feel you and your suffering and then start the diagnosis, a great person and doctor

En god lytter som tar seg tid til pasienten

Oddrun Vingen som fastlege anbefales på det varmeste, tar seg tid til pasienten, holder avtaler og finner gode løsninger.

Hun har TID

Har hatt henne som lege de siste 3 årene og opplever at hun er avslappet med hensyn til tidsbruk, i motsetning til andre leger jeg har hatt. Hun lytter, hun spør, og hun samtaler om hvilke tiltak som kan gjøres i forhold til helseproblematikken. Jeg opplever henne som både dyktig og tillitsvekkende. Følger opp med prøvesvar, og sender deg videre i systemet om behovet er der
Ventetiden er lang for å komme inn til timeavtalen, men som sagt, så ser hun ikke på klokken mens du er inne på kontoret. Du får ha i tankene at noen behøvde mer tid med legen sin i dag. Neste gang kan det være deg

Ikke fornøyd

Kom ny til molde uten kunnskap om hvilke leger som var dyktige her. Tok den som var ledig og det var Vingen. Forstår nå hvorfor hun har mange ledige plasser. Følte meg ikke hørt. Jeg skulle ønske hun var lyttende og hadde nyere kunnskap om psykisk helse. Det å høre på pasienten i stedet for å dra konkusjoner ut fra egne erfaringer kan være nyttig, samt å sende til videre undersøkelser. Har byttet fastlege nå.

God fastlege

Har hatt Oddrun som fastlege gjennom mange år, og er veldig godt fornøyd. Hun møter meg en god forståelse, et åpent sinn og gode forslag til løsninger. Hun følger raskt opp henvendelser som jeg sender inn digitalt. Hun viser stor omsorg og kunnskap gjennom sitt virke, og jeg vil anbefale henne på det varmeste.