Oddrun Synnøve Vingen

Autorisasjon (2001)

Oddrun Synnøve Vingen er en av 33 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Oddrun Synnøve Vingen

God oppfølging og hjelp

Jeg har opplevd Oddrun som en lyttende og støttende lege, som har hatt tid og som har fulgt meg opp på en betryggende måte. Jeg har opplevd å bli sett og møtt på en god måte, og fått god hjelp i den perioden jeg har hatt henne som min fastlege.

Omsorgsfull og tålmodig

Under mine konsultasjoner med Oddrun Synnøve, har jeg opplevd å bli møtt med varme, omsorg, forståelse, empati og kunnskap.
I en sårbar situasjon, er det utrolig viktig for meg! (går sjelden til lege)
Å gå til legen, kan være utfordrende og krevende.
Det å bli møtt med så stor tålmodighet, - inngir en utrolig god følelse; -det å få tid nok til å forklare, gå i dybden. Oddrun Synnøve gir meg det rommet jeg trenger- all den tiden jeg behøver for å få besvart mine spørsmål...
Føler jeg blir møtt med stor hjelpsomhet og at det er lett å samarbeide.
For meg er det usigelig verdifullt, - å ha funnet en lege som tar seg den tiden som trengs- og tid trenger man- for å finne veien til helbred.
Er så utrolig takknemlig for at jeg fått den hjelpen jeg trengte samt det gode samarbeidet vi har.

Topp skår fra meg

Møtte denne legen via legevakttjeneste og videokonsultasjon. Opplevde henne som lyttende, varm og som behandlet meg profesjonelt og seriøst.

Caring and helping

You are so polite and heartily listen my problem. Calm and creates safe environment for conversation. A professional approach with genuine kindness. Thank you so much….you put me back to my normal life.

Misfornøyd

Har byttet , hun har sviktet helt og føler bare utrolig lettelse for endelig forstått det . Bryr seg lite om meg som pasient , dårlig kunnskap som lege .