Iryna Gran

Tønsberg kommunale fastlegekontor
Larvikgaten 23 3112 Tønsberg
Iryna Gran er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Iryna Gran

Beste legen jeg har hatt!!

Jeg er en pasient med mange komplekse problemer, og denne ekstremt proffesjonelle, kunnskapsrike, åpne og imøtekommende damen sendte meg brev med personlig oppfølgende vurderinger av prøver, henviste videre, slo seg ikke til ro med uavklarte ting, men skrev brev om neste skritt...!! Hun ser pasienten, er kompetent nok til å søke svar hos eksperter hvis hun ikke vet noe og hun er ikke redd for å samarbeide med pasienten. I en tyve år lang sykdomshistorie har jeg aldri opplevet maken. Har problemer med å anbefale henne på det sterkeste, fordi jeg vil beholde henne for meg selv! Kontoret er avslappet og uhøytideligt, kompetent og trivelige ansatte.

mangel på hjelp

er min første legen jeg trengte hjelp, hun ville ikke hjelpe meg, jeg anbefaler ikke, ikke en veldig hyggelig person

Barnevennlig lege og sekretær

Har hatt en konsultajon hos Iryna grunnet min sønn på snart to år. Jeg fikk et svært godt inntrykk av både henne og sekretæren. De var imøtekommende og tilnærmet seg barnet mitt på en meget vennlig måte. Det virker som om de forstår barns følelsesliv og reaksjonsmønster :)

I tillegg kan jeg nevne at telefonen ble besvart kjapt og fikk hastetime uten å måtte "mase." Et hyggelig legekontor...

De får full skår hos meg!

Den beste legevikaren som finnes!

Hei.
Leser her andres oppfatning av Galina Halvorsen som er vikar for Iryna Gran. Disse personene må ha gått til feil legekontor?
Jeg trenger lege som er profesjonell, og ikke bare for å ha sosial omgang. Har parkinson, astma og begynnende sykkersyke. Den behandlingen og omsorgen jeg får savner sidestykke. Når det er forsinkelser vet jeg at hun har måttet ta seg bedre tid med en pasient, og samtidig gir det meg trygghet for at jeg også vil trenge det en annen gang.
Den forrige legen jeg hadde avsluttet uten å bli ferdig for å holde timeplanen! Gikk en gang for et brokk jeg hadde fått. Var ganske stort. Jeg fikk beskjed om å kjøpe brokkbind. Lurte på om hun skulle se på det, men brokk hadde hun sett før. Vær så god neste. Jeg gikk på legevakten. De kunne forklare meg at jeg ikke kunne bruke brokkbind på det jeg hadde! Dette kunne ikke hendt hos Halvorsen.
Galina Halvorsen slutter nå til sommeren. Jeg synes dette er veldig synd. Maken til lege finner jeg aldri!!!!

Flink lege

Jeg er veldig fornøyd med Iryna Gran og er veldig stnd hun ikke er tilbake før til høsten. Når det gjelder Galina Halvorsen kan man ikke få en dårligere vikar. Sur og gretten. Kommer man med innspill får man bare surt svar. Alltid stressa og man føler seg lite velkommen på hennes kontor. Vurderer sterk å bytte til en annen lege i sentrum.

Fornøyd med min lege

Jeg er en eldre dame i syttiårene og er veldig fornøyd med Iryns Gran's vikar Galina Halvorsen, jeg føler meg godt ivaretatt og blir nøye fulgt opp. Har jeg spørsmål, er hun altid villig til å svare. Jeg har ingen problemer med å anbefale henne.
Kontorsøstrene er søte og hyggelige, vi kan alle ha en dårlig dag og det må de også ha lov til å ha. Det er ofte mange passienter og da er det lett å bli stresset.
Har man litt tålmodighet kommer man altid frem på telefonen.

Negativt inntrykk

Denne legen satte opp en time for meg kun for å fortelle meg at allergipanelet mitt var negativt. Min mann fikk panelet sitt i posten og kunne ringe etter cetirizin. Hvorfor skal jeg betale 150 kroner for at hun skal gi det til meg personlig?

Den beste legen jeg har hatt på lenge.

Iryna er en lege du fort blir fortrolig med. Man blir møtt med et smil og varme. Hennes evne til å sette pasientene i fokus gjør at man blir hørt og sett, føler trygghet og respekt. Må dessverre si at jeg har ingen kjemi med din vikar. Føler meg mistenkelig gjort pga en medisin som jeg tar. Jeg er en godt voksen dame, som er moderat med det meste. Leit for praksisen din.

den beste legen jeg har hatt

Iryna er absolutt den beste legen jeg har hatt. Hun tar seg god tid, lytter og er utrolig flink til å gi informasjon.
Desverre er hun borte et år, og vikarlegen er absolutt ikke å anbefale. Hun svarer ikke på spm og gir lite informasjon i forhold til behandling.
Jeg anbefaler Iryna på det varmeste og tenker dere på å bytte til henne, er rådet mitt å vente til hun er tilbake i oktober neste år

Veldig dyktig

Bruker lege Iryna Vysotska , hun er meget flink , tar seg tid og lytter til det du har og si.
Hun ordner opp i ting med en gang , er utrolig heldig som fikk henne da jeg måtte bytte lege .
Hun er bare enestående :) veldig glad jeg har hun som fastlege.

Ryddig, klar og godt informerende

Jeg er meget fornøyd med lege Iryna Vysotska. Hun gir klare svar og bidrar med informasjon som gjør det mulig for meg å ta valg der det er opp til meg. Anbefales på det varmeste!

Super

Tar pasientene sine seriøst og er veldig grundig. Er veldig flink til å fortelle hva hun gjør og hvor.