Iryna Gran

Tønsberg kommunale fastlegekontor
Larvikgaten 23 3112 Tønsberg
Iryna Gran er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Iryna Gran

Beste legen jeg har hatt!!

Jeg er en pasient med mange komplekse problemer, og denne ekstremt proffesjonelle, kunnskapsrike, åpne og imøtekommende damen sendte meg brev med personlig oppfølgende vurderinger av prøver, henviste videre, slo seg ikke til ro med uavklarte ting, men skrev brev om neste skritt...!! Hun ser pasienten, er kompetent nok til å søke svar hos eksperter hvis hun ikke vet noe og hun er ikke redd for å samarbeide med pasienten. I en tyve år lang sykdomshistorie har jeg aldri opplevet maken. Har problemer med å anbefale henne på det sterkeste, fordi jeg vil beholde henne for meg selv! Kontoret er avslappet og uhøytideligt, kompetent og trivelige ansatte.

mangel på hjelp

er min første legen jeg trengte hjelp, hun ville ikke hjelpe meg, jeg anbefaler ikke, ikke en veldig hyggelig person

Barnevennlig lege og sekretær

Har hatt en konsultajon hos Iryna grunnet min sønn på snart to år. Jeg fikk et svært godt inntrykk av både henne og sekretæren. De var imøtekommende og tilnærmet seg barnet mitt på en meget vennlig måte. Det virker som om de forstår barns følelsesliv og reaksjonsmønster :)

I tillegg kan jeg nevne at telefonen ble besvart kjapt og fikk hastetime uten å måtte "mase." Et hyggelig legekontor...

De får full skår hos meg!

Den beste legevikaren som finnes!

Hei.
Leser her andres oppfatning av Galina Halvorsen som er vikar for Iryna Gran. Disse personene må ha gått til feil legekontor?
Jeg trenger lege som er profesjonell, og ikke bare for å ha sosial omgang. Har parkinson, astma og begynnende sykkersyke. Den behandlingen og omsorgen jeg får savner sidestykke. Når det er forsinkelser vet jeg at hun har måttet ta seg bedre tid med en pasient, og samtidig gir det meg trygghet for at jeg også vil trenge det en annen gang.
Den forrige legen jeg hadde avsluttet uten å bli ferdig for å holde timeplanen! Gikk en gang for et brokk jeg hadde fått. Var ganske stort. Jeg fikk beskjed om å kjøpe brokkbind. Lurte på om hun skulle se på det, men brokk hadde hun sett før. Vær så god neste. Jeg gikk på legevakten. De kunne forklare meg at jeg ikke kunne bruke brokkbind på det jeg hadde! Dette kunne ikke hendt hos Halvorsen.
Galina Halvorsen slutter nå til sommeren. Jeg synes dette er veldig synd. Maken til lege finner jeg aldri!!!!

Flink lege

Jeg er veldig fornøyd med Iryna Gran og er veldig stnd hun ikke er tilbake før til høsten. Når det gjelder Galina Halvorsen kan man ikke få en dårligere vikar. Sur og gretten. Kommer man med innspill får man bare surt svar. Alltid stressa og man føler seg lite velkommen på hennes kontor. Vurderer sterk å bytte til en annen lege i sentrum.