Smidsrød Legesenter

Øreveien 7 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Smidsrød Legesenter

Sympatisk, men lite tilgjengelig

Lege: Iryna Gran Skrevet

Hun er flink, og det er et stort pluss at hun har presset litt på for løsninger jeg ikke har vært begeistret for, men som har vist seg å være riktig i lengden.
Jeg valgte å bytte fastlege på grunn av at jeg flyttet, og at denne fastlegen er tidvis vanskelig å få kontakt med.
Et eksempel på dette er at jeg i dag forsøkte å få en time raskt fordi jeg har et skjema som må fylles ut til kirurgisk avdeling fordi jeg trenger en operasjon raskt. Jeg kunne ikke få time før august, og siden jeg får ny fastlege før det må jeg rett og slett vente med å få et enkelt skjema fylt ut til ny fastlege kan gjøre det. Dette igjen vil føre til stor forsinkelse i forhold til når jeg kan få innvilget nødvendig kirurgi.

Beste lege noensinne !

Lege: Iryna Gran Skrevet

Iryna har vært min lege i flere år og selv om jeg har flyttet fra kommune velger jeg å beholde henne som min lege fremover , ikke uten grunn ! Hun er alltid lyttende , støttende , omsorgsfull , interessert i mine helseutfordringer og snill ! Har alle de egenskapene en lege bør ha, dyktig ikke minst ! Hun er blitt mitt livs rådgiver jeg setter enorm pris på! Legekontoret generelt er velfungerende jeg alltid får hyggelig svar fra!

usympatisk og helt feil for meg

Lege: Iryna Gran Skrevet

lite sympatisk og mere opptatt av å ha rett og forsvare sin egen «rolle» enn å virkelig høre på meg som pasient.
Enkel lege og ha om du nikker og sier ja og ha, men trenger du egentlig god oppfølging på noe og en god støttende samtale i vanskelige perioder var hun absolutt ikke noe for meg. Opplevde å få fordomsfulle, respektløse tilbakebakemeldinger under siste samtale og måtte velge å bytte til annen lege.

Lyttende og hjelpsom

Lege: Julia Madeleine Martinsen Skrevet

Utrolig bra lege som gjør det komfortabel, lytter og følger opp problemer. Prøver også ut flere tilnærminger dersom dere ikke finner svar med en gang, og man merker at hun bryr seg!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Lene Westdahl Skrevet

Trygg og kunnskapsrik. Ved behov sendes jeg videre til spesialister på sykehuset eller tilsvarende for utredning.