Smidsrød Legesenter

Telefonnummer409 14 401409 14 4 ...
Øreveien 7 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Smidsrød Legesenter

Tydelig , effektiv , beste lege !

Lege: Iryna Gran Skrevet

Iryna har vært min lege i flere år jeg er ubeskrivelig fornøyd med ! Alltid i tida , flink, strukturert , entusiastisk , oppdatert og effektiv ! Er rett på saken , ser deg i øyne , sanser fort hvor skoen trykker og finner alltid en løsning selv om i mitt tilfelle er det mild sagt ikke en lett oppgave ! Hun er støttende hvor det er nødvendig og motiverende , noen ganger litt streng , der det trengs jeg setter pris på ! En lege jeg har anbefalt mine venner til med et stort takk fra! Anbefales !

Dårligste fastlege

Lege: Iryna Gran Skrevet

Iryna Gran er den dårligste fastlege jeg har vært borti. Svak faglig, mangel på empati, uinteressert i å følge opp og utrede tilstander og svak norsk skriftlig formidlingsevne. Lite tilgjengelig og rett og slett arrogant.

Sympatisk, men lite tilgjengelig

Lege: Iryna Gran Skrevet

Hun er flink, og det er et stort pluss at hun har presset litt på for løsninger jeg ikke har vært begeistret for, men som har vist seg å være riktig i lengden.
Jeg valgte å bytte fastlege på grunn av at jeg flyttet, og at denne fastlegen er tidvis vanskelig å få kontakt med.
Et eksempel på dette er at jeg i dag forsøkte å få en time raskt fordi jeg har et skjema som må fylles ut til kirurgisk avdeling fordi jeg trenger en operasjon raskt. Jeg kunne ikke få time før august, og siden jeg får ny fastlege før det må jeg rett og slett vente med å få et enkelt skjema fylt ut til ny fastlege kan gjøre det. Dette igjen vil føre til stor forsinkelse i forhold til når jeg kan få innvilget nødvendig kirurgi.

Beste lege noensinne !

Lege: Iryna Gran Skrevet

Iryna har vært min lege i flere år og selv om jeg har flyttet fra kommune velger jeg å beholde henne som min lege fremover , ikke uten grunn ! Hun er alltid lyttende , støttende , omsorgsfull , interessert i mine helseutfordringer og snill ! Har alle de egenskapene en lege bør ha, dyktig ikke minst ! Hun er blitt mitt livs rådgiver jeg setter enorm pris på! Legekontoret generelt er velfungerende jeg alltid får hyggelig svar fra!

usympatisk og helt feil for meg

Lege: Iryna Gran Skrevet

lite sympatisk og mere opptatt av å ha rett og forsvare sin egen «rolle» enn å virkelig høre på meg som pasient.
Enkel lege og ha om du nikker og sier ja og ha, men trenger du egentlig god oppfølging på noe og en god støttende samtale i vanskelige perioder var hun absolutt ikke noe for meg. Opplevde å få fordomsfulle, respektløse tilbakebakemeldinger under siste samtale og måtte velge å bytte til annen lege.