Smidsrød Legesenter

Øreveien 7 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av Smidsrød Legesenter

Styr unna

Lege: Anette Gundersen Skrevet

Beklager, men er veldig skuffet over både Anette og smidsrød legesenter. Jeg får svært sjelden time hos henne. Har fått uerfarne turnusleger ved flere anledninger, eller andre leger som jobber der.
For meg som har sammensatte helseutfordringer, er dette helt håpløst!
Jeg bad henne om å henvise meg videre i forhold til min astma og andre kroniske lidelser. Nå har det gått 9 mnd, og har fremdeles ikke hørt noe! (Nå er hun visst gått ut i permisjon)!
Jeg er sjokkert! Må bytte, for dette er det mest useriøse legesenteret jeg har vært borti. Har aldri følt meg så utrygg som pasient før.
Helsesekretærene er forøvrig veldig hyggelige, har ingenting å utsette på dem.

Tar deg seriøst

Lege: Anette Gundersen Skrevet

Hun tar problemer seriøst, utforsker muligheter og tar deg igjennom dem på en rolig og trygg måte. Anbefales!

Lyttende, Kunnskapsrik og Effektiv!

Lege: Silje Rebekka Heltveit-Olsen Skrevet

Har hatt Silje som fastlege i 7 år og hun er den beste legen jeg noen gang har hatt! Hun tar seg tid, hun henviser videre ved behov og følger tett opp der det er behov for det. Jeg føler meg trygg og alltid tatt på alvor. Jeg føler at hun er genuint interessert i pasientene sine!

inntrykket er desverre ikke bra

Lege: Anette Gundersen Skrevet

jeg som pasient hos anette gunnersen opplever og ikke få noe hjelp med plagene mine, og at henne er krass og at det føles som ho snakker imot meg istede for og være der som lege og prøve og hjelpe meg på best mulig måte.. henne er ikke en lege jeg vil anbefale videre til andre.

Styr unna

Lege: Julia Madeleine Martinsen Skrevet

Er flyktninglege og har ikke tid til å treffe andre pasienter. De andre som jobbet der visste ikke at hun hadde åpnet opp for "vanlige" pasienter. Ble sendt til turnuslege som var til null hjelp.