Smidsrød Legesenter

Øreveien 7 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av Smidsrød Legesenter

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Silje Rebekka Heltveit-Olsen Skrevet

Har hatt dr. Olsen som fastlege i mange år. Hun er utrolig dyktig ,imøtekommende og kunnskapsrik.Jeg føler meg trygg på å bli tatt alvorlig uansett hva det måtte være.
Hun tar seg tid, lytter og henviser videre om behov. Dr. Heltveit-Olsen anbefales på det varmeste.

Styr unna

Lege: Anette Gundersen Skrevet

Beklager, men er veldig skuffet over både Anette og smidsrød legesenter. Jeg får svært sjelden time hos henne. Har fått uerfarne turnusleger ved flere anledninger, eller andre leger som jobber der.
For meg som har sammensatte helseutfordringer, er dette helt håpløst!
Jeg bad henne om å henvise meg videre i forhold til min astma og andre kroniske lidelser. Nå har det gått 9 mnd, og har fremdeles ikke hørt noe! (Nå er hun visst gått ut i permisjon)!
Jeg er sjokkert! Må bytte, for dette er det mest useriøse legesenteret jeg har vært borti. Har aldri følt meg så utrygg som pasient før.
Helsesekretærene er forøvrig veldig hyggelige, har ingenting å utsette på dem.

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Leif Harald Brevig Skrevet

Jeg har hatt Brevik som fastlege i 15 år og må dessverre bytte pga flytting. Anbefaler som fastlege. Han er kunnskapsrik, trygg, kommuniserer godt og tar seg god tid til å forklare. God oppfølging. Anbefaler som fastlege.

Tar deg seriøst

Lege: Anette Gundersen Skrevet

Hun tar problemer seriøst, utforsker muligheter og tar deg igjennom dem på en rolig og trygg måte. Anbefales!

Lyttende, Kunnskapsrik og Effektiv!

Lege: Silje Rebekka Heltveit-Olsen Skrevet

Har hatt Silje som fastlege i 7 år og hun er den beste legen jeg noen gang har hatt! Hun tar seg tid, hun henviser videre ved behov og følger tett opp der det er behov for det. Jeg føler meg trygg og alltid tatt på alvor. Jeg føler at hun er genuint interessert i pasientene sine!