Iryna Gran

Autorisasjon (2012)

Iryna Gran er en av 24 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Iryna Gran

Barnevennlig lege og sekretær

Har hatt en konsultajon hos Iryna grunnet min sønn på snart to år. Jeg fikk et svært godt inntrykk av både henne og sekretæren. De var imøtekommende og tilnærmet seg barnet mitt på en meget vennlig måte. Det virker som om de forstår barns følelsesliv og reaksjonsmønster :)

I tillegg kan jeg nevne at telefonen ble besvart kjapt og fikk hastetime uten å måtte "mase." Et hyggelig legekontor...

De får full skår hos meg!

Den beste legevikaren som finnes!

Hei.
Leser her andres oppfatning av Galina Halvorsen som er vikar for Iryna Gran. Disse personene må ha gått til feil legekontor?
Jeg trenger lege som er profesjonell, og ikke bare for å ha sosial omgang. Har parkinson, astma og begynnende sykkersyke. Den behandlingen og omsorgen jeg får savner sidestykke. Når det er forsinkelser vet jeg at hun har måttet ta seg bedre tid med en pasient, og samtidig gir det meg trygghet for at jeg også vil trenge det en annen gang.
Den forrige legen jeg hadde avsluttet uten å bli ferdig for å holde timeplanen! Gikk en gang for et brokk jeg hadde fått. Var ganske stort. Jeg fikk beskjed om å kjøpe brokkbind. Lurte på om hun skulle se på det, men brokk hadde hun sett før. Vær så god neste. Jeg gikk på legevakten. De kunne forklare meg at jeg ikke kunne bruke brokkbind på det jeg hadde! Dette kunne ikke hendt hos Halvorsen.
Galina Halvorsen slutter nå til sommeren. Jeg synes dette er veldig synd. Maken til lege finner jeg aldri!!!!

Flink lege

Jeg er veldig fornøyd med Iryna Gran og er veldig stnd hun ikke er tilbake før til høsten. Når det gjelder Galina Halvorsen kan man ikke få en dårligere vikar. Sur og gretten. Kommer man med innspill får man bare surt svar. Alltid stressa og man føler seg lite velkommen på hennes kontor. Vurderer sterk å bytte til en annen lege i sentrum.

Fornøyd med min lege

Jeg er en eldre dame i syttiårene og er veldig fornøyd med Iryns Gran's vikar Galina Halvorsen, jeg føler meg godt ivaretatt og blir nøye fulgt opp. Har jeg spørsmål, er hun altid villig til å svare. Jeg har ingen problemer med å anbefale henne.
Kontorsøstrene er søte og hyggelige, vi kan alle ha en dårlig dag og det må de også ha lov til å ha. Det er ofte mange passienter og da er det lett å bli stresset.
Har man litt tålmodighet kommer man altid frem på telefonen.

Negativt inntrykk

Denne legen satte opp en time for meg kun for å fortelle meg at allergipanelet mitt var negativt. Min mann fikk panelet sitt i posten og kunne ringe etter cetirizin. Hvorfor skal jeg betale 150 kroner for at hun skal gi det til meg personlig?