Anne Birgitte Vågsholm

Autorisasjon (1992)

Anne Birgitte Vågsholm er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Anne Birgitte Vågsholm

God fastlege

Har hatt Anne Vågsholm som fastlege i 4 år. Hun viser interesse for pasienten og inngir tillit og trygghet. Hun er også flink til å informere og ha en god dialog med pasienten. Det viktigste er likevel at hun er faglig dyktig, tar fatt i ting og følger det opp og henviser videre når det er nødvendig.
Det eneste negative er at det kan være lang ventetid både når en ringer legekontoret og når en ønsker å bestille time.

Min eneste fastlege

Virker samvittighetsfull og med god insikt. Følger oftest opp med tilbakemeldinger på prøver. Sender gjerne pasienten videre for nærmere undersøkelser. Jeg har ikke hatt alvorlige sykdommer, og søker lege mest for sjekk og resepter. Føler å ha et godt forhold til legen. Er hun fraværende får jeg likevel hjelp av annen lege

Flink lege

God lege som alltids har tatt meg på alvor. Hun har henvist meg raskt til sykehuset de få gangene hun har vert usikker på om det kunne være noe alvorlig.
Under svangerskapene,har hun følgt meg godt opp og hun tar seg god tid.
Har hatt henne som fastlege siden jeg var 16, og nå er jeg over 30.
Eneste negative er att det er lang ventetid på å få en vanlig time hos henne, men det skyldes vel nettopp at hun er en populær lege :)

Flink lege.

Fru Vågsholm er den flinkeste legen jeg har hatt.Hun tar seg tid,lytter på hva du sier.Ja pasienten er virkelig i sentrum.Og er det noe så henviser hun deg videre uten å vente.Absolutt lege å anbefale.