Svein Erik Welle

Linderud Legesenter DA

Autorisasjon (1995)

Linderud Legesenter DA Telefonnummer22 88 17 0022 88 17 ...
LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo
Svein Erik Welle er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Erik Welle

Dyktig lege

Welle er en flink og dyktig lege. Han vet hva han snakker om, og om han ikke vet, henviser han deg videre til noen som kan gå dypere inn i saken. Trygg lege å gå til.

Kunnskapsrik og varm lege

Alltid trygt å komme til Dr. Welle. Han er effektiv, men lytter om det skulle være noe. Han er svært allsidig i kunnskap innenfor allmennmedisin, og jeg har alltid fått riktig behandling for det jeg har tatt opp med han. Dette er en lege som kan mye og som ikke nøler med å hjelpe deg.

Håper å kunne ha han lenge!

Trygg, kunnskapsrik, behjelpelig og svært hyggelig

Beste legen jeg har hatt! Har vært pasient på Linderud legesenter i 15 år. Det har alltid vært forsinkelser hver gang jeg har hatt time, helt inn til Dr. Welle startet der.
Alltid punktlig, men tar likevel god tid til deg som pasient. Veldig effektiv, imøtekommende, forståelsesfull, svært faglig dyktig. Jeg hadde blitt henvist til en hudlege spesialist av min tidligere fastlege. Ble feildiagnostisert og feilbehandlet av hudlegen, og var tilfeldigvis hos Dr. Welle pga. noe annet, og han oppdaget fort hva hud-diagnosen var og jeg fikk riktig behandling. Altså mer kunnskap om hud-sykdommer enn en hudspesialist. Med respekt for alle andre leger, Dr. Welle er en av de aller beste legene.

Lytter, søker opp og tar seg tid

Jeg byttet fastlege til dr. Welle for å få lege nærmere hjemmet. Og det var et godt valg! Han lytter, og søker opp informasjon hvis noe er uklart. Han er ofte forsinket, ja, men det er nok fordi han faktisk tar seg tid til pasientene. Han kommer raskt med diagnoser, og forklarer der de latinske navnene er uforståelige for meg. Jeg har alltid fått rett medisin, og hvis noe ikke virker, finner han gode alternativer. Jeg er veldig glad for at jeg byttet til dr. Welle!

En god lege!

Tar seg tid til å snakke med deg og hører ut hva problemet er. Følger opp og gir god forklaring. Jeg følte meg trygg og sett. Anbefales.