Bjørg Aadahl

1982

0 av 1960

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Gløshaugen Legesenter DA
Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Tlf: 73 59 32 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjørg Aadahl er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bjørg Aadahl

Litt overfladisk og stresset

Spør alltid om «hva kan jeg hjelpe deg med i dag», selv om dette er beskrevet ved bestilling av time. Eller at hun selv har innkalt meg til time. Føler at jeg selv må stille diagnose og medisinering. Hyggelig dame, men litt overfladisk.

Hjelpsom og støttende

Bjørg Aadahl er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg var utslitt og syk og hun tok meg på alvor og strakk seg flere ganger langt for å hjelpe meg og skaffe meg best mulig hjelp andre steder. Hun kan være ganske direkte om du har gravd deg for langt ned i egen selvmedlidenhet.

Hyggelig og kunnskapsrik

Tar pasientene sine veldig seriøst. Er veldig hyggelig og virker som hun bryr seg om pasientene sine. Lytter til det man har og si, og er respektfull og ærlig. En behagelig person å snakke med, en man stoler på. Kan faget sitt.

Super-lege!

Bjørg har vært min fastlege, og har vært hos henne ved 2 anledninger. Første gangen tok hun seg god tid, lyttet, og spurte meg om hvem jeg var og hva jeg drev på med ellers (ikke medisinsk relatert). Virket viktig for henne å danne en relasjon, hvilket hun klarte svært godt! Hun er hurtig, profesjonell samtidig som hun er en god lytter! Er selv student, og virker som Bjørg har god forståelse i problematikkene man kan støte på som student. Bjørg har mine varmeste anbefalinger - en utrolig varm, dyktig og kompetent lege!

Vanskelig å prate med

En passiv-aggressiv dame, jeg føler meg sjelden komfortabel med å snakke med henne uansett hva jeg går til legen for, veldig lite tillitsvekkende. Hun har også utelatt å følge opp ting som hun selv burde ha fulgt opp.

Alltid presis og oppdatert

Legen følger alltid opp det hun sier. Er alltid presis i forhold til bestilt time. Hun er kunnskapsrik og behjelpelig med både små og store problem.

Veldig bra

Meget fornøyd, realistisk bra lege. Oppegående jordbær. Gode råd. Lite "dall", rett på sak. Jeg har stor tillit til legen

En veldig hjelpsom og forståelsesfull lege

Jeg får timer hurtig når behovet tilsier det
Legen ser alltid mitt behov og har full kontroll på historikken.

Dyktig og hyggelig!

Bjørg er en meget dyktig og hyggelig lege som har fulgt meg gjennom svangerskap og fulgt opp helserelaterte spørsmål ellers. Jeg er strålende fornøyd med arbeidet hun gjør!!

Tar seg ikke tid og er ikke forberedt

Jeg har vært hos Bjørg flere ganger det siste året av ulike årsaker. Jeg opplever at hun er vanskelig å få tak i, og jeg blir alltid sittende å vente på venterommet minst en halv time før jeg får komme inn til henne. Da opplever jeg henne som svært kjapp og rushende, og hun tar seg ikke tid til å høre på hva jeg har å si. Etter 5 minutter inne hos henne, kan hun be meg gå, uten at jeg føler jeg har fått sagt/forklart henne situasjonen min. Jeg opplever også at hun ikke er forbedret til timene våre; eks: Jeg var syk over en lengere periode, og var da inne hos henne flere ganger for sjekker. Hver gang husket hun ikke igjen hva vi snakket om sist, hvorfor jeg var der, og hadde ikke innhentet svar på mine prøver. Følte meg ikke ivaretatt hos henne i det hele tatt. Følte heller ikke at hun tok sykdommen min på alvor. Hun gir heller ut sykemelding/medisin uten å sjekke ordentlig opp hva jeg feiler. Vil ikke annbefale henne som lege.

Synes også resepsjonistene på Gløs Legesenter er lite servicevennlige og hjelpsomme.

Super lege

Jeg har gått til Bjørg siden studietiden. Hun har fulgt meg gjennom tre svangerskap og diverse andre ting og er nå lege til mine barn. Føler hun lytter, tar meg på alvor og er interesse i å hjelpe. For meg er hun en flott lege og jeg vil så absolutt anbefale Bjørg.

Utoldmodig og snurt lege

Hei! Har nå byttet fastlege, men det skjer ikke før en måned, noe som er synd.
Legen har ingen ønske om å høre på hva jeg som pasient hadde å si. Jeg fikk aldri snakket ferdig en setning før legen hadde bestemt seg hva som ble sagt. Hadde med meg en venn for støtte og fordi jeg var såpass dårlig at jeg trengte hjelp, hun ble sett ned på og det virket som om legen så på det som en fornærmelse da vennen min hjalp meg med spørsmålene om smerten jeg har.

Hadde ikke anbefalt henne om du blir mer syk enn influensa og forkjølelse

Meget god lege

Lytter og bruker tid på deg. Effektiv og har god kunnskap. Får god hjelp. Gode forklaringer på sykdommen og råd.

Den beste fastlege man han ha

Bjørg Aadahl er en fantastisk fastlege. Som pasient kan jeg bare delvis vurdere hennes medisinske kunnskaper, men gjennom de mer enn 30 år jeg har hatt henne som fastlege, har hun hele tiden framstått som særdeles kunnskapsrik og som interessert i og oppdatert på ny kunnskap i medisin. Hun gir seg god tid med sine pasienter, hun er omsorgsfull og hun ser og tar hensyn til hele pasienten, ikke bare lidelsen.

Meget bra fastlege

Meget fornøyd med Aadahl som fastlege. Tar deg på alvor. Iverksetter tiltak i forhold til dine problemer. Effektiv og og klar i kommunikasjonen. Alltid greit å få time når noe akutt oppstår. Kunne ikke hatt bedre fastlege!!!

Ikke fornøyd og har byttet fastlege

Føler jeg ikke blir tatt alvorlig og undersøkt skikkelig når jeg er hos Bjørg. Det er fort inn og fort ut som gjelder. Alt for glad i å skrive ut resepter i stedet for å undersøke hva som egentlig er galt eller henvise videre. Har nå byttet fastlege.

Trivelig lege

Bjørg er veldig blid og hyggelig, og virker dyktig. Jeg har stort sett vært innom for småting som allergi eller helsesertifikat. Som gravid fikk jeg veldig god oppfølging, og hun var entusiastisk og interessert. Det kan være vanskelig å komme gjennom på telefon, og man må booke time i god tid.

Bjørg Aadahl

Synes Legen er bra, nå har jeg ikke hadd de største problemene i verden annet enn enkle ting.

Noe travelt i forhold til og få legetime i forhold til, sykmelding til Influensa/virus

Men man får som regel en annen lege, så det går vel greit?

En topp lege!

Hun er en meget kompetent og hyggelig lege som jeg har full tillit til. Ville ikke byttet fastlege for alt i verden.

Blandet

Bjørg Aadahl ikke min fastlege, men min fars. Hun er smilende og hyggelig, men har alt for mange pasienter (2500) og det går ut over hennes arbeid. Hun blir overfladisk og lettvint, glemmer å ordne med viktige ting, og har fått et par korreksjoner det siste året (av en annen instans knyttet til min fars sykdom) pga dette. Det har gått ut over velvilligheten overfor pårørende, som har opplevd legen som (smilende) men passiv-aggressiv overfor pårørende som kommer med potensielt relevante opplysninger om den syke. Jeg vil si at hvis du har lettvinte problemer er hun er hyggelig lege. Hvis du har mer komplekse ting er hun ikke god nok. Hun har det for travelt til å gjøre en god jobb. Dette er et inntrykk som festet seg før min far ble skikkelig syk.