Bjørg Aadahl

Gløshaugen Legesenter DA

1982

0 av 1960

Ingen på venteliste

Gløshaugen Legesenter DA Telefonnummer73 59 32 8073 59 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Bjørg Aadahl er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bjørg Aadahl

Profesjonell og presis

Har passet meg godt som fastlege i mange år. Tar tak i utfordringer og stiller gode spørsmål. God forventningsavklaring.

Dyktig og hyggelig

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år, og jeg er svært fornøyd. Effektiv og dyktig. Dessuten humor, noe man ikke finner hos alle leger.

Litt overfladisk og stresset

Spør alltid om «hva kan jeg hjelpe deg med i dag», selv om dette er beskrevet ved bestilling av time. Eller at hun selv har innkalt meg til time. Føler at jeg selv må stille diagnose og medisinering. Hyggelig dame, men litt overfladisk.

Hjelpsom og støttende

Bjørg Aadahl er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg var utslitt og syk og hun tok meg på alvor og strakk seg flere ganger langt for å hjelpe meg og skaffe meg best mulig hjelp andre steder. Hun kan være ganske direkte om du har gravd deg for langt ned i egen selvmedlidenhet.

Hyggelig og kunnskapsrik

Tar pasientene sine veldig seriøst. Er veldig hyggelig og virker som hun bryr seg om pasientene sine. Lytter til det man har og si, og er respektfull og ærlig. En behagelig person å snakke med, en man stoler på. Kan faget sitt.