Gløshaugen legesenter AS

Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Gløshaugen legesenter AS

Trivelig og lyttende

Lege: Katrina Forberg Aasen Skrevet

Alltid hjelpsom, effektiv og trivelig å komme til. Finner løsninger og lytter. Hun anbefaler jeg gjerne.

Omsorgsfull og lyttende.

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

Gir trygghet for at det som undersøkelsen skal inkludere blir gjennomført. Denne samme trygghet gjelder også hennes vurdering om spesialistundersøkelser er nødvendige.

Fantastisk lege

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Torkel er rett og slett en fantastisk lege. Tar seg alltid god tid. Hører på deg, forstår deg og ser deg. Enorm kunnskap som gjør at man trygg med behandlingen man får. Er ikke redd for å henvise videre ved behov. Kommer aldri til å bytte lege og håper torkel fortsetter LENGE!

Dårligste lege-erfaringen jeg har hatt

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Jeg kom inn med høy feber og sterke smerter. Fikk beskjed med engang jeg kom inn til legen at jeg hadde urinveisinfeksjon etter å ha tatt urinprøve. Han stilte meg ingen videre spørsmål eller tok noen andre tester. Sjekket ikke engang om jeg hadde feber. Han ville sende meg hjem med kun noen antibiotika piller. Jeg klagde og sa jeg følte meg veldig dårlig og fikk ta CRP test. Det viste seg at jeg hadde en kraftig infeksjon og måtte bli innlagt på sykehuset i nesten en uke. Følte meg veldig oversett og at han ville ha meg ut så fort som mulig. En lege burde bry seg litt mer og sette av mer tid til hver pasient.

Dyktig og grundig

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Hadde hastetime hos Bjertnæs med et spedbarn som var dårlig. Han brukte god tid, hørte på hva vi hadde å fortelle, og sjekket babyen grundig. Følte oss godt ivaretatt. Svarte godt på alle spørsmål og hadde god kontakt med babyen underveis. Alt i alt en betryggende opplevelse.