Gløshaugen legesenter AS

Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Gløshaugen legesenter AS

Lite investert og uprofesjonell

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Hadde ved en anledning blitt banket og ville sjekke hodet for skader. Han var mer opptatt av at jeg skulle fortelle hvordan det hadde utfoldet seg enn å gi legehjelp.

Ved en annen anledning hadde vi glemt å diskutere noe inne på kontoret. Han fortsatte den private samtalen mens jeg betalte og andre kunne høre det.

Generelt sett lite investert og uprofesjonell oppførsel.

Flink og betryggende lege

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Har vært flere ganger til Torkel. Hver gang har han vært flink til å lytte og bistå. Han er utrolig kunnskapsrik samtidig som han klarer å gi deg et rasjonelt bilde av hva som trolig er galt, slik at man kan slappe av litt og ikke bli like bekymret.

Veldig glad for at Torkel er min fastlege.

Trivelig og lyttende

Lege: Katrina Forberg Aasen Skrevet

Alltid hjelpsom, effektiv og trivelig å komme til. Finner løsninger og lytter. Hun anbefaler jeg gjerne.

Omsorgsfull og lyttende.

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

Gir trygghet for at det som undersøkelsen skal inkludere blir gjennomført. Denne samme trygghet gjelder også hennes vurdering om spesialistundersøkelser er nødvendige.

Fantastisk lege

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Torkel er rett og slett en fantastisk lege. Tar seg alltid god tid. Hører på deg, forstår deg og ser deg. Enorm kunnskap som gjør at man trygg med behandlingen man får. Er ikke redd for å henvise videre ved behov. Kommer aldri til å bytte lege og håper torkel fortsetter LENGE!