Marianne Aadal

Gildheim Legesenter

2007

Gildheim Legesenter Telefonnummer73 18 61 8673 18 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim
Marianne Aadal er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marianne Aadal

Jeg er veldig fornøyd med min lege :). Marianne er en lege med erfaring. Hun er snill, flink til å lytte, empatisk, finner alltid den beste løsningen og det hjelper alltid! Det er lett å få time når man har behov for det.

Dyktig, interessert, grundig og hyggelig

Jeg er svært godt fornøyd med Marianne Aadal. Hun tar deg på alvor, følger godt opp, utviser en faglig trygghet, er svært sympatisk og viser stor interesse for pasientene. Det er stort sett greit å få time på dagen hvis det skulle være behov for det.

Utrolig flink!

Marianne er den beste legen jeg har hatt, hun er forståelsesfull og tar pasienten sin på alvor! Mitt inntrykk er at hun svarer på alle mulig spørsmål og er hyggelig og imøtekommende. Anbefales!

Seriøst interessert i pasienten!

Det var på høy tid å skifte fastlege etter 25 år. Etter noe research, fant jeg denne fantastiske legen. Trodde ikke det var mulig å få så god, grundig behandling og oppfølging. Måtte hun holde ut i mange, mange år. TAKK!!

Forståelsesfull og omsorgsfull

Hun tar deg på alvor, og er dyktig i det hun gjør. Alltid forståelsesfull, og kommer med flere eventuelle løsninger for å finne det beste for den enkelte.

Jeg er veldig, veldig fornøyd!