Marianne Aadal

Tlf: 73 18 61 86 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marianne Aadal er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marianne Aadal

Utrolig flink!

Marianne er den beste legen jeg har hatt, hun er forståelsesfull og tar pasienten sin på alvor! Mitt inntrykk er at hun svarer på alle mulig spørsmål og er hyggelig og imøtekommende. Anbefales!

Seriøst interessert i pasienten!

Det var på høy tid å skifte fastlege etter 25 år. Etter noe research, fant jeg denne fantastiske legen. Trodde ikke det var mulig å få så god, grundig behandling og oppfølging. Måtte hun holde ut i mange, mange år. TAKK!!

Forståelsesfull og omsorgsfull

Hun tar deg på alvor, og er dyktig i det hun gjør. Alltid forståelsesfull, og kommer med flere eventuelle løsninger for å finne det beste for den enkelte.

Jeg er veldig, veldig fornøyd!

Anbefales på det sterkeste

Jeg får ikke sagt mange nok ganger hvor fornøyd jeg er med Marianne som fastlege. Får inntrykk av at hun bryr seg veldig om pasientene sine. Hun forstår deg og er flink til å lytte. Følger deg også bra opp hvis det trengs. Marianne får deg til å føle deg trygg og at du er i riktige hender. Virkelig et prakteksemplar på hvordan en fastlege bør være.

Marianne er den beste legen jeg har hatt.

Jeg byttet min fastlege fire ganger og endelig har jeg funnet Marianne som den beste. Hun lytter alltid veldig bra og snakker positivt. Jeg føler meg mye bedre etter en samtale med henne. Selvfølgelig anbefales.

Grei og forståelsesfull!

Marianne er den beste legen jeg har hatt. Hun bryr seg og tar pasienten på alvor. Hun ringer deg og hører hvordan det går. Hun er ydmyk og lytter. Hun er ikke opptatt av å ha rett slik mange leger er. Hun er ikke redd for å ta egne avgjørelser og er veldig opptatt av å hjelpe deg på best milig måte. Anbefales!

Veldig dyktig og ansvarsfull

Jeg har vært veldig mye syk de snart 2 siste årene, alt i fra reumatisme, til lammelser, nakkeprolaps osv osv, det var først når jeg kom til Marianne, at problemene ble tatt tak i, og nå, for første gang på lenge, ser jeg et lys i enden på en lang sykdomstunnel.
Marianne ringte meg, tekstet meg, stilte på møte hvor jeg selv ikke kunne stille opp, Jeg er nå i full jobb igjen, takket være Marianne, hennes dyktighet og stahet.

Forståelsesfull lege!

jeg er kjempe fornøyd med denne legen . tok meg på alvor og hørte på det jeg hadde og si.

Ikke fornøyd

Føler ikke jeg blir tatt på alvor, og ikke hørt ! Får ikke høre ang blodprøver, selv om man absolutt burde fått det !! Å har opplevd jeg også at hun ikke liker intim undersøkelser..
Å vært for mye borte for min del...

fantastisk lege

Tar pasientene på alvor og følger de opp. Purrer på hennvisninger. Forståelsesfull dame. Faglig dyktig. Ringer gjerne pasienten sine For å høre hvordan det går.
Flink til å lytte og formidle informasjon

Absolutt anbefalt

Hun viser forståelse og tar deg på alvor!
Henviser videre hvis det er behov og har ikke problemer med å forhøre seg om råd hos andre leger.

Overfladisk og lite inntresert!

Hun er min fastlege, men henvender meg til andre leger når jeg har bestilt time til henne??
Griner på nesen når hun undersøker intime omeråder?
Jeg vil bytte fastlege så fort det lar seg gjøre!

Meget dyktig lege

Fikk et veldig godt førsteintrykk. Hun lytter og tar deg på alvor. Lett å prate med. God til å ha øyekontakt. Er flink til å gi oppfølging ved behov. Spør alltid om hva jeg/ vi synes/ mener om de konklusjoner hun trekker. Absolutt en lege som anbefales!

Fantastisk lege!!

Hyggelig, dyktig og medmenneskelig dame! Tar alle dine spm på alvor, også flere spm på samme time! Meget god oppfølging, har opplevd at hun har ringt på tlf for å høre hvordan det står til etter periode i livet som var litt vanskelig! Tar meg som pasient virkelig på alvor!! Anbefales!