Marianne Aadal

Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim
Marianne Aadal er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marianne Aadal

Anbefales på det sterkeste

Jeg får ikke sagt mange nok ganger hvor fornøyd jeg er med Marianne som fastlege. Får inntrykk av at hun bryr seg veldig om pasientene sine. Hun forstår deg og er flink til å lytte. Følger deg også bra opp hvis det trengs. Marianne får deg til å føle deg trygg og at du er i riktige hender. Virkelig et prakteksemplar på hvordan en fastlege bør være.

Marianne er den beste legen jeg har hatt.

Jeg byttet min fastlege fire ganger og endelig har jeg funnet Marianne som den beste. Hun lytter alltid veldig bra og snakker positivt. Jeg føler meg mye bedre etter en samtale med henne. Selvfølgelig anbefales.

Grei og forståelsesfull!

Marianne er den beste legen jeg har hatt. Hun bryr seg og tar pasienten på alvor. Hun ringer deg og hører hvordan det går. Hun er ydmyk og lytter. Hun er ikke opptatt av å ha rett slik mange leger er. Hun er ikke redd for å ta egne avgjørelser og er veldig opptatt av å hjelpe deg på best milig måte. Anbefales!

Veldig dyktig og ansvarsfull

Jeg har vært veldig mye syk de snart 2 siste årene, alt i fra reumatisme, til lammelser, nakkeprolaps osv osv, det var først når jeg kom til Marianne, at problemene ble tatt tak i, og nå, for første gang på lenge, ser jeg et lys i enden på en lang sykdomstunnel.
Marianne ringte meg, tekstet meg, stilte på møte hvor jeg selv ikke kunne stille opp, Jeg er nå i full jobb igjen, takket være Marianne, hennes dyktighet og stahet.

Forståelsesfull lege!

jeg er kjempe fornøyd med denne legen . tok meg på alvor og hørte på det jeg hadde og si.