Marianne Aadal

Autorisasjon (2007)

Gildheim Legesenter Telefonnummer73 18 61 8673 18 61 ...
Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim
Marianne Aadal er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marianne Aadal

Erfaren og flink lege

Jeg bor et godt stykke unna Gildheim, men velger allikevel å beholde Marianne som min fastlege da hun er svært kunnskapsrik og dyktig! Dette er en lege som støtter deg, og gir god oppfølging.

Dyktig og behagelig lege!

Marianne er en fastlege å anbefale videre. Satt igjen med en så god følelse etter siste besøk at jeg måtte inn og skrive en anmeldelse her. Hun fremstår dyktig, kunnskapsrik og effektiv uten å virke travel. Behagelig å prate med og tar deg på alvor. Beste fastlegen jeg har hatt.

Engasjert

Min opplevelse av Marianne er at hun er tydelig, trygghetsskapende, engasjert og nysgjerrig. Hun opptrer respektfullt med en genuin interesse for å hjelpe.

Rolig og direkte

Har hatt positiv opplevelse av å ha Marianne som fastlege. Hun er rett på sak, tar seg tid til å høre på det du spør om og svarer.
Hadde en opplevelse der resepsjonistene hadde satt av for lite tid, og jeg som pasient fikk deler av skylden selv om jeg hadde informert om hva jeg bestilte time for. Det var eneste ubehagelige situasjonen jeg har opplevd, men var veldig klar i talen da jeg bestilte time etter denne hendelsen.

Forståelsesfull, kunnskapsrik og hyggelig

Jeg var alltid veldig fornøyd med Marianne som fastlege. Hun var veldig hyggelig, rolig og professjonel, jeg følte meg tatt på alvor. Jeg byttet fastlege bare pga flytting. Hun er også veldig flink med barn.