Marianne Aadal

Autorisasjon (2007)

Gildheim Legesenter Telefonnummer73 18 61 8673 18 61 ...
Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim
Marianne Aadal er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marianne Aadal

Seriøst interessert i pasienten!

Det var på høy tid å skifte fastlege etter 25 år. Etter noe research, fant jeg denne fantastiske legen. Trodde ikke det var mulig å få så god, grundig behandling og oppfølging. Måtte hun holde ut i mange, mange år. TAKK!!

Forståelsesfull og omsorgsfull

Hun tar deg på alvor, og er dyktig i det hun gjør. Alltid forståelsesfull, og kommer med flere eventuelle løsninger for å finne det beste for den enkelte.

Jeg er veldig, veldig fornøyd!

Anbefales på det sterkeste

Jeg får ikke sagt mange nok ganger hvor fornøyd jeg er med Marianne som fastlege. Får inntrykk av at hun bryr seg veldig om pasientene sine. Hun forstår deg og er flink til å lytte. Følger deg også bra opp hvis det trengs. Marianne får deg til å føle deg trygg og at du er i riktige hender. Virkelig et prakteksemplar på hvordan en fastlege bør være.

Marianne er den beste legen jeg har hatt.

Jeg byttet min fastlege fire ganger og endelig har jeg funnet Marianne som den beste. Hun lytter alltid veldig bra og snakker positivt. Jeg føler meg mye bedre etter en samtale med henne. Selvfølgelig anbefales.

Grei og forståelsesfull!

Marianne er den beste legen jeg har hatt. Hun bryr seg og tar pasienten på alvor. Hun ringer deg og hører hvordan det går. Hun er ydmyk og lytter. Hun er ikke opptatt av å ha rett slik mange leger er. Hun er ikke redd for å ta egne avgjørelser og er veldig opptatt av å hjelpe deg på best milig måte. Anbefales!