Kristin Iren Andersen

Autorisasjon (2007)

Valentinlyst Legesenter Telefonnummer73 82 97 9773 82 97 ...
Anders Estenstadsv 18 7046 Trondheim
Kristin Iren Andersen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Iren Andersen

Usedvanlig fastlege

Kristin er en fastlege som ser deg - både mentalt og fysisk. Det er ingen grenser for hvor god oppfølging man får. Min spesialpsykolog sa at hun aldri hadde vært i kontakt med en fastlege som brydde seg så mye om en pasient. Bemerker man at avtaletiden som var fastsatt er overskredet, får man beskjed om at "jeg bestemmer hvor lenge jeg har en pasient inne". Får noen henne som fastlege, er vedkommende heldig, for hun er dedikert i sitt yrke!

Tillit

Dyktig, lyttende tar oss på alvor. Føle ikke noe stress når man er inne til time. Stor kunnskap følger opp

Dyktig, omtenksom og grundig

Veldig grundig og dyktig lege. Kristin er den beste legen jeg har hatt. Lytter på det man sier og henviser til spesialist der hun ser det nødvendig. Veldig profesjonell og man føler seg virkelig sett og hørt.

Fantastisk lege

Kunne ikke fått en bedre lege. Empatisk, flink, troverdig, lyttende og seriøs. Hun tar alle spørsmål på alvor, og med en gang hun føler at man må til spesialist ordner hun det med en gang. Tar nødvendige prøver og tilbakemelder med en gang. Har god hukommelse om historikk, og selv om alt er "loggført", klarer hun å erindre hva vi har snakket om tidligere.

Svært dyktig og omsorgsfull

Meget dyktig dame. Faglig sterk, hyggelig, hun er løsningsorientert og jeg føler jeg blir hørt.
Jeg har flyttet et godt stykke fra området, men jeg reiser gladelig langt for å fortsette å gå til henne!
Forøvrig svært flinke og hyggelige ansatte i telefon, resepsjon og på laben også!