Bjarne Austad

Mellomila 76 7018 Trondheim
Bjarne Austad er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bjarne Austad

Fin fyr!

Fin fyr. Rolig. Lyttende. Gir gode råd og vurderinger.
Fin lege for meg som ikke liker å gå så ofte til lege!

Definisjonen på dyktig fastlege

Seriøs, sympatisk, profesjonell og dyktig. Svært kunnskapsrik, men samtidig åpen om at han ikke er utlært. Følger også opp på telefon og sms i etterkant og forhører seg med andre leger ved behov. Gir aldri inntrykk av å ha dårlig tid og forklarer godt. Forståelsesfull og tar gjerne mine "småplager" mer seriøst enn meg selv. Svært god lytter som "hører" mer enn det jeg selv har tenkt og sier med ord.

Det eneste negative er at det litt for ofte er vikarer. Det er ikke alltid det spiller noen rolle om man går til fastlegen eller vikaren, og hvis man er villig til å vente eller av en spesiell grunn ønsker time hos Bjarne har ikke det vært et problem.

Den beste fastlege jeg har hadd

Han en legger mye seg selv i jobben han gjør som lege. Jeg føler tillitt til hans kunnskaper. De er beste med han at han føler ikke at han utlært og vet alt, men åpen for nytt. Han har forståelse og medføllelse til pasienter sine. Jeg føler at han hører på meg og mine behov og jeg setter stor pris til å vare hans pasient.

Dyktig og forståelsesfull - anbefales på det varmeste

Kjempeflink lege som har masse kunnskap og en god måte å møte pasienten på. Varm, forståelsesfull og blid. Han gjør det han kan for å hjelpe, og det synes på han at han ønsker pasientens beste. Forklarer også medisinske ting godt, som er viktig for meg.

Skulle gjerne beholdt han som fastlege, men flyttet til ny by pga studier. Bodd et år i Bergen med Austad som lege, men var vel på tide å bytte til en nærmere..

Det hadde ikke vært noe spørsmål en gang hvem legen skulle vært hvis jeg flyttet tilbake til Trondheim. Superfornøyd. I skranken er de veldig hyggelig og behjelpelig. Denne legen er verdt det selv om legesenteret ligger litt i "utkanten" av sentrum.

Anbefales!

Ikke helt optimal

Bjarne Austad er en dyktig, Men småstressa type som gir deg max. 15 min for prisen av en time. Han har gitt meg ett meget dårlig råd (som indirekte fikk enorme konsekvenser for meg), og har også antydet at jeg er hypokonder, da han ikke klarte å definere mine plager. I senere tid har jeg på egenhånd klart å identifisere en autoimmun lidelse som riktignok er vanskelig å påvise, Men jeg setter veldig liten pris på å bli avfeid som sytepave, når jeg kommer for å be om hjelp. I tillegg er det gjerne ferske vikarleger med varierende kavalitet innom og tar timer for han når han selv skal videreutdanne seg o.l. Damene i resepsjonen gir meg følelsen av å være sladrekjerringer, riktignok uten at jeg har noe annet å vise til enn følelsen. Ellers skal jeg si at han forholder seg til fakta, og ikke synsing, er ryddig og metodisk, og det er greit å få time og lite ventetid. ) Alt i alt, en grei lege.