Bjarne Austad

Autorisasjon (2004)

Øya Legesenter Telefonnummer72 54 38 6072 54 38 ...
Prinsens gt 1 A, Statens Hus 7011 Trondheim
Bjarne Austad er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bjarne Austad

Mindre god på kommunikasjon

Anbefaler ikke denne legen. Tilsynelatende velmenende men lytter ikke . Har erfaring med at han har gjort srg iopp en mening
om symptomer som han ikke et lydhør for kan ha andre årsaker enn de han selv fastslår .
Jeg anbefaler ikke denne legen for hverken barn eller voksne .

Flink og hjelpsom

Hyggelig og imøtekommende lege som tar bekymringene mine seriøst og gir god hjelp. Jeg er spesielt fornøyd med at han har utført samtaleterapi med meg i stedet for å bare henvise videre, slik at jeg fikk rask og god behandling. Jeg føler meg generelt veldig godt ivaretatt, og opplever at han har mye kunnskap om helseproblemene jeg oppsøker hjelp for.

Lite konkret råd, ikke omfattende kunnskap

Sympatisk og imøtekommende i første omgang. Så snart pasientens bekymringer faller utenfor hans kompetanse, blir timen avslutt og problematikk glemt. eller blir pasient omtalt som "altfor bekymret" uten at han selv begrunner at/hvorfor det ikke finnes grunn til bekymringer. Ingen skriftlig anbefaling, ingen konkret råd.

Det beste finnes på Sjøsiden

En lege som ser, lytter og hjelper, om det er små eller store "skader". Han hensviser deg videre om det trengs, legger til rette for best behandling, følger opp via sms eller en telefonsamtale. Service innstilt hele veien og veldig profesjonell. Som lege for mine barn er han også utrolig tålmodig og flink med barna. Han passer på at alt skjer på barnas premisser, snakker rolig og er aldri stresset utad i hvertfall. Barna kjenner han godt og er trygge hos legen sin.
Helsa kommer først og hos Austad vet jeg at jeg er i de tryggeste hender.
Sjøsiden damene i resepsjonen og labben er også helt fantastiske og imøtekommende og hyggelige damer som gjør at vi føler oss velkommen der. De har alltid ett glimt i øyet og en gid dose humor😀

Bjarne , du ruuuule!

Har hatt denne fastlegen i såå mange år. Sympatisk, bruker tiden som trengs og lytter. Bjarne er fantastisk, det er også sjøsiden legesenter. Jeg er så fornøyd og takknemlig for alt bjarne har gjort for meg. TUSEN TAKK for at slike leger som deg finnes Bjarne!