Bjarne Austad

Tlf: 73 80 95 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjarne Austad er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bjarne Austad

Bjarne , du ruuuule!

Har hatt denne fastlegen i såå mange år. Sympatisk, bruker tiden som trengs og lytter. Bjarne er fantastisk, det er også sjøsiden legesenter. Jeg er så fornøyd og takknemlig for alt bjarne har gjort for meg. TUSEN TAKK for at slike leger som deg finnes Bjarne!

Bjarne <3

Har hatt Bjarne som lege i 5 år. Han er hyggelig, tar deg seriøst, lytter til problemene dine og henviser videre ved behov. Resepsjonistene er hyggelige og behjelpelige. Alle vikarene hans har også vært hyggelige. Har ingenting negativt å si om hverken Bjarne eller legesenteret. Får ofte time på dagen, har også fått komme inn uten time.

Fin fyr!

Fin fyr. Rolig. Lyttende. Gir gode råd og vurderinger.
Fin lege for meg som ikke liker å gå så ofte til lege!

Definisjonen på dyktig fastlege

Seriøs, sympatisk, profesjonell og dyktig. Svært kunnskapsrik, men samtidig åpen om at han ikke er utlært. Følger også opp på telefon og sms i etterkant og forhører seg med andre leger ved behov. Gir aldri inntrykk av å ha dårlig tid og forklarer godt. Forståelsesfull og tar gjerne mine "småplager" mer seriøst enn meg selv. Svært god lytter som "hører" mer enn det jeg selv har tenkt og sier med ord.

Det eneste negative er at det litt for ofte er vikarer. Det er ikke alltid det spiller noen rolle om man går til fastlegen eller vikaren, og hvis man er villig til å vente eller av en spesiell grunn ønsker time hos Bjarne har ikke det vært et problem.

Den beste fastlege jeg har hadd

Han en legger mye seg selv i jobben han gjør som lege. Jeg føler tillitt til hans kunnskaper. De er beste med han at han føler ikke at han utlært og vet alt, men åpen for nytt. Han har forståelse og medføllelse til pasienter sine. Jeg føler at han hører på meg og mine behov og jeg setter stor pris til å vare hans pasient.