Bjarne Austad

Tlf: 73 80 95 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjarne Austad er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bjarne Austad

Har to ansikter

Førsteintrykket var bra,men så tok jeg en titt i journalen og kan bare si at det er et gap i forholdet mellom hvordan han fremstår ovenfor deg og det han sier til deg ansikt til ansikt og det han egentlig mener og tenker om deg som han skriver ned i journalen.

Han var og veldig amper over telefonen en gang og begynte å kalle meg ting når jeg ikke endret mening om hva jeg mente var best for meg i et sykdomsforløp.

Jeg føler meg ikke trygg rundt en sånn person og det ble et legebytte på meg.

Blandede følelser,men alt i alt passe fornøyd

Har had Bjarne I snart 8 år som fastlege, hadd mye utfordringer innenfor kroniske plager og smerteproblematikk.
Bjarne er en fin og seriøs fyr , men virker til å bli "lei" når man stadig oppsøker han for de samme problemene.
Siste to årene har vært vanskelige i forhold til min helse og jeg føler ikke Bjarne har stilt opp nok tross at han kjenner meg Ganske godt som pasient.

Utrolig kjedelig når man også plutselig blir sendt til unge vikarleger som ikke har satt seg inn I din journal når man kommer å må forklare alt på nytt.

Pluss med sjøsiden legesenter er at det er lett å få time, de I resepsjonen er hyggelige og forståelsesfulle, fine lokaler og ryddige forhold.

Ikke noe begeistret for å ha tatt en beslutning på å byte fastlege etter så lang tid, men noen ganger kan dette være godt for bade passient og lege.

men alt I alt fornlyd med Bjarne som lege.

Bjarne <3

Har hatt Bjarne som lege i 5 år. Han er hyggelig, tar deg seriøst, lytter til problemene dine og henviser videre ved behov. Resepsjonistene er hyggelige og behjelpelige. Alle vikarene hans har også vært hyggelige. Har ingenting negativt å si om hverken Bjarne eller legesenteret. Får ofte time på dagen, har også fått komme inn uten time.

Fin fyr!

Fin fyr. Rolig. Lyttende. Gir gode råd og vurderinger.
Fin lege for meg som ikke liker å gå så ofte til lege!

Definisjonen på dyktig fastlege

Seriøs, sympatisk, profesjonell og dyktig. Svært kunnskapsrik, men samtidig åpen om at han ikke er utlært. Følger også opp på telefon og sms i etterkant og forhører seg med andre leger ved behov. Gir aldri inntrykk av å ha dårlig tid og forklarer godt. Forståelsesfull og tar gjerne mine "småplager" mer seriøst enn meg selv. Svært god lytter som "hører" mer enn det jeg selv har tenkt og sier med ord.

Det eneste negative er at det litt for ofte er vikarer. Det er ikke alltid det spiller noen rolle om man går til fastlegen eller vikaren, og hvis man er villig til å vente eller av en spesiell grunn ønsker time hos Bjarne har ikke det vært et problem.

Den beste fastlege jeg har hadd

Han en legger mye seg selv i jobben han gjør som lege. Jeg føler tillitt til hans kunnskaper. De er beste med han at han føler ikke at han utlært og vet alt, men åpen for nytt. Han har forståelse og medføllelse til pasienter sine. Jeg føler at han hører på meg og mine behov og jeg setter stor pris til å vare hans pasient.

Dyktig og forståelsesfull - anbefales på det varmeste

Kjempeflink lege som har masse kunnskap og en god måte å møte pasienten på. Varm, forståelsesfull og blid. Han gjør det han kan for å hjelpe, og det synes på han at han ønsker pasientens beste. Forklarer også medisinske ting godt, som er viktig for meg.

Skulle gjerne beholdt han som fastlege, men flyttet til ny by pga studier. Bodd et år i Bergen med Austad som lege, men var vel på tide å bytte til en nærmere..

Det hadde ikke vært noe spørsmål en gang hvem legen skulle vært hvis jeg flyttet tilbake til Trondheim. Superfornøyd. I skranken er de veldig hyggelig og behjelpelig. Denne legen er verdt det selv om legesenteret ligger litt i "utkanten" av sentrum.

Anbefales!

Ikke helt optimal

Bjarne Austad er en dyktig, Men småstressa type som gir deg max. 15 min for prisen av en time. Han har gitt meg ett meget dårlig råd (som indirekte fikk enorme konsekvenser for meg), og har også antydet at jeg er hypokonder, da han ikke klarte å definere mine plager. I senere tid har jeg på egenhånd klart å identifisere en autoimmun lidelse som riktignok er vanskelig å påvise, Men jeg setter veldig liten pris på å bli avfeid som sytepave, når jeg kommer for å be om hjelp. I tillegg er det gjerne ferske vikarleger med varierende kavalitet innom og tar timer for han når han selv skal videreutdanne seg o.l. Damene i resepsjonen gir meg følelsen av å være sladrekjerringer, riktignok uten at jeg har noe annet å vise til enn følelsen. Ellers skal jeg si at han forholder seg til fakta, og ikke synsing, er ryddig og metodisk, og det er greit å få time og lite ventetid. ) Alt i alt, en grei lege.

Absolutt ingenting å utsette

Meget god lege. Har alltid god tid til å snakke med pasienten, setter seg inn i ting og virker ytterst profesjonell i alt han gjør. Det skal også tilføyes at han er dyktig til å sende folk videre til spesialist eller annen behandling når det er påkrevd. Sympatisk og tillitvekkende.

I toppsjiktet!

Kunnskapsrik, profesjonell, uredd, empatisk, sympatisk. Gir aldri inntrykk av å ha dårlig tid. Aldri hatt en negativ opplevelse hos denne legen, snarere tvert imot.

Flinkeste, dyktigste og mest hjertevarme legen i hele Trondheim!

...eller kanskje i hele Norge? Bjarne, du er helt RÅ!

Medmenneskelig og hjelpsom. Alltid god tid. Man føler seg ivaretatt som pasient.

Forståelsesfull Lege

Utenom å være en fantastisk lege ved sykdom o.l hadde jeg også et psykisk tilfelle hvor han tok meg ekstremt seriøs og hadde mange motiverende og kloke ord.

Legekontoret kan sees på som vanskelig å komme seg til og er gjerne årsaken til ledigheten, men den lille avstanden er utrolig verdt det.

Tilgjengelig og observant.

Etter å komme fra et legekontor der man måtte vente en mnd. på time og hadde en lege som var veldig ovenfra og ned var det en åpenbaring å komme til denne legen. Dyktig, bahaglig tilgjengelig og observant! Kjempeflink!

Fantastisk

Oppdatert, folkelig og omsorgsfull. Alltid god tid til å lytte, og kommuniserer godt.

Meget fornøyd

Absolutt ingenting å utsette på denne legen. Meget sympatisk og grundig. Aldri følt at han har dårlig tid.

Beste legen jeg har hatt

Har hatt han siden 2005, veldig fornøyd!!!!! vil ikke bytte til noen annen lege!

Dyktig og hyggelig

Fantastisk dyktig og hyggelig lege som tar seg tid til å lytte til deg, og tar deg seriøst.

Svært fornøyd!

Svært forståelsesfull lege

Alle på dette legekontoret er svært hyggelige og omtenksom, i tillegg er det lite problem å få seg legetime på grunn av lite pågang.