Bjarne Austad

Sjøsiden Legesenter

2004

Sjøsiden Legesenter Telefonnummer73 80 95 0073 80 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellomila 76 7018 Trondheim
Bjarne Austad er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bjarne Austad

Det beste finnes på Sjøsiden

En lege som ser, lytter og hjelper, om det er små eller store "skader". Han hensviser deg videre om det trengs, legger til rette for best behandling, følger opp via sms eller en telefonsamtale. Service innstilt hele veien og veldig profesjonell. Som lege for mine barn er han også utrolig tålmodig og flink med barna. Han passer på at alt skjer på barnas premisser, snakker rolig og er aldri stresset utad i hvertfall. Barna kjenner han godt og er trygge hos legen sin.
Helsa kommer først og hos Austad vet jeg at jeg er i de tryggeste hender.
Sjøsiden damene i resepsjonen og labben er også helt fantastiske og imøtekommende og hyggelige damer som gjør at vi føler oss velkommen der. De har alltid ett glimt i øyet og en gid dose humor😀

Bjarne , du ruuuule!

Har hatt denne fastlegen i såå mange år. Sympatisk, bruker tiden som trengs og lytter. Bjarne er fantastisk, det er også sjøsiden legesenter. Jeg er så fornøyd og takknemlig for alt bjarne har gjort for meg. TUSEN TAKK for at slike leger som deg finnes Bjarne!

Bjarne <3

Har hatt Bjarne som lege i 5 år. Han er hyggelig, tar deg seriøst, lytter til problemene dine og henviser videre ved behov. Resepsjonistene er hyggelige og behjelpelige. Alle vikarene hans har også vært hyggelige. Har ingenting negativt å si om hverken Bjarne eller legesenteret. Får ofte time på dagen, har også fått komme inn uten time.

Fin fyr!

Fin fyr. Rolig. Lyttende. Gir gode råd og vurderinger.
Fin lege for meg som ikke liker å gå så ofte til lege!

Definisjonen på dyktig fastlege

Seriøs, sympatisk, profesjonell og dyktig. Svært kunnskapsrik, men samtidig åpen om at han ikke er utlært. Følger også opp på telefon og sms i etterkant og forhører seg med andre leger ved behov. Gir aldri inntrykk av å ha dårlig tid og forklarer godt. Forståelsesfull og tar gjerne mine "småplager" mer seriøst enn meg selv. Svært god lytter som "hører" mer enn det jeg selv har tenkt og sier med ord.

Det eneste negative er at det litt for ofte er vikarer. Det er ikke alltid det spiller noen rolle om man går til fastlegen eller vikaren, og hvis man er villig til å vente eller av en spesiell grunn ønsker time hos Bjarne har ikke det vært et problem.