Monica Berg

Autorisasjon (2004)

Moholt legesenter AS Telefonnummer73 82 17 2073 82 17 ...
Moholt Allmenning 3 7050 Trondheim
Monica Berg er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Monica Berg

Lytter ikke

Jeg har en kronisk sykdom og som student fikk jeg henne som fastlege. Hun nektet å forstå at jeg var syk og trengte hjelpemidler for å bedre min situasjon. Enda dette var noe jeg har hatt siden barnsben av. Trening er det beste fikk jeg høre, men hun henviste meg til spesialist (som jeg har vært igjennom mange ganger). det verste var når resultatet forelå virket hun overrasket. Så det lønner seg å høre på pasienten især når jeg har vært igjennom dette som barn. Ellers en hyggelig dame, men vil fikse alt selv. Ikke alt kan fikses!

Ikke en veldig nyttig og informativ lege.

Ikke en veldig nyttig og informativ lege. Jeg var en internasjonal student, og hun var min lege for 3 år. Jeg ender alltid opp bestilling flere avtaler før jeg klarer å få min poenget.

Går egne veier

Opplever at hun unngår å henvise og skal løse probleme selv, på tross av at kompetansen innenfor feltet mangler. Alt skal drøyes og ventes med uten at man opplever bedring. Føler ikke at det jeg sier blir tatt på alvor. Trening er som regel løsningen hennes om du har smerter noe sted. Bortsett fra dette er hun lett å prate med og alltid blid, bare synd årsaken til at man er der ikke blir gjort noe med. Gammeldags lege som skal ordne alt selv.

Super legen!

Opplever å bli tatt på alvor. Det jeg tenker om ting blir tatt med i vurderinger. Føler meg alltid sett og hørt der. Hun tar seg god tid og forsikrer seg alltid om at jeg er trygg når jeg går derfra. Er også veldig flink med barna og forklarer alt sånn at de forstår det. Fantastisk lege som jeg håper å få beholde i mange år!

Synes ikke hun er en god lege :(

Hun har ikke en særlig god situasjonsfornemmelse, og sier lett ting uten og tenke seg om...dette kan til tider være ganske skremmende. Hun utviser ofte en holdning som om man er litt til bry, en litt "klarer du å komme deg til legekontoret så er du jo ikke særlig syk"-holdning som gjør at man kvier seg for å ta kontakt.