Hilde Bruheim

Autorisasjon (2002)

Klæbu legesenter AS Telefonnummer72 83 01 7072 83 01 ...
Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Hilde Bruheim er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hilde Bruheim

Ikke helt der

Merkelig måte å kommunisere på..
Føler at en ikke blir hørt, sånt er bare slitsomt!
Drar ikke til lege for morro skyld!

Har null tillit til denne legen lengre

Faglig dårlig lege, som egner seg dårlig til pasienter med psykisk helseproblemer. Hun er fjern , og lytter ikke, og vrir bestandig samtalene over på noe helt annet. Kom jeg inn med bihulebetennelse, så klarte hun og bruke opp den timen til å snakke om mine psykiske plager i stedet, så jeg gikk ut der ifra med uforurettet sak.
Hun virker besatt på og medisinere.. og er elendig på å følge opp sine pasienter. Hun glemmer fort og har noen kommentarer og språkbruk som fikk meg til å reagere med vantro og bytte fastlege etter 5 år .
Hun egner seg heller ikke til å behandle sykdommer hos barn.

Jeg er utrolig misfornøyd med henne, og hennes utsagn og språkbruk fikk meg til å reagere i vantro og bytte fastlege meget fort. for hele familien.

Unngå henne og du vil ha riktig behandling, det er min mening...

Meget god lege/samtalepartner

Jeg har hatt Hilde Bruheim som fastlege i mange år. Jeg har nå flyttet fra Klæbu for 5 år siden, men hun er fortsatt min fastlege.
Jeg har hatt flere tunge perioder med både psykiske og fysiske plager. Har også fått hjelp av henne med spilleavhengighet. Hun ble til og med i møter på NAV i en helt annen kommune enn Klæbu, bare for å sikre seg at jeg fikk den hjelpen jeg trengte.
Jeg er i dag meget velfungerende, med fast jobb som Statstjenestemann. Mye av det tillegger jeg hjelpen Hilde Bruheim har gitt meg. Hun er også fastlege til flere i min familie selv om vi har flyttet til andre kommuner.

Kjempe flott lege

Har bestandig hjulpet med hva det enn skal være, sendt meg videre til st.olav der hun ikke er sikker selv. sitter og prater med deg under timen, og bryr seg om hva du sier, blitt med meg i møter med Nav og ordnet ut også. meget meget fornøyd.

Skuffende inntrykk

Jeg kom flyttende til Klæbu, og derfor ville jeg skifte fastlege. Bruheim var imidletid vanskelig å få kontakt med. Hun misforsto alt jeg sa, kom med ubakelige verbale innspill på mye av det jeg sa, nesten som "stikk", og disse kunne være alt fra merkelige kommentarer til det jeg følte som krenkende. Hun tok seg ikke tid til å høre på meg, og jeg måtte gå flere ganger med uforrettet sak. Det værste var alle de merkelige påstandene om meg som person og de underligste "råd", samt verbale "stikk". Slikt har jeg aldri opplevd før i helsevesenet.

Dette gjorde at jeg ikke kunne ha tillitt til henne, verken medisinsk eller i forhold til det å betro vanskelige forhold i min livssituasjon. Hun virket lite forståelsesfull for si det direkte. Det er mulig dette er et utslag av dårlig kjemi, så jeg "dømmer" henne ikke i forhold til andre. Alle kan hjelpe noen, men ingen kan hjelpe alle.