Hilde Bruheim

Autorisasjon (2002)

Klæbu legesenter AS Telefonnummer72 83 01 7072 83 01 ...
Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Hilde Bruheim er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hilde Bruheim

Svak faglig opplevelse

Hun virker faglig usikker, og bruker ofte den "store kloke legeboken" i håp om å finne noe som passer inn i hennes teorier.
Oppleves til tider distre, og lite tilstedeværende i samtaler.
Får inntrykk av at hun søker løsninger som generer minst tid og energi uten at det er nødvendigvis den beste for pasienten.

Fantastisk lege

Har hatt Hilde nå som fastlege i flere år, da jeg flyttet ut av Klæbu og til Trondheim , så søkte jeg om og få beholde Hilde som lege, og det fikk jeg ;)
Hilde er et menneske som bryr seg om meg som pasient, hun har ringt meg etter operasjoner for og høre hvordan det er gått, hun har bestandig sendt meg videre til spesialister ved behov, føler meg rett og slett både hørt og trodd av henne, tipp topp tommelen opp.

Grei og forståelsesfull

Min oppfatning av henne er at hun tar seg tid til å lytte og lar deg prate ut om det som plager deg, Man føler aldri at man blir jagd ut av kontoret, tvert imot. Man får pratet ut om alt det som feiler en, både fysisk og psykisk, og er det behov for mer tid så blir du anbefalt å komme tilbake for en prat. En god lege som bare vil det beste for pasienten. Utrolig hjelpsom, også hvis NAV er involvert. Anbefales sterkt!

Den beste legen som finnes

Fantastisk lege. Hun lytter, er forståelsesfull, veldig støttende i møter med nav, og er veldig flink med faget sitt. Hender seg selvfølgelig at hun er litt forsinket til timen, men humøret og det blide vesenet kompenserer for det syns jeg.
Hun har hjulpet meg kjempemasse.

En god lege :-)

Har hatt Hilde Bruheim som fastlege i flere år.Opplever å bli sett og hørt.Har alltid fått riktig diagnose og behandling.Hun har lav terskel for å henvise pasienter til røntgen,speisialister osv.Det er viktig sett med mine øyne.Hun er en trivelig og imøtekommende lege som jeg har full tillit til.