Hilde Bruheim

Klæbu Legesenter AS Kvinne, 57 år

Autorisert2002
Ledige plasser 129 av 1125
Vil du bytte til denne fastlegen?

Klæbu Legesenter AS

Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Hilde Bruheim er en av 5 fastleger i Klæbu

Siste vurderinger av Hilde Bruheim

Anbefales ikke!

Har vært hyppig innom legekontoret til dr. Bruheim. Jeg har slitt med forskjellige sykdommer, men har skjelden fått ordentlig klart hva det er som feiler meg. Om jeg blir satt med en "diagnose" er det lite som blir gjort med det. Jeg har gått med dårlig pust i over 1 år, og det eneste som er blitt testet i forhold til dette er pollenallergi. Det blir skrevet ut nye resepter som "skal hjelpe" mot pusten min, og uansett om jeg har prøvd dette før, og sier at det ikke hjelper, blir konklusjonen å skrive ut nye typer nesespray, hver gang jeg er innom. Tar meg ikke på alvor, og føler hun ikke orker å ta seg bryet av å ta nye tester av meg. Anbefales ikke!

Hører ikke hva du har å si. Bestemmer noe helt annet enn hva du kom for. Lite hjelp å få .

Skriver feil på resepter. Feil navn på resepter. Useriøs lege. Unnga henne om du vil ha hjelp.hun hører ikke på det du har å si og bruker sitt eget privatliv som mal for å vurdere andre sin situasjon. Blir sur om du selv har kunnskap om noe og blir vrang i form av at hun vil ikke ta blodprøver feks. Useriøs lege som bør unngåes.

Anbefales ikke!

Helt forferdelig å være der! Skal aldri tilbake til den dama der, så dømmende å frekk, glad jeg er en sterk person! Synes det er synd at hu får lov til å jobbe på helsestasjonen for ungdom!

Dømmende

Føler at hun dømmer meg når jeg tar opp mine problemer. Har fått kjeft flere ganger.
Mens jeg var gravid var hun veldig trivelig og det virket som hun var interessert i å høre på meg, men hun er dårlig til å undersøke barna.
Veldig lett for å skrive ut medisin uten en ordentlig sjekk.

Snill og hyggelig

Hilde er alltid blid og positiv. Jeg hadde henne i flere år, og selv om jeg generelt gruer meg ikke til legebesøket, så gikk det greit med henne fordi jeg ble møtt med respekt og forståelse. Hun brukte god tid til å prate om både det jeg kom for og andre ting. Hun er også flink når det kommer til det psykiske. Og hun var flink i møter med Nav.