Hilde Bruheim

Klæbu legesenter AS

2002

Klæbu legesenter AS Telefonnummer72 83 01 7072 83 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Hilde Bruheim er en av 5 fastleger i Klæbu

Siste vurderinger av Hilde Bruheim

Dårlig kommunikasjon og blir ikke tatt på alvor

Har vært til henne i ett og et halvt år nå. Hver gang jeg skal fortelle hva jeg kommer for så vrir hun det om og snakker om noe annet, snakker om det jeg ikke kom for helt til legetimen er ferdig. Var til henne nettopp og skulle egentlig ta videre utredning for allergi(prikktest) er såpass sterk allergi at jeg må bruke epipen. Er allergisk mot mye. Men det er mye jeg ikke vet om allergien min enda.
Men Når jeg kommer til henne forteller hun at jeg skal bare bruke epipenen hvis jeg får reaksjoner.. så trengte ikke allergitest. Da ble jeg forbanna.
Og skyldte på at det var så mange pasienter å ventet. Så jeg ventet på legen på venterommet en halvtime. Også er jeg inne til henne i 5 min bare for å høre henne si dette..
dette er jammen meg dårlig. Skal ihvertfall bytte fastlege! Det er sikkert og visst

Skulle ikke vært lege

Unngå denne legen om du kan, hun tar deg ikke på alvor å er svært dømmende! At denne dama jobber på helsestasjonen for unge et en skam! Burde byttet jobb hun her :)

Anbefales ikke!

Har vært hyppig innom legekontoret til dr. Bruheim. Jeg har slitt med forskjellige sykdommer, men har skjelden fått ordentlig klart hva det er som feiler meg. Om jeg blir satt med en "diagnose" er det lite som blir gjort med det. Jeg har gått med dårlig pust i over 1 år, og det eneste som er blitt testet i forhold til dette er pollenallergi. Det blir skrevet ut nye resepter som "skal hjelpe" mot pusten min, og uansett om jeg har prøvd dette før, og sier at det ikke hjelper, blir konklusjonen å skrive ut nye typer nesespray, hver gang jeg er innom. Tar meg ikke på alvor, og føler hun ikke orker å ta seg bryet av å ta nye tester av meg. Anbefales ikke!

Hører ikke hva du har å si. Bestemmer noe helt annet enn hva du kom for. Lite hjelp å få .

Skriver feil på resepter. Feil navn på resepter. Useriøs lege. Unnga henne om du vil ha hjelp.hun hører ikke på det du har å si og bruker sitt eget privatliv som mal for å vurdere andre sin situasjon. Blir sur om du selv har kunnskap om noe og blir vrang i form av at hun vil ikke ta blodprøver feks. Useriøs lege som bør unngåes.

Dømmende

Føler at hun dømmer meg når jeg tar opp mine problemer. Har fått kjeft flere ganger.
Mens jeg var gravid var hun veldig trivelig og det virket som hun var interessert i å høre på meg, men hun er dårlig til å undersøke barna.
Veldig lett for å skrive ut medisin uten en ordentlig sjekk.