Hilde Bruheim

Autorisasjon (2002)

Klæbu legesenter AS Telefonnummer72 83 01 7072 83 01 ...
Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Hilde Bruheim er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hilde Bruheim

Ubehagelig opplevelse

Det var en ubehagelig opplevelse å dra hit. Følte jeg ikke ble tatt på alvor i det hele tatt. Problemene mine ble tatt lite seriøst og jeg måtte selv komme med forslag til hva som kunne gjøres. Det er surt og kostbart å dra til en lege, når du drar derfra med problemer du kom dit for å fikse.

Tar ikke pasienten på alvor

Tar ikke pasienten på alvor. Har etter siste par legetimer hatt det verre etter legebesøket enn før. Tenker det bør være motsatt.

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk fastlege.Jeg opplever at Hilde ser hele mennesket , svært tilgjengelig , bryr seg virkelig . Varm,trygg og kunnskapsrik . Enestående lege . Anbefales !

Uhyggelig og ikke til hjelp. styr unna!

Lyttet ikke til problemene mine. Kom ikke med noen løsninger, og svarte meg med å si «hva skal jeg gjøre da?». Deretter sa hun at jeg skulle komme tilbake hvis problemet mitt kom tilbake igjen. Så sa jeg «men hva er forskjellen på om jeg er her nå eller kommer tilbake om en uke?» da svarte hun med «slutt! det er så travelt her og folk er ordentlig syke» Så ba hun meg om å gå. Jeg skal aldri tilbake. Jeg blir verken tatt på alvor eller ivaretatt. Skikkelig dårlig lege på alle vis.

Svært skuffende

Klæbu, utenfor Trondheim. Mye rot lang vente tid. Ikke mitt legekontor lenger. Flere besøk endte med misforståelser