Hilde Bruheim

Klæbu legesenter AS

2002

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Klæbu legesenter AS Telefonnummer72 83 01 7072 83 01 ...
Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Hilde Bruheim er en av 5 fastleger i Klæbu

Siste vurderinger av Hilde Bruheim

Useriøs lege

Jeg hadde dr. Bruheim som lege i mange år og følte aldri at jeg fikk noen klare svar fra henne. Ble ofte avfeid og følte at jeg var til bry da jeg kom med plagene mine.

Jeg har i årevis slitt med meget med kroniske smerter, og til tross for gjentatte besøk på grunn av at dette gikk ut over skole- og arbeidshverdagen, ble jeg ikke tatt på alvor. Til slutt spurte jeg om jeg kunne bli utredet, da jeg trodde jeg visste hva det var selv. Jeg fikk dermed beskjed om å prøve et familiemedlems(!) medisin for å se om den fungerte. Hva i alle dager?

Hun er heller ikke flink til å henvise. Hverken barn eller voksne. Anbefales på ingen måte. Styr unna. Spesielt hvis du har barn. Tror hun blir fornærmet om du ber om det. Jeg oppfattet i alle fall det.

Dårlig kommunikasjon og blir ikke tatt på alvor

Har vært til henne i ett og et halvt år nå. Hver gang jeg skal fortelle hva jeg kommer for så vrir hun det om og snakker om noe annet, snakker om det jeg ikke kom for helt til legetimen er ferdig. Var til henne nettopp og skulle egentlig ta videre utredning for allergi(prikktest) er såpass sterk allergi at jeg må bruke epipen. Er allergisk mot mye. Men det er mye jeg ikke vet om allergien min enda.
Men Når jeg kommer til henne forteller hun at jeg skal bare bruke epipenen hvis jeg får reaksjoner.. så trengte ikke allergitest. Da ble jeg forbanna.
Og skyldte på at det var så mange pasienter å ventet. Så jeg ventet på legen på venterommet en halvtime. Også er jeg inne til henne i 5 min bare for å høre henne si dette..
dette er jammen meg dårlig. Skal ihvertfall bytte fastlege! Det er sikkert og visst

Skulle ikke vært lege

Unngå denne legen om du kan, hun tar deg ikke på alvor å er svært dømmende! At denne dama jobber på helsestasjonen for unge et en skam! Burde byttet jobb hun her :)

Anbefales ikke!

Har vært hyppig innom legekontoret til dr. Bruheim. Jeg har slitt med forskjellige sykdommer, men har skjelden fått ordentlig klart hva det er som feiler meg. Om jeg blir satt med en "diagnose" er det lite som blir gjort med det. Jeg har gått med dårlig pust i over 1 år, og det eneste som er blitt testet i forhold til dette er pollenallergi. Det blir skrevet ut nye resepter som "skal hjelpe" mot pusten min, og uansett om jeg har prøvd dette før, og sier at det ikke hjelper, blir konklusjonen å skrive ut nye typer nesespray, hver gang jeg er innom. Tar meg ikke på alvor, og føler hun ikke orker å ta seg bryet av å ta nye tester av meg. Anbefales ikke!

Hører ikke hva du har å si. Bestemmer noe helt annet enn hva du kom for. Lite hjelp å få .

Skriver feil på resepter. Feil navn på resepter. Useriøs lege. Unnga henne om du vil ha hjelp.hun hører ikke på det du har å si og bruker sitt eget privatliv som mal for å vurdere andre sin situasjon. Blir sur om du selv har kunnskap om noe og blir vrang i form av at hun vil ikke ta blodprøver feks. Useriøs lege som bør unngåes.