Marthe Sofia Butt

Autorisasjon (2007)

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Marthe Sofia Butt er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marthe Sofia Butt

Dyktig, empatisk og effektiv

Jeg har hatt Marthe Butt som fastlege for meg og barna mine og bytter nå grunnet flytting. Jeg har vært veldig godt fornøyd med henne. Jeg synes hun er dyktig og empatisk samtidig som at hun er effektiv nok til at hun holder flyten og ventetiden nede på venterommet.

Ikke særlig fornøyd.

Brukte Marthe litt over et år før jeg tok motet til meg og byttet.

Jeg ble ikke hørt når jeg var der, og opplevde henne ofte som arrogant. Hun er nok en flink lege, men hun virker forinntatt og lite interessert i å lytte.

Imidlertid møtte jeg flere andre leger på samme legesenter som var betydelig mer forståelsesfulle.

Stødig og trygg

Jeg hater å bli dillet og dallet med og liker Marthe godt som er tydelig, snakker rett fra levra og spør direkte. Opplever å bli tatt på alvor, og alltid henvist videre om hun føler hun ikke har spesiell kompetanse på en problemstilling. Oppriktig medmenneske og service over all forventning en gang jeg måtte fort på sykehus rett fra legekontoret.

Svak oppfølging

Butt framstår interessert og forståelsesfull under legetimene, men har dessverre en rekke ganger latt være å følge opp med de riktige attestene, henvisningene og behandlingstiltakene.

En barnelege med lite tid for annet

Min opplevelse var nok til at jeg ikke kom meg inn på klinikken p.g.a. pankikkanfall. Sliter du med noe psykisk er dette helt feil lege å gå til. Jeg opplevde at hun var utrolig støttende da jeg var gravid. Da jeg mistet barnet fikk pipa en ny lyd. Jeg ble deprimert og slet med panikkanfall allerede. Hun var så arrogant og nedlatende, nærmest kjeftet på meg når jeg brakte det opp. Det hjalp serdeles lite. Har du mentale lidelser skal du finne noen med empati. Fikk nesten legeskrekk, og jeg er normalt ikke så svak. I stedet for å løfte opp, trykket hun meg ned og var belærende og fornærmende.