Marthe Sofia Butt

Ringve Legesenter

Autorisasjon (2007)

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Marthe Sofia Butt er en av 193 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marthe Sofia Butt

Utrolig flink og kunnskapsrik

Marthe er kunnskapsrik, intelligent og sympatisk, er klar og tydelig når hun forklarer diagnoser og formål med behandling. I mitt voksne liv har jeg hatt 4 fastleger, hvorav Marthe er den desidert flinkeste (med ganske ekstrem margin). Jeg har tidligere sjeldent hatt behov for medisinsk bistand, så når jeg for ett år siden plutselig fikk et relativt akutt behov for psykisk behandling kunne jeg ikke tort håpe på en bedre lege enn det jeg fikk. Profesjonell og førsteklasses lege!

Uempatisk og holder ikke det hun lover!

Ikke å anbefale om du har psykiske problemer, ei heller kroniske sykdommer. Hun lager planer som hun ikke følger opp og glemmer henvisninger. Ved flere tilfeller leser hun opp epikrise fra sykehus, spesialist og bruker "timen" på å jatte om det. Jeg får også tilsendt disse i posten! Hun setter seg ikke inn i hele mitt sykdomsbilde og forstår ikke sammenheng mellom psyke og fysisk helse. Jeg og min mann har byttet fastlege. Ringve Legesenter er fantastisk med så empatiske, trivelige ansatte på laboratoriet.

Dyktig og rolig

Veldig dyktig fastlege som tar seg tid og behandler problemet mitt veldig fint. Hun virker kunnskapsrik og gjør det som forventes av en fastlege.

Dyktig, empatisk og effektiv

Jeg har hatt Marthe Butt som fastlege for meg og barna mine og bytter nå grunnet flytting. Jeg har vært veldig godt fornøyd med henne. Jeg synes hun er dyktig og empatisk samtidig som at hun er effektiv nok til at hun holder flyten og ventetiden nede på venterommet.

Ikke særlig fornøyd.

Brukte Marthe litt over et år før jeg tok motet til meg og byttet.

Jeg ble ikke hørt når jeg var der, og opplevde henne ofte som arrogant. Hun er nok en flink lege, men hun virker forinntatt og lite interessert i å lytte.

Imidlertid møtte jeg flere andre leger på samme legesenter som var betydelig mer forståelsesfulle.