Marthe Sofia Butt

Autorisasjon (2007)

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Marthe Sofia Butt er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marthe Sofia Butt

Uempatisk og lite imøtekommende.

Om du sliter psykisk eller har historikk innen rus vil jeg på det sterkeste fraråde å bruke Dr. Butt som fastlege, tydeligvis en fellesnevner blant tidligere kommentarer her også. Har hatt henne i 10 år så jeg vet hva jeg snakker om. Trengte en lege som kjente meg, men så dum jeg var som ikke innså det, og byttet mye før... Det er nesten å si at ting har begynt å gå bedre etter at jeg byttet.
Dr. Butt er kanskje kunnskapsrik, men alt fravær av empati.

Kunnskapsrik og tillitsskapende

Føler meg godt ivaretatt når jeg har oppsøkt henne. Hun lytter og spør for å danne seg et bilde. Marthe henviser raskt til spesialister når hun vurderer det som riktig, eller jeg ber om det. For meg er hun rett og slett en super fastlege.

Utrolig flink og kunnskapsrik

Marthe er kunnskapsrik, intelligent og sympatisk, er klar og tydelig når hun forklarer diagnoser og formål med behandling. I mitt voksne liv har jeg hatt 4 fastleger, hvorav Marthe er den desidert flinkeste (med ganske ekstrem margin). Jeg har tidligere sjeldent hatt behov for medisinsk bistand, så når jeg for ett år siden plutselig fikk et relativt akutt behov for psykisk behandling kunne jeg ikke tort håpe på en bedre lege enn det jeg fikk. Profesjonell og førsteklasses lege!

Uempatisk og holder ikke det hun lover!

Ikke å anbefale om du har psykiske problemer, ei heller kroniske sykdommer. Hun lager planer som hun ikke følger opp og glemmer henvisninger. Ved flere tilfeller leser hun opp epikrise fra sykehus, spesialist og bruker "timen" på å jatte om det. Jeg får også tilsendt disse i posten! Hun setter seg ikke inn i hele mitt sykdomsbilde og forstår ikke sammenheng mellom psyke og fysisk helse. Jeg og min mann har byttet fastlege. Ringve Legesenter er fantastisk med så empatiske, trivelige ansatte på laboratoriet.

Dyktig og rolig

Veldig dyktig fastlege som tar seg tid og behandler problemet mitt veldig fint. Hun virker kunnskapsrik og gjør det som forventes av en fastlege.