Marthe Sofia Butt

Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Marthe Sofia Butt er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marthe Sofia Butt

Personlig interessert

Marthe har alltid tatt i mot meg og mine utfordringer, og tatt meg seriøst. Ho har bein i nesa og jatter ikke med, men er ærlig og kan komme med alternativer dersom medisin ikke er løsninga. Henvisning eller berettiget sykemelding har heller aldri vært noe problem.
Personalet på legesenteret er fantastiske, de gjør en god jobb, engasjerer seg for medmennesket og til tross for travle dager i skranken eller på telefon så smiler de. Til flere som har kommet med anbefalinger: det humøret dere kommer med, kan smitte. Smil til livet, så kan det være livet smiler litt mer tilbake også.

Fantastisk

Helt utrolig flink med mennesker, anbefales på det varmeste. Bare synd hun har verv ved barneklinikken også, så man opplever å få vikar noen ganger.....

Dårligste legen jeg har vært borti

Etter å ha hatt henne som lege i flere år tok jeg motet til meg og byttet. Hun fikk meg til å få legeskrekk. Jeg ble ikke hørt når jeg var der, fikk høre at mine problemer var bare tull og følte meg skikkelig avfeid. Hun er nok en flink lege, men hun virker litt som at hun mener at "usynlige" problemer som angst og depresjon er tull. Hun virker arrogant og usympatisk.

Virker som en velding flink lege :)

Har ikke gått til Marthe kjempelenge og har heller ikke rukket å snakke så veldig mye om de fysiske problemene mine, men jeg har fått ett inntrykk av at hun er en veldig profesjonell lege som ikke lar seg pille på nesen! Dette ser jeg på som en styrke da jeg tror hun støtter pasientene sine veldig sterkt både ift NAV, skole ol. Hun er veldig hyggelig og lett å prate med. Synes ikke hun framstår som den typiske legepersonligheten jeg er kjent med. Virker ikke høy på seg selv eller bedrevitende og har føttene godt plantet på jorda :) hun har hørt på meg som pasient og hun tror meg tydelig da jeg alltid får det jeg trenger og vil ha. Vil tilføye at det er kjapt å få timer på legesenteret og at de som jobber der er veldig hyggelige :)

Veldig bra lege

Hun er en flott lege som tar problemene på alvor. Hun er en god lytter og hjelper deg med det akkurat du har behov for. Hun viser medmenneskelighet, men sier og hva hun mener du kan trenge. Det er jo det som er viktig da hun er lege og har kompetansen.

Dette var det som gjorde henne til en så bra lege for meg.