Rene Rodriguez Soto

Borgen Legekontor

Autorisasjon (2007)

Borgen Legekontor Telefonnummer66 78 07 2966 78 07 ...
Borgenveien 120 1388 Borgen
Rene Rodriguez Soto er en av 54 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Rene Rodriguez Soto

Ikke bra mistillit

Begynte bra og hyggelig, så forandret ting seg, du kviet deg for å dra til legen pga problemer/medisinsk sykdom, alltid spørsmål og skremsels propaganda og sier det motsatte som er eksperter på medisinsk felt og tror en fasit gjelder alle pasienter. Glad jeg byttet, føler meg rett og slett ikke velkommen og Milo som er vikar er en sak for seg selv, att det er mulig

Startet bra, men gikk over til uansvarlig

Fikk veldig godt førsteinntrykk og trodde jeg ville bli tatt godt vare på. Så viste det seg at han tilbakeholdt informasjon som burde kommet til meg, gikk mot spesialistlegenes uttalelser osv. Sikkert fin for personer som bare trenger lege i ny og ne, men om man har noe kronisk vil jeg advare mot å bruke ham.

En veldig dårlig opplevelse

Det er mulig han er en dyktig lege fagmessig, men overfor pårørende finnes det ikke følsomhet og interesse. Tvert i mot er han avfeiende og negativ til innspill/erfaringer fra nærmeste pårørende, - av frykt for at det skal såre pasienten. Hvordan skal han da få et større bilde av et liv over flere år,- i møte med folk på noen minutter?

Er best lege

Han er veldig profesjonel. Er best lege i Norge. Han har veldig bra utdanning. Vær bekymret for pasientene dine. Virkelig se det for meg er en terapi, jeg forholder meg mye og beroliger meg. Jeg er veldig fornøyd med ham.

Helt fantastisk lege!

Denne legen lytter på deg og hører virkelig hva du sier! Soto er og utolig flink med barn. Han er flink til å forklare hva det er som feiler deg, hvorfor det er slik og hva som må til for å bli bedre. Desidert den beste legen jeg har hatt!