Rene Rodriguez Soto

Tlf: 66 78 07 29 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rene Rodriguez Soto er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Rene Rodriguez Soto

Helt fantastisk lege!

Denne legen lytter på deg og hører virkelig hva du sier! Soto er og utolig flink med barn. Han er flink til å forklare hva det er som feiler deg, hvorfor det er slik og hva som må til for å bli bedre. Desidert den beste legen jeg har hatt!

Høflig, sympatisk, ryddig og faglig dyktig!

Dr Soto har vært min fastlege siden han startet som lege i Asker. Jeg er ikke hos han så ofte, men jeg får inntrykk av at han allikevel kjenner sykehistorien min. Tydelig at han leser seg opp på epikriser og notater fra sykehuset. Jeg har et komplisert sykdomsbilde, og har vært innom ulike spesialister ved ulike sykehus. Jeg føler meg trygg på at Dr Soto følger med og ser "helheten" for meg. Hvis det er noe jeg ikke har forstått ( fordi sykehuslegene ofte har dårlig tid, og jeg stadig får nye leger), kan jeg alltid spørre Dr Soto. Han tar seg god tid, og ingen spørsmål er for "dumme". Jeg opplever han som en meget oppegående og faglig orientert lege, som samtidig viser nok empati til at du føler deg trygg hos han på alle måter.

Beste legen hittil

Fantastisk beliggenhet med gratis parkering.
Aldri opplevd så kort ventetid(det var ingen ventetid).
Han er høflig, rolig og lytter godt.
En seriøs lege som tok meg på alvor og har skaffet meg henvisninger for å få videre utredning hos spesialist innen det området jeg har problemer med.
Fikk time raskt ringte på en Fredag fikk time på Mandag.
Hun som svarer tlf og tar prøver på laboratorium er veldig profesjonell.
Svarer tlf raskt, er hyggelig og imøtekommende.
Meget god til å ta blodprøve karakter 10 av 10.
Nå var jeg heldig som fikk ledig plass hos Rene Soto og min kone og datter har også fått plass hos ham.
Anbefaler han på det sterkeste

Sympatisk lege

Fikk rask termin, nesten ingen ventetid da jeg kom og han unnskyldte seg for forsinkelsen (akutt pasient kom innom tidligere den dagen). Tar seg tid for pasientene sine, empatisk og seriøs.

Omsorgsfull og dyktig

Har hatt dr. Soto som fastlege i flere år og føler meg meget godt ivaretatt både på det faglige og det medmenneskelige. Dyktig lege som bryr seg om pasientene sine. Har alltid fått utmerket faglig hjelp når jeg har hatt behov for det. I tillegg opplever jeg ham som enkel å få tak i.

Sympatisk og hyggelig, men hva med det faglige

Håndhilser, er imøtekommende, lytter og fremstår som veldig sympatisk. Det er dessverre ikke nok når man trenger hjelp. Skriver håpløse henvisninger og evt diagnostisering og videre fremdrift må man sørge for selv.

stor fornøyd :)

har hatt Rene som fastlege i noen år nå og er kjempe fornøyd. Han er alltid blid, håndhilser og ser sine pasienter. Anbefales på det sterkeste. Tipp topp tommel opp :)

Dr Soto har vært vår families fastlege i flere år, og han er en utrolig flink lege som ser pasienten og behandler oss med respekt, samt tar oss på alvor! Høy faglig kompetanse og dyktig i sin jobb! Veldig flink med barn og :) han tar seg tid til pasienten!! Noe som er viktig.
Anbefales virkelig på det sterkeste!!

Ett trygt og godt valg

Renè har vært min fastlege i 4år. Jeg reiser i fra Oslo med tog noe som til tider kan gjøre det litt vrient, men Renè er en så seriøs, flink og sakelig fastlege at jeg kunne overhode ikke bytte til noen andre. Legen lytter, håndhilser, snakker med sine pasienter, blid og en varm person. Som etnisk norsk person kan jeg anbefale Renè Rodruigez Soto, på det beste.

Håpløst legekontor

Legen er flink,men hva hjelper det når han nesten er umulig å få tak i!!

Beste lege

Verdenbeste lege, jeg er innmari fornøyd og føler meg veldig trygg og ikke minst heldig for å ha en kjempe dyktig,erfart,omsorgsfull, min fullstendig takknemlighet og tillit :)

Anbefaler han for den sterkest ....ENDELIG en kjempeflink lege til oss,Askerbøringer.

Tillitsfull, lyttende og personlig.

En lege som tar seg tid, lytter og utstråler trygghet og faglig høy kompetanse.
Har i tillegg en meget hyggelig væremåte som gjør at du føler at han personlig bryr seg om deg.

Den beste legen i asker

Veldig fornøyd , :-) å komme til borgen legekontor er å føler seg frisk med engang , han tar pasientene sine på alvor , seriøs , hyggelig, anbefales på det sterkeste ingen er som han :-) heldig vi som har han i familien :-)

En hyggelig lege

Rene er min fastlege i 3 år. Jeg har hatt lite lege behov men hver gang jeg oppsøkte ham var han varm, vennlig og omsørgsful. Noen dager har han ingen sekretær men tar seg av kontoret og abratoriet alene utmerket allikevel har han alltid tid til pasienter. Ryddig i sin jobb. Absolutt fornøyd og anbefaller ham videre.

Dyktig med barn

Veldig flink og samvittighetsfull lege, spesielt dyktig med barn.

Lyttende lege.

Føler at du blir hørt og sett,ser ikke bare på pc`skjermen.
Hyggelig mann som håndhilser hver gang du er der.Blid!

Utrolig bra lege

En lege som har tid og tar pasienter på alvor. Han bruker god tid og lytter til pasienten Utrolig fornøyd med han

Anbefaler ikke

Jeg har dårlig erfaring med dr. Soto og mener han bør ha respekt for sine pasienter.