Rene Rodriguez Soto

Borgen Legekontor Mann, 50 år

Autorisert2007
Ledige plasser 13 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Borgen Legekontor

Borgenveien 120 1388 Borgen
Rene Rodriguez Soto er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Rene Rodriguez Soto

Helt fantastisk lege!

Denne legen lytter på deg og hører virkelig hva du sier! Soto er og utolig flink med barn. Han er flink til å forklare hva det er som feiler deg, hvorfor det er slik og hva som må til for å bli bedre. Desidert den beste legen jeg har hatt!

Høflig, sympatisk, ryddig og faglig dyktig!

Dr Soto har vært min fastlege siden han startet som lege i Asker. Jeg er ikke hos han så ofte, men jeg får inntrykk av at han allikevel kjenner sykehistorien min. Tydelig at han leser seg opp på epikriser og notater fra sykehuset. Jeg har et komplisert sykdomsbilde, og har vært innom ulike spesialister ved ulike sykehus. Jeg føler meg trygg på at Dr Soto følger med og ser "helheten" for meg. Hvis det er noe jeg ikke har forstått ( fordi sykehuslegene ofte har dårlig tid, og jeg stadig får nye leger), kan jeg alltid spørre Dr Soto. Han tar seg god tid, og ingen spørsmål er for "dumme". Jeg opplever han som en meget oppegående og faglig orientert lege, som samtidig viser nok empati til at du føler deg trygg hos han på alle måter.

Beste legen hittil

Fantastisk beliggenhet med gratis parkering.
Aldri opplevd så kort ventetid(det var ingen ventetid).
Han er høflig, rolig og lytter godt.
En seriøs lege som tok meg på alvor og har skaffet meg henvisninger for å få videre utredning hos spesialist innen det området jeg har problemer med.
Fikk time raskt ringte på en Fredag fikk time på Mandag.
Hun som svarer tlf og tar prøver på laboratorium er veldig profesjonell.
Svarer tlf raskt, er hyggelig og imøtekommende.
Meget god til å ta blodprøve karakter 10 av 10.
Nå var jeg heldig som fikk ledig plass hos Rene Soto og min kone og datter har også fått plass hos ham.
Anbefaler han på det sterkeste

Sympatisk lege

Fikk rask termin, nesten ingen ventetid da jeg kom og han unnskyldte seg for forsinkelsen (akutt pasient kom innom tidligere den dagen). Tar seg tid for pasientene sine, empatisk og seriøs.

Omsorgsfull og dyktig

Har hatt dr. Soto som fastlege i flere år og føler meg meget godt ivaretatt både på det faglige og det medmenneskelige. Dyktig lege som bryr seg om pasientene sine. Har alltid fått utmerket faglig hjelp når jeg har hatt behov for det. I tillegg opplever jeg ham som enkel å få tak i.