Irene Bøaseter

Autorisasjon (2005)

Irene Bøaseter er en av 3 fastleger i Rennebu

Siste vurderinger av Irene Bøaseter

Hyggelig og flink lege

Jeg har ikke vært så mange ganger til Irene. Jeg unngår helst fastlege pga. at jeg tidligere har hatt så dårlige erfaringer med andre fastleger, men har kun gode ting å si om Irene etter de få gangene jeg har vært hos henne.

Opplevde at hun lyttet til meg og forklarte ting slik at jeg forsto det. Jeg opplevde også at hun tok det jeg sa på alvor og ordnet opp så jeg fikk tatt de undersøkelsene som var nødvendige.

Svært god lege

Den beste legen jeg har vært hos. Tar pasienten på alvor, lytter og spør grundige spørsmål. Holder seg oppdatert på nyere forskning, er hyggelig og grei, og gir pasienten en følelse av at hun absolutt kan det hun holder på med. Hun bruker tilstrekkelig med på tid på meg som pasient, og er særdeles god på å forklare hva som er galt, også på å forklare hvorfor pasienten har fått en sykdom/tilstand/skade. Kan absolutt anbefale Dr. Bøaseter som fastlege til andre.

Trygg og erfaren lege.

Irene Bøaseter tar pasienten på alvor. Hun lytter, opptrer virkelig som en som er interessert i pasienten - uansett.

En fremragende lege

Bøaseter er meget seriøs og grundig, men samtidig hyggelig. Hun er dessuten godt oppdatert på nyere forskning og moderne behandlingsmetoder.

Den beste legen jeg har hatt

Irene er veldig hjelpsom,undersøker grundig,sender en videre til undersøkelse hvis hun ikke finner ut hva som er galt,god til¨å lytte.Anbefales på det sterkeste