Rennebu legekontor

Vassliveien 83 7391 Rennebu

Siste vurderinger av behandlere ved Rennebu legekontor

Dyktig lege!

Lege: Tove Hem Skrevet

Tove Hem er en dyktig lege som kan sin medisin, ser sine pasienter og er flink til å følge opp pasientene underveis. Hun sørger for at nødvendige prøver blir tatt, og henviser videre når det er behov for det. Jeg er glad for å ha henne som fastlege.

Hyggelig og imøtekommende i starten, men

Lege: Tove Hem Skrevet

evnet ikke å bearbeide informasjon om symptomer. Jeg ble ikke trodd og fikk beskjed om at jeg så flott ut og skulle ikke tenke mer på det. Jeg har skiftet lege.

Trivelig og jordnær lege

Lege: Tove Hem Skrevet

Dyktig, grundig og trivelig lege. Veldig flink med barn. Stiller kloke og gode spørsmål, øndker virkelig pasientens beste. Anbefales !

Skygg unna

Lege: Tove Hem Skrevet

En lege som ikke ser pasienten, kun lover og regler.
Fikk denne legen da min gamle sluttet. Har søkt ny fastlege.

Svært god lege

Lege: Irene Bøaseter Skrevet

Den beste legen jeg har vært hos. Tar pasienten på alvor, lytter og spør grundige spørsmål. Holder seg oppdatert på nyere forskning, er hyggelig og grei, og gir pasienten en følelse av at hun absolutt kan det hun holder på med. Hun bruker tilstrekkelig med på tid på meg som pasient, og er særdeles god på å forklare hva som er galt, også på å forklare hvorfor pasienten har fått en sykdom/tilstand/skade. Kan absolutt anbefale Dr. Bøaseter som fastlege til andre.

Dette er en Pluss-tjeneste.