Kristian Dahlberg

Tlf: 73 84 48 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristian Dahlberg er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kristian Dahlberg

Meget inkluderende lege

Med en gang jeg kommer inn til ham sitter han og venter på meg .Han er ikke opptatt av andre ting som kan virke forstyrrende. Etter en kort hilsen føler jeg at jeg alltid har en lege som er opptatt av meg,ikke bare som en pasient men og så som et menneske.
Dette gjør at for mange vil jeg mene,slapper av og pasient og lege samspiller.

Vil derfor gi ham all honnør for overmåte fin oppførsel.
Det er helt sikkert mange "pasienter" som har gått ut av hans kontor med et smil om munnen og følt seg friskere.

Tillitsvekkende og serviceinnstilt

Lett å få time
Lyttende og interessert
Løsningsorientert
Blir tatt imot på en hyggelig måte
Kommer med flere forslag til løsninger når det er mulig

Meget førnøyd

Behagelig og tillitvekkende. Virker engadjert og opptatt av pasientens dituadjon. Blid og hyggelig. Veldig fornøyd.

Veldig i møtekommende og man føler alltid man blir helhetlig ivaretatt

Dyktig og tar deg alltid på alvor. Føler at han er medisinsk oppdatert. Veldig støttende og dyktig når han gir råd og veiledning på alle områder. Får alltid time samme dag.

Den beste legen jeg har hatt :-)

Generelt veldig god service hver gang. Snakker veldig godt og nøye gjennom hva som kan/er galt. Henviser hvis det må til og anbefaler behandlings personell hvis han har erfaring innen området.

Den beste legen jeg har hatt.

Får bestandig god hjelp til det jeg er der for. Henviser når det trengs. Blir tatt seriøst også ved mindre plager. Trenger ikke være alvorlig syk for å få bli tatt seriøst. Hyggelig er han også!

Samlebånd

Virker god i faget sitt.

Jeg kom inn og begynte å snakke, ble avbrutt før jeg ble ferdig. Fant ingen løsning på mitt problem, så jeg må tilbake igjen å betale ytterligere summer.

Gruer meg til å dra tilbake, da jeg forventer å bli oversett.

Tillitsvekkende.

Umiddelbart tigjengelig, absolutt lyttende og tilstede. Har alltid god tid, selvom han egentli ikke har det.
Veldig godt fornøyd!

Holder tiden, men dårlig på kommunikasjon

Dahlberg arvet meg og 1200 andre pasienter da min forrige fastlege som gikk av med pensjon. I begynnelsen hadde han store problemer med tidsplanen, men det går bedre nå. Derimot har han blitt dårligere til å lytte og dårligere til å forklare. Virker som om fokus på tidsskjemaet har tatt overhånd.

Hyggelig og rask, men dårlig lytter

Har hatt Dahlberg som fastlege i 3 år og benyttet han ofte. Tidligere hadde han ofte problemer med å holde timeplanen, men har nå blitt mye bedre på dette. For å oppnå dette bruker han minimalt med tid på å kommunisere med pasienten. Føler jeg ville ha vært bedre tjent med en fastlege som hadde mer tid til hver pasient mot høyere betaling. Et alternativ er å benytte legetjenester online som supplement.

Too much work?

Mitt totalinntrykk er at legen er dyktig, men han stresser for mye.

De gangene jeg har vært hos så er det nesten sånn at han diagnostiserer meg før jeg har fortalt alt. Føler ikke han tar seg tiden til å lytte på mine problemer. En gang avbrøt han meg midt i et spørsmål og spurte om jeg skulle betale kort eller kontant. Ingen god følelse.

Kjempegrei og forståelsesfull lege

Er så glad og takknemmelig for å få deg som fastlege. Uansett hva jeg tar opp med deg, så viser du forståelse og omsorg. 100% fornøyd. Du er god på kommunikasjon. Tar deg tid og viser at du bryr deg om akkurat meg.Keep on the good work.

Fantastig dyktig lege!

Første legen jeg har hatt, som fyller alle mine kriterier for en dyktig fastlege.
God på tilgjengelighet.
Nøyaktig.
Inkluderende.
Faglig dyktig.

Riktig alder, moderne og til stede

Forberedt når jeg kommer inn på kontoret.
Etter min vurdering en allmen lege med god erfaring.
Tillitsvekkende, ingen engstelse rundt et besøk.

God lege

I en periode i livet mitt hvor jeg hadde det vanskelig og slet psykisk så tok Dr. Dahlberg seg god tid til å lytte. Jeg fikk muligheten til å snakke om det som var vanskelig i over 1. time på den første konsultasjonen. Jeg fikk så stor tillit til han at jeg brukte han som samtalepartner hver 14.dag. Jeg ble frisk og fikk et godt liv uten å måtte stå i flere måneder kø hos en offentlig psykolog.

Ikke grundig

Jeg kom med smerter i fot, og han stilte diagnosen uten at jeg måtte ta av meg skoen... Etpar andre situasjoner der jeg har fått samme inntrykk, lite villig til å sjekke grundig, konkluderer på tynt grunnlag. Men han er hyggelig og ok å snakke med sånn generelt, det trekker opp.

Profesjonell og personlig

Tar seg tid. Ærlig. Oppdatert i medisinfaget(behandling o.l.). Hyggelig. Flink til å informere. Veldig fornøyd med Dr. Dahlberg.

Slike leger skulle vi hatt flere av

Den første legen jeg har hatt som lar meg snakke ferdig før han kommer med sine konklusjoner. Har alltid hatt problemer med leger som konkluderer før jeg har fått snakket ferdig. Han behandler pasientene med respekt. Faglig virker han svært dyktig og oppdattert på faget sitt.