Thor Leonard Lim Digre

Tlf: 72 90 07 01 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Thor Leonard Lim Digre er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Thor Leonard Lim Digre

Arrogant!

Arrogant , hilser så vidt, ser nesten ikke på deg. Avslører hva han tenker med kroppspråket. Byttet fastlege nå.. kviet meg til legetime når jeg måtte til han. Sikkert fagelig sterk, men mangel på medmennskelighet.

Digre

Knall god allmenlege😊
Hadde mye migrenelignende hodepine.
Fikk noen istrukser på tøying av muskler, noe som funket utrolig bra!
Siden har jeg hatt lite til ingen store smerter da jeg kan avverge den verste smerten før den inntreffer.

Uinteressert

Virker uinteressert og arrogant. Vi tok med vårt barn og han verken hilste eller snakket med barnet. Bruker lang tid på å finne ut hva som er galt og vi måtte mase om å få henvisning til spesialist. Aldri har jeg følt meg mer til bryderi enn hos denne legen.

Lyttende og faglig sterk

Tor er rolig, ydmyk og reflektert. Han stiller gode spørsmål og veileder meg godt. Han bruker lang tid når jeg har behov og jeg føler meg virkelig ivaretatt og sett av han. Den idrettsmedisinske bakgrunnen hans gjør at jeg føler trygghet og tyngde i svarene han gir. De som får komme på Tor sin liste er heldige!

Travel og "tøff"

Har gått til Digre i mange år. Noen ganger vært bra, men varierer veldig fra gang til gang. Den senere tiden har han virket travel. Tar for raske beslutninger. Vet best, og til tider ovenfra og ned holdning. Har opplevd å gå ut derifra, mer spørrende enn da jeg kom inn. Følger ikke opp generell helsesjekk men "feier" unna det som kommer.

God lege

Thor Digre Rosten Legesenter.
En utmerket lege. Er rask, god til å lytte.
Alltid i godt humør.
Har god kompetanse.
Gir meg gode råd på livsstil. Mat trening etc.

Effektiv og klar!

Har hatt Digre som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd. Han er effektiv og klar i talen. Ikke noe dulling - og det passer meg bra. Føler meg trygg på at han tar de prøver som trengs. Engasjert lege som også kan legge seg på gulvet for å vise øvelser som kan løse muskelproblemer bedre enn en pilleeske!

Hurtig behandling

Han kan virke arrogant er nok en "jeg vet best" type. Da spesielt på idrettskader. Ellers så er det lett å få time, og når du først er inne hos han går det fort. Får nok unna en god del pasienter om dagen han. Effektiv fyr. Jeg kaller han bare Thor "General" Digre.

Besservisser?

Positivt:
- Lett å få legetime
- Flink til å ta prøver

Negativt:
- Vet best selv, spesielt i forhold til rygg, knær o.l.
- Henviser sjelden til andre spesialister.
- Litt belærende i stilen

OK, men...

Kan være arrogant og virke nedlatende, litt sånn "uff, hva vil du?" holdning.
Ikke flink til å henvise til spesialister, holdt på i flere år for å få henvisning til spesialist for ett av barna og når vi kom til spesialisten fikk vi vite at barnet vårt skulle vært til han for lenge siden. Dette har jeg opplevd flere ganger, både med barnet og meg selv.
Han skal alltid vite best selv, er ikke villig til å høre hva andre leger sier, fordi om en lege (på samme kontor) har anbefalt diverse undersøkelser er han ikke villig til å ta de fordi han mener det ikke trengs.
Ikke bestanding flink til å høre på og tar lette løsninger istede for faktisk å undersøke.... "du er for ung til at det er noe alvorlig, det går nok over". Så holdningen er desverre litt dårlig. Kunnsapen er nok der, men skulle vært flinkere til å ta prøver og undersøke hva det kan være og innse når det er noe som kan ligge utenfor hans kunnskapsnivå, altså henvise til spesialist.
Ikke ha det så travelt!

Faglig dyktig

En lege til å stole på! Tar meg på alvor, stiller også krav til meg som pasient, noe som jeg synes er viktig. Piller er ikke alltid løsningen på alt. Flink til å forklare ulike problemstillinger. Ryddig og effektiv uten at det går utover kvaliteten. Kort ventetid for å få time de årene jeg har gått hos han.
Veldig fornøyd:-)

Faglig dyktig

Dyktig lege som er rett på sak. Kan virke som han har det travelt og er arrogant, men han stiller diagnose raskt, og jeg er ikke til legen for å koseprate, så det er perfekt

OK

Totalt sett en grei lege jeg har faglig tillitt til,og som jeg oppfatter å ha kompetanse tilsvarende utdanning og år som praktiserende.

Men, kan oppleves som noe utålmodig og faktisk til tider litt arrogant.
Avslørende kroppsspråk.

Han har valgt riktige hylle!

Enestående lege!
Kjapp og dyktig. Ikke noe utenomsnakk. Han kan sitt fag. Høflig og grei.

Solid lege

Jeg har byttet lege mange ganger, men endt opp hos Dr Digre.
I motsetning til de jeg byttet fra tok han seg god tid til meg på vårt første møte.
Han virket oppdatert om meg og visste om mine plager.
Han er alltid høflig og stort sett i rute.
Han er også flink til å forklare meg ting sånn at jeg forstår hva han mener og tror.
Han virker å kunne sitt fag og gjør at jeg føler trygghet og tillit.
Anbefales

Seriøs og grei å forstå

Husker meg som pasient.
Skriver gjerne ut "resept" på trening og kosthold før eller i tilegg til medisin.
Det er kort ventetid
- det har alltid vært kort ventetid på Rosten Legesenter
Servicen er god.

Måtte skfite fastlege

Arrogant, nedlatende. Hilste ikke, har det altfor travelt. .

Ok forsåvidt, men har inntrykk av at det fins medisiner for "alt"..

Han har rimelig sterke meninger, hvorav en kan av og til føle seg litt overkjørt, og sitter igjen med en resept . Virker lite åpen for andre løsninger enn almennmedisinsk. I mine øyne en smule arrogant i noen sammenhenger. Er dog imøtekommende og trivelig, med god kunnskap.

Faglig dyktig og trygg lege!

Jeg har brukt Digre i mange år og han er alltid imøtekommende og tar deg på alvor, viktig og bra!

Distré og fraværende

Når jeg kommer med en bekymring fra MIN side føler jeg meg bare overkjørt og at han snakker om alt annet. Kanskje Thor har dårlig tid, men jeg føler egentlig helst han er distré. Vanskelig å få time og trasige kontordamer....