Thor Leonard Lim Digre

Autorisasjon (2003)

Thor Leonard Lim Digre er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Thor Leonard Lim Digre

Positivt

Thor Digre er flink til å gi råd, og god støtte når noe er vanskelig. Flink til å lytte til meg som pasient.

Proffesjonell, dyktig og effektiv

Føler meg trygg med Thor som min fastlege. Han tar på en måte ansvar for min helse. Men jeg har en formening om at han passer best som lege for de mindre krevende pasientene.

Oppleves arrogant og du føler deg til bry

Digre er en lege som såvidt ser på deg når du kommer inn. Vil høre kjapt hva som er galt, du får evt en kort og hurtig undersøkelse,en resept i hånda og han vil du skal gå derfra. Han spør ikke om du trenger sykmelding når det sier seg selv at du trenger det..f.eks når du såvidt kan belaste foten grunnet betennelse i kneet og har en tung og aktiv jobb. Du må selv etterspørre dette og får beskjed om å bruke egenmelding evt han gir deg sykmelding på noen dager der du må rekontakte for forlenget sykmelding og han belaster deg for timen. Skal sies at jeg sjelden har vært sykmeldt da jeg har unngått å gå til legen pga dette. Skulle nok egentlig vært sykmeldt flere ganger for forskjellige ting som jeg nå får svi for i ettertid. Det er ingen rom for å få tid til å snakke om det som kan være bakenforliggende problem til sykdom. Han virker generelt lite interessert i personen foran seg.

Arrogant og undersøker ikke.

Ser såvidt opp fra dataskjermen, undersøker ikke pasient, bedrevitende lege som ikke tar seg tid til pasient. Er inne knappt 2minutter og får ikke tatt opp det jeg vil eller tar tester som burde taas. Ingen oppfølging i etterkant heller.

Arrogant

Arrogant og vet best. Jeg kontaktet han for å få hentet ut resept på allergimedisin, endte opp med nye allergiprøver. Måtte betale for timen og prøvene, uka etter ringte han for å gi svarene, dette tok i underkant av ett minutt, da kom det en regning på ny time. Siden jeg ikke var villig til å betale for svar på en prøve jeg hadde betalt, så fikk jeg beskjed om at regningen var slettet og at jeg måtte finne meg en ny lege.