Thor Leonard Lim Digre

Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller
Thor Leonard Lim Digre er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Thor Leonard Lim Digre

Lyttende og faglig sterk

Tor er rolig, ydmyk og reflektert. Han stiller gode spørsmål og veileder meg godt. Han bruker lang tid når jeg har behov og jeg føler meg virkelig ivaretatt og sett av han. Den idrettsmedisinske bakgrunnen hans gjør at jeg føler trygghet og tyngde i svarene han gir. De som får komme på Tor sin liste er heldige!

Travel og "tøff"

Har gått til Digre i mange år. Noen ganger vært bra, men varierer veldig fra gang til gang. Den senere tiden har han virket travel. Tar for raske beslutninger. Vet best, og til tider ovenfra og ned holdning. Har opplevd å gå ut derifra, mer spørrende enn da jeg kom inn. Følger ikke opp generell helsesjekk men "feier" unna det som kommer.

God lege

Thor Digre Rosten Legesenter.
En utmerket lege. Er rask, god til å lytte.
Alltid i godt humør.
Har god kompetanse.
Gir meg gode råd på livsstil. Mat trening etc.

Effektiv og klar!

Har hatt Digre som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd. Han er effektiv og klar i talen. Ikke noe dulling - og det passer meg bra. Føler meg trygg på at han tar de prøver som trengs. Engasjert lege som også kan legge seg på gulvet for å vise øvelser som kan løse muskelproblemer bedre enn en pilleeske!

Hurtig behandling

Han kan virke arrogant er nok en "jeg vet best" type. Da spesielt på idrettskader. Ellers så er det lett å få time, og når du først er inne hos han går det fort. Får nok unna en god del pasienter om dagen han. Effektiv fyr. Jeg kaller han bare Thor "General" Digre.