Thor Leonard Lim Digre

Autorisasjon (2003)

Thor Leonard Lim Digre er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Thor Leonard Lim Digre

Arrogant!

Arrogant , hilser så vidt, ser nesten ikke på deg. Avslører hva han tenker med kroppspråket. Byttet fastlege nå.. kviet meg til legetime når jeg måtte til han. Sikkert fagelig sterk, men mangel på medmennskelighet.

Digre

Knall god allmenlege😊
Hadde mye migrenelignende hodepine.
Fikk noen istrukser på tøying av muskler, noe som funket utrolig bra!
Siden har jeg hatt lite til ingen store smerter da jeg kan avverge den verste smerten før den inntreffer.

Uinteressert

Virker uinteressert og arrogant. Vi tok med vårt barn og han verken hilste eller snakket med barnet. Bruker lang tid på å finne ut hva som er galt og vi måtte mase om å få henvisning til spesialist. Aldri har jeg følt meg mer til bryderi enn hos denne legen.

Lyttende og faglig sterk

Tor er rolig, ydmyk og reflektert. Han stiller gode spørsmål og veileder meg godt. Han bruker lang tid når jeg har behov og jeg føler meg virkelig ivaretatt og sett av han. Den idrettsmedisinske bakgrunnen hans gjør at jeg føler trygghet og tyngde i svarene han gir. De som får komme på Tor sin liste er heldige!

Travel og "tøff"

Har gått til Digre i mange år. Noen ganger vært bra, men varierer veldig fra gang til gang. Den senere tiden har han virket travel. Tar for raske beslutninger. Vet best, og til tider ovenfra og ned holdning. Har opplevd å gå ut derifra, mer spørrende enn da jeg kom inn. Følger ikke opp generell helsesjekk men "feier" unna det som kommer.