Thor Leonard Lim Digre

Autorisasjon (2003)

Thor Leonard Lim Digre er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Thor Leonard Lim Digre

God lege

Thor Digre Rosten Legesenter.
En utmerket lege. Er rask, god til å lytte.
Alltid i godt humør.
Har god kompetanse.
Gir meg gode råd på livsstil. Mat trening etc.

Effektiv og klar!

Har hatt Digre som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd. Han er effektiv og klar i talen. Ikke noe dulling - og det passer meg bra. Føler meg trygg på at han tar de prøver som trengs. Engasjert lege som også kan legge seg på gulvet for å vise øvelser som kan løse muskelproblemer bedre enn en pilleeske!

Hurtig behandling

Han kan virke arrogant er nok en "jeg vet best" type. Da spesielt på idrettskader. Ellers så er det lett å få time, og når du først er inne hos han går det fort. Får nok unna en god del pasienter om dagen han. Effektiv fyr. Jeg kaller han bare Thor "General" Digre.

Besservisser?

Positivt:
- Lett å få legetime
- Flink til å ta prøver

Negativt:
- Vet best selv, spesielt i forhold til rygg, knær o.l.
- Henviser sjelden til andre spesialister.
- Litt belærende i stilen

OK, men...

Kan være arrogant og virke nedlatende, litt sånn "uff, hva vil du?" holdning.
Ikke flink til å henvise til spesialister, holdt på i flere år for å få henvisning til spesialist for ett av barna og når vi kom til spesialisten fikk vi vite at barnet vårt skulle vært til han for lenge siden. Dette har jeg opplevd flere ganger, både med barnet og meg selv.
Han skal alltid vite best selv, er ikke villig til å høre hva andre leger sier, fordi om en lege (på samme kontor) har anbefalt diverse undersøkelser er han ikke villig til å ta de fordi han mener det ikke trengs.
Ikke bestanding flink til å høre på og tar lette løsninger istede for faktisk å undersøke.... "du er for ung til at det er noe alvorlig, det går nok over". Så holdningen er desverre litt dårlig. Kunnsapen er nok der, men skulle vært flinkere til å ta prøver og undersøke hva det kan være og innse når det er noe som kan ligge utenfor hans kunnskapsnivå, altså henvise til spesialist.
Ikke ha det så travelt!