Ines Saracevic Elgsæter

Autorisasjon (2008)

Ines Saracevic Elgsæter er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ines Saracevic Elgsæter

Dyktig og empatisk!

Har vært hos Ines siden hun startet på midtbyen, og er særdeles fornøyd. Lyttende og empatisk, og kjenner meg og mine godt, selv om vi ikke er innom så ofte. Alltid rolig, og har god tid.

Lyttende, empatisk og faglig flink

Ines er en fantastisk fastlege. Har hatt henne i flere år og hun bryr seg, tar seg den tiden som trengs og kan faget sitt. Anbefales på det varmeste!

Dyktig

Er fornøyd med behandlingen jeg får til Ines. Opplever at hun tar mine problemer på alvor og henviser videre ved behov. Synd hun jobber på Midtbyen legesenter der jeg må sitte 45 min i telefonkø for å bestille time.

Ikke bra

Har dessverre ingen positive tilbakemeldinger å gi denne legen. Kan ikke være mer konkret uten å bryte med retningslinjene, men overordnet kan jeg si at jeg opplevde at legen var svak faglig. Jeg ønsker også i tilføye at jeg med alle andre fastleger har hatt gode relasjoner og vært fornøyd (som er 3 andre).

En lege jeg virkelig anbefaler

Dyktig, snill, engasjert og en god lytter. Denne legen kan du prate om alt til. Aldri følt meg stresset under hennes nærvær til tross for at hun jobber på et hektisk legekontor. Hun skjønner godt når hun skal henvise deg videre og lytter til dine egne valg. En lege man kan virkelig stole på!

Skulle dog ønske at Midtbyen legesenter ble litt mer modernisert ved å kunne sende Bl.a. henvisninger, attester på digipost. Det hadde også vært mindre telefonkø om de åpnet for å kunne svare på tekstmeldingene de sender ut, slik at man ikke trenger å ringe i 20minutter for å forklare en enkel misforståelse. Ellers er resepsjonistene og sykepleierne på laben hyggelige og profesjonelle.