Ines Saracevic Elgsæter

Midtbyen Legesenter AS

2008

Midtbyen Legesenter AS Telefonnummer73 92 38 8073 92 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Ines Saracevic Elgsæter er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ines Saracevic Elgsæter

Lyttende, empatisk og faglig flink

Ines er en fantastisk fastlege. Har hatt henne i flere år og hun bryr seg, tar seg den tiden som trengs og kan faget sitt. Anbefales på det varmeste!

Dyktig

Er fornøyd med behandlingen jeg får til Ines. Opplever at hun tar mine problemer på alvor og henviser videre ved behov. Synd hun jobber på Midtbyen legesenter der jeg må sitte 45 min i telefonkø for å bestille time.

Ikke bra

Har dessverre ingen positive tilbakemeldinger å gi denne legen. Kan ikke være mer konkret uten å bryte med retningslinjene, men overordnet kan jeg si at jeg opplevde at legen var svak faglig. Jeg ønsker også i tilføye at jeg med alle andre fastleger har hatt gode relasjoner og vært fornøyd (som er 3 andre).

En lege jeg virkelig anbefaler

Dyktig, snill, engasjert og en god lytter. Denne legen kan du prate om alt til. Aldri følt meg stresset under hennes nærvær til tross for at hun jobber på et hektisk legekontor. Hun skjønner godt når hun skal henvise deg videre og lytter til dine egne valg. En lege man kan virkelig stole på!

Skulle dog ønske at Midtbyen legesenter ble litt mer modernisert ved å kunne sende Bl.a. henvisninger, attester på digipost. Det hadde også vært mindre telefonkø om de åpnet for å kunne svare på tekstmeldingene de sender ut, slik at man ikke trenger å ringe i 20minutter for å forklare en enkel misforståelse. Ellers er resepsjonistene og sykepleierne på laben hyggelige og profesjonelle.

Pasient i fokus

Først og fremst er jeg spesielt imponert over at legen stort sett alltid er presis, sjelden forsinket! Min erfaring er at legen alltid er fokusert/har tid til meg, flink til å lytte og i felles dialog finne ut hva som feiler og være løsningsorientert. Også fremtidsrettet/tar opp relevante tema i forkant av at jeg som pasient tenker på det.