Ines Saracevic Elgsæter

Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Ines Saracevic Elgsæter er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ines Saracevic Elgsæter

Effektiv og empatisk

Ines utviser en perfekt kombinasjon av medmenneskelighet, høy tillit til og interesse for pasientens historie, god medisinsk kompetanse og ydmykhet ift å henvise videre og lese seg opp ved behov.

Både jeg og ungene blir bestandig lyttet til, tatt på alvor og hjulpet. Effektivt og fint, uten videre dikkedarier.

Varm, hjelpsom og dyktig

Jeg har hatt Ines som fastlege i hele min studietid i Trondheim, og har alltid oppfattet henne som hyggelig og imøtekommende. Hun tar pasientens behov på alvor, og er dyktig til å lytte. Jeg har vært hos legen 1-2 ganger i året, og har følt at det er enkelt å få time, samt enkelt å fornye resepter på nett. Jeg har riktig nok ikke hatt behov for å dra til legen raskt, så jeg vet ikke om det er vanskelig å få time umiddelbart.

Flink, engasjert og interessert i meg som pasient

Ines Elgsæter er en lege som alltid er hyggelig og blid, og som alltid tar seg god tid til å sette seg inn i min plage. Hun gir meg den nødvendige oppfølging jeg trenger. Hun henviser meg til spesialister om mine plager går ut over hennes kompetanse. Jeg føler meg trygg og i gode hender hos henne.

Hyggelig men unyansert

Legen er hyggelig, men dette er dessverre den minst gode legeopplevelsen jeg har hatt. For en vedvarende plage foreslo hun et "kjerringråd" uten å henvise til ytterligere undersøkelser eller å stille oppfølgingsspørsmål. Kanskje fordi hun er relativt uerfaren?

Meget dyktig og varm

Jeg var utrolig glad da Ines var tilbake fra mammapermisjon. Hun er virkelig en fantastisk lege som tar deg på alvor, enten det gjelder psykisk eller fysisk sykdom. Ines er en person man kan snakke åpent med og som ikke bare "jatter" med, men som kommer med strenge, konstruktive tilbakemeldinger og derav god hjelp. Jeg er veldig fornøyd med henne som fastlege og vil fortsette til tross for at hun jobber på Midtbyen legesenter som er svært upraktisk med tanke på beliggenhet og parkering.