Ines Saracevic Elgsæter

Tlf: 73 92 38 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ines Saracevic Elgsæter er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ines Saracevic Elgsæter

Ikke bra

Har dessverre ingen positive tilbakemeldinger å gi denne legen. Kan ikke være mer konkret uten å bryte med retningslinjene, men overordnet kan jeg si at jeg opplevde at legen var svak faglig. Jeg ønsker også i tilføye at jeg med alle andre fastleger har hatt gode relasjoner og vært fornøyd (som er 3 andre).

En lege jeg virkelig anbefaler

Dyktig, snill, engasjert og en god lytter. Denne legen kan du prate om alt til. Aldri følt meg stresset under hennes nærvær til tross for at hun jobber på et hektisk legekontor. Hun skjønner godt når hun skal henvise deg videre og lytter til dine egne valg. En lege man kan virkelig stole på!

Skulle dog ønske at Midtbyen legesenter ble litt mer modernisert ved å kunne sende Bl.a. henvisninger, attester på digipost. Det hadde også vært mindre telefonkø om de åpnet for å kunne svare på tekstmeldingene de sender ut, slik at man ikke trenger å ringe i 20minutter for å forklare en enkel misforståelse. Ellers er resepsjonistene og sykepleierne på laben hyggelige og profesjonelle.

Pasient i fokus

Først og fremst er jeg spesielt imponert over at legen stort sett alltid er presis, sjelden forsinket! Min erfaring er at legen alltid er fokusert/har tid til meg, flink til å lytte og i felles dialog finne ut hva som feiler og være løsningsorientert. Også fremtidsrettet/tar opp relevante tema i forkant av at jeg som pasient tenker på det.

Effektiv og empatisk

Ines utviser en perfekt kombinasjon av medmenneskelighet, høy tillit til og interesse for pasientens historie, god medisinsk kompetanse og ydmykhet ift å henvise videre og lese seg opp ved behov.

Både jeg og ungene blir bestandig lyttet til, tatt på alvor og hjulpet. Effektivt og fint, uten videre dikkedarier.

Varm, hjelpsom og dyktig

Jeg har hatt Ines som fastlege i hele min studietid i Trondheim, og har alltid oppfattet henne som hyggelig og imøtekommende. Hun tar pasientens behov på alvor, og er dyktig til å lytte. Jeg har vært hos legen 1-2 ganger i året, og har følt at det er enkelt å få time, samt enkelt å fornye resepter på nett. Jeg har riktig nok ikke hatt behov for å dra til legen raskt, så jeg vet ikke om det er vanskelig å få time umiddelbart.

Flink, engasjert og interessert i meg som pasient

Ines Elgsæter er en lege som alltid er hyggelig og blid, og som alltid tar seg god tid til å sette seg inn i min plage. Hun gir meg den nødvendige oppfølging jeg trenger. Hun henviser meg til spesialister om mine plager går ut over hennes kompetanse. Jeg føler meg trygg og i gode hender hos henne.

Hyggelig men unyansert

Legen er hyggelig, men dette er dessverre den minst gode legeopplevelsen jeg har hatt. For en vedvarende plage foreslo hun et "kjerringråd" uten å henvise til ytterligere undersøkelser eller å stille oppfølgingsspørsmål. Kanskje fordi hun er relativt uerfaren?

Meget dyktig og varm

Jeg var utrolig glad da Ines var tilbake fra mammapermisjon. Hun er virkelig en fantastisk lege som tar deg på alvor, enten det gjelder psykisk eller fysisk sykdom. Ines er en person man kan snakke åpent med og som ikke bare "jatter" med, men som kommer med strenge, konstruktive tilbakemeldinger og derav god hjelp. Jeg er veldig fornøyd med henne som fastlege og vil fortsette til tross for at hun jobber på Midtbyen legesenter som er svært upraktisk med tanke på beliggenhet og parkering.

Herlig dame!

Ines er en hjertelig dame jeg virkelig føler meg komfortabel med. Hun er en seriøs, profesjonell, blid og imøtekommende lege. Jeg opplever at hun tar meg på alvor, og viser genuin interesse for å hjelpe meg ved å spørre spørsmål, invitere til samtale om jeg trenger det og være frempå med forslag som er relevante for meg om min helse.

Njææ

Ikke akkurat den beste legen jeg har hatt. Føler at man ikke blir tatt på alvor å man må "mase" seg til f.eks blodprøver. Vi i familien blir å bytte fastlege...

Frekk og rett å slett ufin !

Jeg havnet hos henne en gang jeg fikk time på dagen og min fastlege ikke hadde tid. Jeg kom fordi jeg hadde det ganske tøft og trengte en henvisning. Jeg fortalte henne hva jeg trengte, å hun begynte å kjefte på meg fordi hun følte at jeg var uansvarlig. Hun ante ingenting om hverken meg eller min livssituasjon, kun hvorfor jeg var der. Jeg prøvde å forklare henne mer rundt problemet, men neida det gjorde henne bare mer irritert. Hun prøvde bokstavlig talt å presse meg til å forandre ønsket mitt med å bombardere meg med forsåvidt gode grunner for voksne mennesker i gode livssituasjoner, men for meg da, var det helt umulig og helt utenkelig. Dette burde faktisk hun som lege ha forstått ut i fra det jeg fortalte henne. Til slutt får jeg nok å sier klart i fra at dette er mitt ønske og det forandrer jeg ikke på, så hør på det jeg sier ellers går jeg herifra og kontakter fastlegen min diekte å får hjelp derifra istedet. Da setter hun biske øyne i meg og HIMLER med øynene og setter opp en snerpete mine uten å si noen ting annet enn "Javel, som du vil". Å begynner å trykke på pcen. Så snur hun seg, ser på meg med et hovent blikk å sier "vær så god, du blir kontaktet via tlf eller brev". Jeg bare reiste meg å gikk ut derifra. ALDRI MER!!!!!
Jeg kom dit fordi jeg hadde det tøft å ikke visste noen annen utvei, å hadde håpet litt medmennesklighet, men neida. Her kommer hennes personlige tro og meninger FØR pasientens behov og ønsker!!!

Den beste legen jeg har hatt!

Fantastisk lege på alle måter! :) Føler meg alltid velkommen. Hun er tillitsfull, seriøs, faglig dyktig, og om nødvendig er hun rask å henvise videre. Den beste legen jeg har hatt! :)

Fantastisk jente!

Var hos henne 1 gang for noen år siden da hun var vikar for min fastlege, jeg var i bunnløs krise og satt egentlig med livet i grus og kom for en resept på noe helt utenom dette. Endte istedet med en halvtime lang samtale og henvisning til psykolog og videre oppfølging. Virkelig en empatisk og knallgod lege som yter ekstraservice og SER pasienten.

streng og oversendende

hum er streng men tar tak i problem. er rask til å henvise men virker lite hyggelig og overser pasienten som person.