Ines Saracevic Elgsæter

Autorisasjon (2008)

Ines Saracevic Elgsæter er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ines Saracevic Elgsæter

Pasientfokusert, kunnskapsrik og oppdatert

Ines har vært min lege i 15år, så dyktig og dedikert! Hun er også mine barns lege, og vi er veldig fornøyde! Personlig og profesjonell, byttes aldri!

Kunnskapsrik og ydmyk

For meg er ines den mest empatiske og handlekraftige legen jeg har møtt. Slett ikke noe dilldall,men varmt og effektivt.

Takk til Ines

Takket være Ines ble jeg etter mange år med luftveisplager henvist til spesialist og fikk medisiner som siden har holdt meg frisk. Hun steppet inn for en fastlege. Står nå på ventelisteplass nr 70 hos henne.

Fastlege i 10 år +

Veldig fornøyd med Ines! Hatt henne som fastlege i over 10 år med regelmessige besøk, og føler meg alltid sett og tatt vare på av henne. Hun tar seg tid å høre på deg, og du blir tatt på alvor. Blir å savne henne som fastlege nå når jeg har flyttet. Utrolig koslig, handlekraftig og blid dame. Fortjener absolutt all ros hun kan få!

Den beste legen jeg har hatt

Hun er virkelig fantastisk lege på alle måter. Hun er seriøs , faglig dyktig, varm og blid. Jeg opplever at hun tar meg på alvor, og viser interesse for å hjelpe meg ved å spørre spørsmål og være frempå med forslag som er relevant for meg om min helse.Jeg er veldig fornøyd.