Ines Saracevic Elgsæter

Midtbyen Legesenter AS
Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Ines Saracevic Elgsæter er en av 168 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ines Saracevic Elgsæter

En lege jeg virkelig anbefaler

Dyktig, snill, engasjert og en god lytter. Denne legen kan du prate om alt til. Aldri følt meg stresset under hennes nærvær til tross for at hun jobber på et hektisk legekontor. Hun skjønner godt når hun skal henvise deg videre og lytter til dine egne valg. En lege man kan virkelig stole på!

Skulle dog ønske at Midtbyen legesenter ble litt mer modernisert ved å kunne sende Bl.a. henvisninger, attester på digipost. Det hadde også vært mindre telefonkø om de åpnet for å kunne svare på tekstmeldingene de sender ut, slik at man ikke trenger å ringe i 20minutter for å forklare en enkel misforståelse. Ellers er resepsjonistene og sykepleierne på laben hyggelige og profesjonelle.

Pasient i fokus

Først og fremst er jeg spesielt imponert over at legen stort sett alltid er presis, sjelden forsinket! Min erfaring er at legen alltid er fokusert/har tid til meg, flink til å lytte og i felles dialog finne ut hva som feiler og være løsningsorientert. Også fremtidsrettet/tar opp relevante tema i forkant av at jeg som pasient tenker på det.

Effektiv og empatisk

Ines utviser en perfekt kombinasjon av medmenneskelighet, høy tillit til og interesse for pasientens historie, god medisinsk kompetanse og ydmykhet ift å henvise videre og lese seg opp ved behov.

Både jeg og ungene blir bestandig lyttet til, tatt på alvor og hjulpet. Effektivt og fint, uten videre dikkedarier.

Varm, hjelpsom og dyktig

Jeg har hatt Ines som fastlege i hele min studietid i Trondheim, og har alltid oppfattet henne som hyggelig og imøtekommende. Hun tar pasientens behov på alvor, og er dyktig til å lytte. Jeg har vært hos legen 1-2 ganger i året, og har følt at det er enkelt å få time, samt enkelt å fornye resepter på nett. Jeg har riktig nok ikke hatt behov for å dra til legen raskt, så jeg vet ikke om det er vanskelig å få time umiddelbart.

Flink, engasjert og interessert i meg som pasient

Ines Elgsæter er en lege som alltid er hyggelig og blid, og som alltid tar seg god tid til å sette seg inn i min plage. Hun gir meg den nødvendige oppfølging jeg trenger. Hun henviser meg til spesialister om mine plager går ut over hennes kompetanse. Jeg føler meg trygg og i gode hender hos henne.