Ines Saracevic Elgsæter

Autorisasjon (2008)

Ines Saracevic Elgsæter er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ines Saracevic Elgsæter

Pasient i fokus

Først og fremst er jeg spesielt imponert over at legen stort sett alltid er presis, sjelden forsinket! Min erfaring er at legen alltid er fokusert/har tid til meg, flink til å lytte og i felles dialog finne ut hva som feiler og være løsningsorientert. Også fremtidsrettet/tar opp relevante tema i forkant av at jeg som pasient tenker på det.

Varm, hjelpsom og dyktig

Jeg har hatt Ines som fastlege i hele min studietid i Trondheim, og har alltid oppfattet henne som hyggelig og imøtekommende. Hun tar pasientens behov på alvor, og er dyktig til å lytte. Jeg har vært hos legen 1-2 ganger i året, og har følt at det er enkelt å få time, samt enkelt å fornye resepter på nett. Jeg har riktig nok ikke hatt behov for å dra til legen raskt, så jeg vet ikke om det er vanskelig å få time umiddelbart.

Flink, engasjert og interessert i meg som pasient

Ines Elgsæter er en lege som alltid er hyggelig og blid, og som alltid tar seg god tid til å sette seg inn i min plage. Hun gir meg den nødvendige oppfølging jeg trenger. Hun henviser meg til spesialister om mine plager går ut over hennes kompetanse. Jeg føler meg trygg og i gode hender hos henne.

Hyggelig men unyansert

Legen er hyggelig, men dette er dessverre den minst gode legeopplevelsen jeg har hatt. For en vedvarende plage foreslo hun et "kjerringråd" uten å henvise til ytterligere undersøkelser eller å stille oppfølgingsspørsmål. Kanskje fordi hun er relativt uerfaren?

Meget dyktig og varm

Jeg var utrolig glad da Ines var tilbake fra mammapermisjon. Hun er virkelig en fantastisk lege som tar deg på alvor, enten det gjelder psykisk eller fysisk sykdom. Ines er en person man kan snakke åpent med og som ikke bare "jatter" med, men som kommer med strenge, konstruktive tilbakemeldinger og derav god hjelp. Jeg er veldig fornøyd med henne som fastlege og vil fortsette til tross for at hun jobber på Midtbyen legesenter som er svært upraktisk med tanke på beliggenhet og parkering.