Midtbyen Legesenter AS

Olav Tryggvasonsgt.40 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Midtbyen Legesenter AS

Fantastisk!

Lege: Tor Magne Johnsen Skrevet

Har hatt Tor Magne siden han tok over for min gamle fastlege i 2009. Kunne ønske det var praktisk gjennomførbart å pendle til Trondheim etter jeg flyttet for å fortsette å gå til han.

Tor Magne ser deg og er oppriktig interessert i deg og din helse. Han kjenner pasientene sine godt. Du føler alltid at han har all verdens tid til deg og dine problemer selv om han er forsinket for dagen. Meget god samtalepartner, kunnskapsrik og vennlig.

Dette er en lege du virkelig kan snakke med om alt og han tar deg seriøst og lytter uavbrutt uansett. Et godt og varmt menneske.

Ingenting å utsette!

Lege: Svend Peder Vesterfjell Skrevet

En kunnskapsrik og engasjert fastlege som virkelig tar utfordringene dine på alvor. Nødt til å bytte på grunn av flytting, men anbefaler Svend på det sterkeste! Tar tak i det som må gjøres med en gang, lytter, samarbeider og støtter. Alle fastleger burde opptrådt som han!

Hyggelig og dyktig!

Lege: Tor Magne Johnsen Skrevet

Hadde Tor Magne Johnsen som fastlege fra 2014-2019, men var bare hos han to ganger i denne perioden, for noen relativt enkle saker. Begge gangene hadde jeg bare god erfaring. Han er hyggelig, tar seg tid til å lytte, og virker faglig dyktig.

Man føler seg absolutt behandlet som et medmenneske, og ikke som en pasient på rullebånd slik mange andre leger ofte får en til å føle.
Jeg må dessverre bytte fastlege fordi jeg flytter fra Trondheim, men skulle gjerne hatt Tor Magne i mange år til!

Anbefales.

Forferdelig bookingsystem

Lege: Tor Magne Johnsen Skrevet

Har bare positive erfaringer med legen.
Er "pissed off" på legekontoret og servicen der og byttet nå omsider fastlege på grunn av dette. Når man bestiller time ligger denne gjerne en måned fram i tid. Jeg har vært der et par ganger I år.

Extrem ventetid på telefonen 25-30 min er normalen. Skjønner de ønsker kundene over på det overprisede systemet sitt hvor man kun kan sende 200 tegn til kr 6,- slik at man må sende 2-3 meldinger om man skal få med alt.

Litt lang ventetid på venteværelset.

Mitt problem er at jeg er mye å reiser så når betalingsautomaten deres ikke virker så er det ikke mulig å få betalt, da resepsjonen ikke har noe med betalinger å gjøre. så da går regningen til inkasso.

Det er 3. Dje inkasso på meg så jeg velger å bytte fastlege til noen som IKKE bruker dette systemet.

På godt og vondt

Lege: Christian Berntsen Skrevet

Når det kommer til konstruktiv kritikk er tilgjengeligheten og det at hvis han har en dårlig dag så vises det veldig godt, der foten trykker. Ja, han er en veldig kompetent fastlege med sikkert altfor mange pasienter, men tiden hans er ikke viktigere enn tiden til pasientene.

Det går også an å vise litt mer forståelse for at nye like viktige/viktigere problemer fort kan dukke opp i mellomtiden når det tar 2 måneder å få komme inn til en time, og at de problemene ikke nødvendgvis trenger en hastetime, men heller ikke kan vente i 2 nye måneder.

Ellers er Christian en utrolig sympatisk mann som ser meg hver gang jeg møter opp, som ikke en eneste gang i løpet av de 8 årene jeg har hatt han som fastlege har trengt noen påminnelse om hvem jeg er eller hva jeg slet med forrige time. Timene er fyllt med humor og trygghet, for det meste, og jeg kan alltid stole på at hvis jeg har et problem så gjør han alt han kan for å finne problemet og en eventuell løsning.

Så hvis du klarer å leve med veldig lang ventetid, mye forsinkelser og overdrevent kranglete resepsjonister, er lege Christian Berntsen absolutt verd tiden din.