Midtbyen Legesenter AS

Nordre gt 6 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Midtbyen Legesenter AS

Dyktig lege

Lege: Tone Røe Skrevet

Ung nok til å være oppdatert og gammel nok til å ha øitt erfaring. Opplever alltid å bli tatt på alvor og henvist videre ved behov. Absolutt å anbefale. Eneste minus er at hun ofte er forsinka.

Stresset og lite reflektert

Lege: Tone Røe Skrevet

Opplever det som at legen ikke er villig til å høre på hva jeg sier, og ikke har forståelse for noen problemstillinger.

Lege: Christian Berntsen Skrevet

Beste legen jeg har hatt som nå har sluttet til min store fortvilelse. Han bryr seg virkelig å tar seg god tid til deg. Han blir virkelig savnet å ha som lege.

Veldig fornøyd, men har sluttet

Lege: Christian Berntsen Skrevet

Har hatt han som fastlege i 4 år og det har vært de 4 beste. Han ser deg, er nøye og grundig og alltid like hyggelig og høflig. Men han har nå sluttet som fastlege, og da slutter jeg på Midtbyen Legesenter. For kontorpersonalet kan man ikke finne så mye bra å skrive om…

Meget bra lege

Lege: Tor Magne Johnsen Skrevet

Tor Magne er den dyktigste allmennlegen jeg har hatt og innehar veldig god mellommenneskelige ferdigheter slik at han forstår deg som pasient. Jeg har hatt han som allmennlege siden 2015, men bytter fordi jeg flytter til en annen landsdel. Gode leger er en mangelvare, men kan på det varmeste anbefale Magne. Eneste som trekker ned er en person som Tor Magne har mange baller i luften og kan være vanskelig å få tak i - noe som gjør at jeg noen ganger fått en stedfortreder.