Midtbyen Legesenter AS

Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Midtbyen Legesenter AS

Hyggelig og dyktig!

Lege: Tor Magne Johnsen Skrevet

Hadde Tor Magne Johnsen som fastlege fra 2014-2019, men var bare hos han to ganger i denne perioden, for noen relativt enkle saker. Begge gangene hadde jeg bare god erfaring. Han er hyggelig, tar seg tid til å lytte, og virker faglig dyktig.

Man føler seg absolutt behandlet som et medmenneske, og ikke som en pasient på rullebånd slik mange andre leger ofte får en til å føle.
Jeg må dessverre bytte fastlege fordi jeg flytter fra Trondheim, men skulle gjerne hatt Tor Magne i mange år til!

Anbefales.

Forferdelig bookingsystem

Lege: Tor Magne Johnsen Skrevet

Har bare positive erfaringer med legen.
Er "pissed off" på legekontoret og servicen der og byttet nå omsider fastlege på grunn av dette. Når man bestiller time ligger denne gjerne en måned fram i tid. Jeg har vært der et par ganger I år.

Extrem ventetid på telefonen 25-30 min er normalen. Skjønner de ønsker kundene over på det overprisede systemet sitt hvor man kun kan sende 200 tegn til kr 6,- slik at man må sende 2-3 meldinger om man skal få med alt.

Litt lang ventetid på venteværelset.

Mitt problem er at jeg er mye å reiser så når betalingsautomaten deres ikke virker så er det ikke mulig å få betalt, da resepsjonen ikke har noe med betalinger å gjøre. så da går regningen til inkasso.

Det er 3. Dje inkasso på meg så jeg velger å bytte fastlege til noen som IKKE bruker dette systemet.

På godt og vondt

Lege: Christian Berntsen Skrevet

Når det kommer til konstruktiv kritikk er tilgjengeligheten og det at hvis han har en dårlig dag så vises det veldig godt, der foten trykker. Ja, han er en veldig kompetent fastlege med sikkert altfor mange pasienter, men tiden hans er ikke viktigere enn tiden til pasientene.

Det går også an å vise litt mer forståelse for at nye like viktige/viktigere problemer fort kan dukke opp i mellomtiden når det tar 2 måneder å få komme inn til en time, og at de problemene ikke nødvendgvis trenger en hastetime, men heller ikke kan vente i 2 nye måneder.

Ellers er Christian en utrolig sympatisk mann som ser meg hver gang jeg møter opp, som ikke en eneste gang i løpet av de 8 årene jeg har hatt han som fastlege har trengt noen påminnelse om hvem jeg er eller hva jeg slet med forrige time. Timene er fyllt med humor og trygghet, for det meste, og jeg kan alltid stole på at hvis jeg har et problem så gjør han alt han kan for å finne problemet og en eventuell løsning.

Så hvis du klarer å leve med veldig lang ventetid, mye forsinkelser og overdrevent kranglete resepsjonister, er lege Christian Berntsen absolutt verd tiden din.

Kunnskapsrik og flink

Lege: Svend Peder Vesterfjell Skrevet

Anbefaler, bare positive erfaringer med han. Utførte enkle inngrep uten å nøle og meget god oppfølging i etterkant. Har vært min lege i over 5 år. Fått hjelp hver gang jeg har vært hos han.

Professional and excellent vibe

Lege: Christian Berntsen Skrevet

On my first appointment with Christian, I felt at ease and extremely comfortable with him. I have never come across such a caring, communicative, kind and empathetic GP before (based solely on several terrible experiences I had with my previous GPs). Christian has that incredibly nice vibe that makes you feel you are in good hands, right from the start. He is as professional as warm and friendly. He follows up very well, he makes sure that he has everything covered, which makes you feel confident in the treatment process.
I think he is one of the best doctors in Norway!