Nick Faradonbeh

Edda Legesenter DA

1999

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Nick Faradonbeh er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nick Faradonbeh

Varm og forståelsesfull

Jeg har hatt Nick som fastlege i ett og et halvt år, og har kommet til ham med svært personlige problemstillinger av både psykologisk og gynekologisk art. Jeg har vært sårbar, og jeg har vært lettet over å bli møtt med forståelse. Han har vært vennlig, tatt seg god tid til meg, og lyttet til mine ønsker. Min opplevelse har vært at han er vennlig, varm og flink i sitt fag.

Jeg har inntrykk av at han er en god lege for studenter da han jobber med undervisning av studenter på si, og han har hatt forståelse for problemstillinger knyttet til eksamen o.l.

Arrogant, overfladisk med varierende humør

Kvaliteten på konsultasjonene med Nick har vært varierende. Noen ganger har jeg opplevd han som imøtekommende, men på et generelt basis opplever jeg han som arrogant og overfladisk.

Jeg føler ikke alltid at han tar meg på alvor, eller at han har nok kunnskap med mindre problemene er helt trivielle. Etter flere konsultasjoner sitter igjen med ekstremt lite svar. Jeg opplever han som utilgjengelig, og lite serviceinnstilt. Anbefales ikke.

Skulle ønske han var en bedre detektiv.

Nick er en lege som passer for de som har helt opplagte diagnoser. Når sykdomsbilde er komplisert, mister han motet å beklager at han ikke kan hjelpe deg.
Skulle ønske at han tenkte mer helhetlig og var flinkere til å komme med gode råd. Føler selv at jeg må være legen å komme med innspill på hva som bør gjøres og utredes.

Jeg byttet fastlege etter konsultasjonen

Jeg kom inn til Nick med to problemer. For det ene problemet skulle jeg få resept, og for det andre skulle jeg ta en test som han senere sa han ville gi meg svar på. Jeg fikk ingen av delene. Penger rett ut av vinduet for en ung student med dårlig råd.
Konsultasjonen førte meg heller ingen vei, og etterlot meg med flere spørsmål enn da jeg kom. Heller satt jeg igjen med følelser som ubehag og det å ikke ha tatt på alvor. Hele legesenteret ga meg en ekkel følelse. Jeg har vært der en gang og kommer aldri igjen.

Flott fastlege

Endelig en fastlege som ser hele meg. Byttet fra en lege som var glad i å skrive ut resepter og henvisninger, mens jeg savnet en lege som var der for meg. Dette har jeg funnet i Nick. Har vært der med både fysiske og psykiske problemstillinger, og har blitt tatt alvorlig. Han ser hele situasjonen til pasienten. I tillegg har han en lun humor og skjønner ulike kulturer.