Nick Faradonbeh

Håkon Jarls Gt 11 7030 Trondheim
Nick Faradonbeh er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nick Faradonbeh

Lege som står på sitt

Jeg har vært klient hos Nick i 3 års tid. I starten var han veldig hjelpsom. Han så på flere aspekter av sympotomene mine og gjorde konkrete tiltak. Etterhvert virkte det som timene ble kortere og kortere. Selvom han viste at jeg slet psykisk og gikk på medisiner ville han ikke hennvise meg til psykolog. Fordi han ikke ville at jeg skulle bli pyskolog klient. Andre gang jeg ønsket hennvisning til lunge lege fordi jeg hadde vist tegn til astma, mente han jeg burde trene. Jeg tok kontakt med en annen fastlege som mente jeg hadde trenings indusert astma. Det er noe av det som Nick kan bli bedre på. Høre på pasienten og ikke være sta på sitt.

Profesjonell, dyktig og morsom.

Nick er en svært dyktig, profesjonell og morsom lege. Jeg har full tillit til ham og kan anbefale ham på det sterkeste. Jeg opplever en lege som ser meg, tar meg på alvor, gir gode råd og som tydelig vil det beste for meg, samtidig som at han er morsom! Han snakker rett fra levra, men er alltid omsorgsfull og lett å snakke med. Jeg er kjempefornøyd med å ha ham som fastlege. En skikkelig bra fyr!

Noe arrogant holdning

Opplevde en OK faglig konsultasjon, men møtte en noe arrogant og overlegen holdning i dialogen. Det fristet ikke med gjentakende besøk til legen for mitt vedkommende.

Den beste legen jeg har hatt.

Jeg har hatt han som min fastlege siden 2005 og jeg er meget fornøyd om hvordan han gjør en veldig bra jobb.

Den beste legen jeg har hatt

Nick er faktisk den beste legen jeg har hatt! Før kviet jeg meg til å gå til legen, men nå har jeg faktisk en hyggelig tone med min fastlege. Første gang jeg var hos Nick tok jeg opp et problem jeg hadde hatt lenge som min tidligere lege hadde sagt at kom til å gå over av seg selv uten å gjøre noe mer. Nick tok tak i saken umiddelbart, og satte opp en oppfølgingssamtale til meg helt uoppfordret. Det har jeg aldri opplevd at en fastlege har gjort før. Hver gang jeg er hos Nick har vi alltid en oppfølgingssamtale etterpå. Det er så fint å ha en lege som bryr seg så mye!