Nick Faradonbeh

Autorisasjon (1999)

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ...
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Nick Faradonbeh er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nick Faradonbeh

Arrogant, utålmodig og uten lytteevne

Brå, gir alltid inntrykk av å ikke ha tid, viser avsmak for pasienten (et barn).
Barnet, som er hans pasient, er redd ham!
Mor kommer aldri til å oppsøke ham igjen, etter å regelrett ha blitt rakket ned på for å be om henvisning til utredning for barnet.
Tror tydeligvis ikke at ADHD finnes, i hvert fall ikke i kombinasjon med gode kognitive evner.

Fantastisk lege

Denne mannen brukte tid til å bli kjent med meg og min bakgrunn og fikk meg til å føle meg i trygge hender. Han var meget profesjonell samtidig som han satte seg inn i min situasjon på en måte som gjorde meg komfortabel til å dele informasjonen han trengte. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege! Beste jeg har hatt.

Useriøs

Nesten så jeg ikke tror skryten jeg leser her. Var ny i byen en tid tilbake ,og trengte en fastlege, Nick var eneste som hadde ledig plass i nærheten av der jeg hadde fått jobb så jeg bestilte hos han og tenkte dette gikk bra. Ble møtt av et fiskepuddinghåndtrykk, han møtte ikke blikket mitt en eneste gang, satt bare og himlet med øynene. Jeg ba om en henvisning til røntgen pga store ryggproblemer. Da skotter han såvidt opp på meg, (møtte fortsatt ikke blikket mitt) og sa følgende ordrett: Sånn går det når du har tunge pupper. Jeg måtte krangle meg til henvisning, det ville han ikke gi siden mine bryster tydeligvis var abnormalt tunge... Jeg har forøvrig helt normal størrelse.Jeg ble spurt av en dame som jobbet der da jeg skulle gå om jeg hadde vært hos Nick, ja sa jeg. Gikk det greit spurte hun. Tolker spørsmålet som at hun fisket litt etter info, og muligens en grunn til det. Jeg kan ikke anbefale denne legen til noen som helst. Særdeles uproft .

En god mann

Meget trygghetsskapende og troverdig lege. Lyttende, grundig og med god tid for meg som pasient. Har anbefalt Nick til min sambuer som sitter med samme inntrykk. Nick er tørrvittig, men beholder sitt faglige fokus. Nick har ei pute på kontoret som det står Kåret til Norges beste fastlege på (samt en cowboyhatt). En god mann og en meget god lege.

Dyktig, engasjert og hyggelig

Jeg føler alltid at vi blir tatt på alvor når jeg eller ungene har en time hos Nick. Han er rask til å sette seg inn i problemet du er der for.