Hedda Skjolde Fiske

Autorisasjon (2006)

Din Doktor Telefonnummer73 98 28 8073 98 28 ...
Vollabakken 3 7030 Trondheim
Hedda Skjolde Fiske er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hedda Skjolde Fiske

Dyktig og trygg

Har hatt Hedda som fastlege i mange år, og har satt veldig stor pris på henne. Hun framstår faglig dyktig og har henvist meg videre der det har vært nødvendig. Føler meg alltid møtt og ivaretatt som pasient, og sitter igjen med inntrykk av at jeg er i trygge hender.

Flink, men ofte utilgjengelig

Har vært fastlegen min i 3-4 år. Dyktig og omsorgsfull, men er lite tilgjengelig. Ventetiden de to siste årene har gjennomsnittet vært på over en måned. I tillegg blir jeg oftere enn ikke sendt til vikar, uten noen form for beskjed fra legekontoret. Har også flere ganger opplevd å bli møtt av andre leger på kontoret og istedenfor hjelp fått beskjed om å bestille ny time hos Hedda. Har nå gitt opp og byttet fastlege, etter å ha forsøkt i snart et halvt år å få oppfølgningstime.

Dyktig og varm

Hedda er helt enestående! Hun har tatt godt vare på meg i perioder jeg har hatt behov for å bli ivaretatt. På legekontoret har vi grått, ledd og diskutert liv, livssituasjon og helse, og gjerne sett helhetlig på ting.
Aldri følt noe ubehag, hun kan sette inn en spiral som ingen andre (haha), og er også flink med barna når de er syke.
Har anbefalt henne videre til venner, og vet at de er like fornøyde.

Passer dårlig for unge menn

Hadde Hedda som fastlege i flere år, men ble som de første årene møtt av vikarer når jeg trengte legehjelp.

Da jeg først møtte Hedda var hun koselig og snill og tok meg godt imot. Videre så opplevde jeg dessverre henne som irettesettende, bedrevitende og ikke veldig lyttende eller forståelsesfull. Etter den andre timen med Hedda begynte jeg å be om å få timer med vikarer. Jeg har satt meg på venteliste for å bytte lege.

Anbefaler unge menn å finne andre leger.

Fantastisk lege

Helt super lege som tar deg på alvor. Flink til å henvise deg videre om det er behov for det. Blid å trivelig. Takk for at du er som du er😀