Hedda Skjolde Fiske

Din Doktor AS
Vollabakken 3 7030 Trondheim
Hedda Skjolde Fiske er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hedda Skjolde Fiske

Faglig dyktig, tillitvekkende og varm

Jeg har hatt Hedda som fastlege i snart to år nå, og har utelukkende gode opplevelser med henne. Hun har en lett og varm tone med meg som pasient og jeg føler at hun kommer meg i møte og hører på meg. Kan ikke forstå hvorfor det er så splittede kommentarer når det gjelder henne - hun er i alle fall den beste legen jeg noen gang har hatt. Går alltid ut fra timene hennes med en betryggende følelse av å ha blitt ivaretatt, både på det medisinske og det medmenneskelige planet.

Super lege!

Under mitt første svangerskap kom heldigvis Hedda tilbake fra sitt siste, og hun har vært helt fantastisk å ha som lege. Hun har ivaretatt meg og barnet på aller beste måte, er en god lytter, forklarer godt, og har til og med tatt seg tid den dagen i uka hun ikke er på jobb på legesenteret til vanlig. Ingenting å utsette.

Litt arrogant

Jeg opplever ikke at Hedda ser meg eller tar meg på alvor. Jeg opplever å bli vurdert ut ifra generaliserende fakta, ikke ut ifra meg som enkeltmenneske. Dersom jeg har bekymringer eller spørsmål i forhold til sykdom blir dette nærmest ledd av. Hun er god på det konkrete og fysiske, men kunne med fordel vært mer helhetlig i sine vurderinger.

Fornøyd!

Jeg har aldri før opplevd god kontakt med en lege, men når jeg kom til Hedda følte jeg meg ivaretatt. Det er ingen problem å komme med "dumme" spørsmål, og varierte problemer, hvis hun er i tvil sjekker hun opp temaet umiddelbart. Hun beskriver også hvorfor ting er som de er, og hvorfor hun sier det hun sier. Jeg føler at hun bryr seg om meg som pasient, og hun har flere ganger uttrykt at hun er fornøyd med min innsats i å selv finne løsninger på problemer. Når jeg går ut fra legetimen har jeg fått svar på alt jeg lurer på, og Hedda går ofte dypere inn på spørsmålene mine enn jeg hadde forventet. Betryggende :)

Jeg har fått vikar for henne en gang (svangerskapspermisjon), og også hun var helt super! Ellers kan det være ganske lange ventetider for å komme inn til henne, men det har sjelden vært et problem for meg. Jeg vet rett og slett ikke hva hun kunne gjort bedre :)

Great MD

I have been her patient for years now, indeed since she started at Din Doktor. I have been there many times over the years and I had consultations with her and with her vikars, I have had not a single bad experience. She (and her substitutes) was (were) always nice, attentive and provided the care and follow up I needed.