Hedda Skjolde Fiske

Autorisasjon (2006)

Din Doktor Telefonnummer73 98 28 8073 98 28 ...
Vollabakken 3 7030 Trondheim
Hedda Skjolde Fiske er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hedda Skjolde Fiske

Effektiv lege

Har hatt Hedda som fastlege hele livet, måtte bytte nå nylig pga. flytting, men anbefaler hun på det sterkeste. hun har alltid vært løsningsorientert og hun er EKSTREMT kunnskapsrik og hun snakker i vei.
Har ikke støtt på noen helseproblemer jeg ikke har klart å snakke eller fikse med Hedda

Tillitsvekkende og trygg lege som tar pasienten på alvor

Jeg har hatt Hedda som fastlege i mange år. Jeg er ikke den som renner ned døren til legen, men når jeg først gjør det er det viktig for meg å føle at jeg blir tatt på alvor. Det har jeg alltid følt hos Hedda. Hun har alltid framstått som tillitsvekkende, imøtekommende og faglig dyktig. Jeg har også opplevd legekontoret som imøtekommende og effektive, både på telefon og online. Det har vært noen vikarer forbi i løpet av årene, spesielt ved akutte henvendelser samt i enkelte perioder. Et par har vært noe 'ferske' og uerfarne, men alltid imøtekommende. Jeg må nå bytte lege på grunn av flytting, men velger utvilsomt Hedda hvis jeg flytter tilbake igjen.

Jordnær og trygg

Hedda har en fantastisk utstråling som skaper trygghet og tillit fra første stund. God lytter og alltid blid. Svært flink i møte med barn. Tydelige og konkrete tilbakemeldinger hvor man opplever å bli tatt på alvor. Inntrykket etter å ha hatt henne som fastlege helt fra hun kom på legesenteret er svært bra.

Dyktig spesialist i allmennmedisin

Dyktig lege med flere års erfaring, er spesialist i allmennmedisin. Vært min fastlege i 11 år, bare gode erfaringer, lege får raskt ekspedert diverse henvisninger o.a.
Forståelsesfull, har alltid tid til en, lytter godt og har en herlig humor! En blir tatt på alvor av lege, hele veien!

Dyktig lege

Livet ble plutselig en dag snudd opp ned. En tung depresjon fulgte med.

Jeg har aldri opplevd noen som har brydd seg og støttet meg på en slik måte som Hedda. Hun har vist vei til hjelp, kranglet med instanser og virkelig stått på.

Fortjener all honnør for at livet går mot riktig retning den dag i dag.

Dette er en lege som bryr seg og strekker seg over evne hvis du virkelig møter veggen.