Hedda Skjolde Fiske

Autorisasjon (2006)

Din Doktor Telefonnummer73 98 28 8073 98 28 ...
Vollabakken 3 7030 Trondheim
Hedda Skjolde Fiske er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hedda Skjolde Fiske

Beste fastlegen jeg har hatt

Jeg føler at Hedda virkelig hører på meg, og bryr seg om meg som person. Hun tok tak i flere problemer andre fastleger ikke har gjort.

Møtt henne en gang!

Har hatt henne som fastlege noen år nå, men kun møtt henne en gang. Har hatt forskjellige vikarer hver gang jeg har vært der og velger derfor å bytte fastlege nå.

En lege med mye omsorg og som skaper tillit!

Dette er en av de beste legene jeg har møtt. Hun lytter, ser deg og henviser videre der det er behov. Har alltid følt at hun tar meg på alvor.

Hyggelig

Vært i svangerskapspermisjon, men kan ikke klandres for "utilgjengelighet" av den grunn. Anbefales. :)

Helt ok

Helt grei lege. Hun har vært mye ute i svangerskapspermisjon så jeg har hatt en del vikarer i tiden jeg har gått der. Hun er flink til å lytte og tar deg på alvor. Jeg er imidlertid litt usikker på hvor sikker hun er på det faglige, virker som hun henviser uansett og greier nesten aldri finne ut av ting selv. Jeg er ikke den som er oftest hos legen, og er stort sett frisk, så kanskje noen andre stiller i bedre posisjon til å vurdere henne. Når det gjelder selve legesenteret Din Doktor så er det horribel service, noen av sekretærene der er direkte sure og korte på telefon (hvis man er så heldig å få svar). Venterommet er også kaldt og utrivelig, ikke tilgjengelig vann eller kopper dersom man skulle bli sittende en stund og vente, noe som desverre har skjedd 9 av 10 ganger jeg har vært der. Er glad jeg skal flytte for da kan jeg også skifte legesenter.