Hedda Skjolde Fiske

Autorisasjon (2006)

Din Doktor Telefonnummer73 98 28 8073 98 28 ...
Vollabakken 3 7030 Trondheim
Hedda Skjolde Fiske er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hedda Skjolde Fiske

Omsorgsfull og lyttende

Hun har alltid vært blid og hyggelig. Hun lytter og tar seg god tid. Hun er også flink til å lese seg opp på ny kunnskap om sykdommer og medisiner som kan hjelpe. Viser medfølelse.
Det er alltid lang telefonkø hos Din Doktor, men dette er ikke legens feil.

Ikke god opplevelse

Refererer til en vurdering gjort ovenfor og skriver under på akkurat samme erfaring. :"Jeg opplevde å ikke bli forstått eller sett som pasient, jeg ble ikke fulgt opp, og mine plager ble bortforklart og bagatellisert. Hun var motvillig til å sende meg til videre undersøkelser. Det var vanskelig å bli hørt. Har ikke vist god kunnskap om psykiske lidelser eller psykosomatikk"

Jeg oppfatter Hedda som god nok når det kommer til somatikken og er hyggelig med barna min. Derimot så opplever jeg svært dårlig forståelse av psykologiske problemstillinger og forståelse eller interesse for dette. Jeg opplever at jeg ikke tas på alvor og sitter igjen med en følelse av at hun syns jeg er latterlig. Min oppfattelse er at dette svekker henne stort som fastlege, hun har også et ansvar for å ta pasienter med subjektive psykiske plager på alvor og med empati. Pasienter skal gå ut i fra legen sin med en følelse av å bli tatt på alvor og føle at man er mennesker med likeverd.

Jeg skifter lege.

Dyktig og imøtekommende lege

Hedda er en tydelig og omsorgsfull lege. Hun ønsker virkelig å hjelpe, lytter samt er tydelig i sine medisinske vurderinger. Jeg opplever henne som svært profesjenell samt som et varmt menneske. Anbefales!

MYE rot i administrasjonen!

Hedda er en grei og forståelsesfull lege, har fått hjelp til det jeg har trengt.
Dessverre er det vanvittig mye rot i administrasjoen hos Din Doktor.
Slett behandling, dårlig kundesevice mye rot med fakturering og oppdatering av informasjon i systemet. Ser dessverre ut til at dette er et gjennomgående problem der. Det er faktisk så ille at jeg vurderer å skifte legesenter.

Misfornøyd

Jeg opplevde å ikke bli forstått eller sett som pasient, jeg ble ikke fulgt opp, og mine plager ble bortforklart og bagatellisert. Hun var motvillig til å sende meg til videre undersøkelser. Det var vanskelig å bli hørt. Har ikke vist god kunnskap om psykiske lidelser eller psykosomatikk.