Hilde Fjorden

Autorisasjon (2007)

Hilde Fjorden er en av 6 fastleger i Røros

Siste vurderinger av Hilde Fjorden

ok

Veldig hyggelig, tror absolutt hun ønsker å hjelpe, men opplever ikke mye forståelse og hun stiller ikke gode nok spørsmål - føles som om jeg som pasient må vite hva vi skal gjøre og vite hva som er viktig og ikke. Oppleves tilbakeholden. Men som sagt er hun veldig hyggelig, bare ikke vært den hjelpen jeg trenger.

Profesjonell

Denne legen er en god lytter og sørger for at nødvedige undersøkelser blir gjort. Gir raskt tilbakemelding og følger opp.

Verdikonservativ

Hvis du ikke står overfor noen veivalg i livet som involverer verdispørsmål er denne legen kunnskapsrik og dyktig. Jeg har tidligere hatt flere gode opplevelser med denne legen. Jeg har likevel valgt å bytte fastlege på grunn av at denne legen er verdikonservativ og deler sine personlige overbevisninger med pasienten. Dette oppfatter jeg som uprofesjonelt. Det svekker min tillit til henne, og til hennes evne og vilje til å gi pasienten nøytrale svar. Jeg ønsker en lege som er mer samstemt med rådende oppfatninger i tiden og som ikke lar sitt personlige ståsted redusere sitt kunnskapstilfang.