Anders Folven

Sørbyen Legesenter

2003

Sørbyen Legesenter Telefonnummer72 59 20 0072 59 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Anders Folven er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Folven

Dyktig lege

Igjen en tur til lege for en prat 6/7 , får god hjelp og oppfølging. Blir hørt og forstått. Tar seg tid til meg og kommer med gode svar og løsninger. Føler meg så veltilpasset her at man får lyst til å bestille ny time på turen ut fra legen.
Nok en gang- fantastisk lege :)

En fantastisk lege

Har hatt dr. Folven i mange år, og er kjempe fornøyd med han. Han tar seg veldig god tid , og lytter til alt jeg har å si når jeg er der. Han er meget hjelpsom med å hjelpe til med offentlige kontorer og henvisninger til andre instanser. Alltid blid og imøtekommende.
Kommer aldri til å bytte fastlege. Han får fullt hus til meg, en meget dyktig lege. :)

En utrolig flink lege skal mann leite lenge etter.

Dette er en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter. En trygg og god lege som tar seg tid til å lytte på sine pasienter og sier aldri nei om noe skulle haste. Jeg føler meg ivaretatt og trygg på at det han sier er riktig. Jeg har prøvd noen leger men nå har jeg funnet legen som jør meg trygg da han stiller opp bestandig. Helt utrolig at det finnes personer som Dr Follven.

Veldig bra lege.

Var her i dag. Tredje gang på ca 2 uker. Fantastisk god hjelp som alltid. Blir sett, hørt og forstått.
Løsningsorientert og dyktig lege.

Veldig bra :-)

en flott lege

Han er en rolig og behagelig mann, so tar seg tid til å lytte til deg. Han tar deg på alvor, henviser deg videre om nødvendig og er løsningsorientert.