Anders Folven

Sørbyen Legesenter

Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Anders Folven er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Folven

En lyttende og engasjert lege

Mitt første møte med Folven var veldig betryggende, og han virket oppriktig interessert og hadde satt seg godt inn i saken min på forhånd. jeg fikk den hjelpen jeg hadde bruk for og er veldig godt fornøyd.

God, gammeldags familielege

Jeg har følt meg ivaretatt og sett gjennom mange år med sykdom. Dr Folven har vært lege for de aller fleste i min familie og det er trygt å vite at han kjenner situasjonen du er i.
Absolutt en lege jeg anbefaler.

Sendrektig

Er rimelig overrasket over at han ikke er sitt ansvar bevisst når det gjelder samarbeid med andre instanser. Viktig dokumentasjon som skal oversendes "glemmes" noe jeg vil kalle respektløst overfor pasienten.Overfladisk til tider.
Viktig å lytte til pasienten da den kjenner seg selv best.
Utrolig lang tid når man skal bestille time pr.tlf.

Veldig dyktig lege!

Er utrolig fornøyd med dr Folven. Han tar seg tid, hører på hva du har å si, flink til å følge opp! Går nå til han i svangerskapet, og er så langt veldig fornøyd med den oppfølgingen jeg har fått. Kommer aldri til å bytte fastlege igjen!😃

Elendig lege

Så mer på pcn enn på meg som pasient. Dårlig humør ofte, som går utover pasientene. Ser ikke pasienten i den situasjonen man er i. Blir nesten grinete på pasienten hvis man en sjelden gang trenger sykemelding. Glad jeg byttet til en mere forståelsesfull lege.