Anders Folven

Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Tlf: 72 59 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Folven er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Folven

En utrolig flink lege skal mann leite lenge etter.

Dette er en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter. En trygg og god lege som tar seg tid til å lytte på sine pasienter og sier aldri nei om noe skulle haste. Jeg føler meg ivaretatt og trygg på at det han sier er riktig. Jeg har prøvd noen leger men nå har jeg funnet legen som jør meg trygg da han stiller opp bestandig. Helt utrolig at det finnes personer som Dr Follven.

Veldig bra lege.

Var her i dag. Tredje gang på ca 2 uker. Fantastisk god hjelp som alltid. Blir sett, hørt og forstått.
Løsningsorientert og dyktig lege.

Veldig bra :-)

en flott lege

Han er en rolig og behagelig mann, so tar seg tid til å lytte til deg. Han tar deg på alvor, henviser deg videre om nødvendig og er løsningsorientert.

En lyttende og engasjert lege

Mitt første møte med Folven var veldig betryggende, og han virket oppriktig interessert og hadde satt seg godt inn i saken min på forhånd. jeg fikk den hjelpen jeg hadde bruk for og er veldig godt fornøyd.

God, gammeldags familielege

Jeg har følt meg ivaretatt og sett gjennom mange år med sykdom. Dr Folven har vært lege for de aller fleste i min familie og det er trygt å vite at han kjenner situasjonen du er i.
Absolutt en lege jeg anbefaler.

Sendrektig

Er rimelig overrasket over at han ikke er sitt ansvar bevisst når det gjelder samarbeid med andre instanser. Viktig dokumentasjon som skal oversendes "glemmes" noe jeg vil kalle respektløst overfor pasienten.Overfladisk til tider.
Viktig å lytte til pasienten da den kjenner seg selv best.
Utrolig lang tid når man skal bestille time pr.tlf.

Veldig dyktig lege!

Er utrolig fornøyd med dr Folven. Han tar seg tid, hører på hva du har å si, flink til å følge opp! Går nå til han i svangerskapet, og er så langt veldig fornøyd med den oppfølgingen jeg har fått. Kommer aldri til å bytte fastlege igjen!😃

Elendig lege

Så mer på pcn enn på meg som pasient. Dårlig humør ofte, som går utover pasientene. Ser ikke pasienten i den situasjonen man er i. Blir nesten grinete på pasienten hvis man en sjelden gang trenger sykemelding. Glad jeg byttet til en mere forståelsesfull lege.

tilitsfull og dyktig!

Etter å ha slitt med kronisk sykdom og andre problemer i mange år, ble jeg møtt med respekt og forståelse av Folven. Han har alltid god tid når jeg er der og er åpen for mine innspill og tanker. Blir tatt på alvor. Går alltid derifra i bedre humør enn da jeg kom. Anbefales på d sterkeste.

Super lege.

Veldig bra lege. Blir hørt, tatt på alvor og fulgt opp :)

Styr unna

Mitt inntrykk er at Folven ikke er spesielt interessert. Han følger ikke opp, er til tider veldig glemsk og er mer opptatt av å skrive på PC enn å høre hva jeg har å si. Føles som om jeg er til bry hver gang jeg er der.

Styr unna!

Min tidligere fastlege. Min opplevelse av Anders Folven var at han fremstod som arrogant og overlegen. Seg selv i fokus og ikke pasienten.

En kjempefin lege!

Jeg har hatt Anders Folven som fastlege siden november 2012, og kun brukt han i sammenheng med svangerskapet mitt, som for øvrig er mitt tredje.
Samt at barna mine har han, men kun hatt sporadisk behov.
Jeg syns han er både flink, medfølende, tilstede og får meg til å føle meg vel.
Jeg går ikke til jordmor fordi jeg får alle mine behov dekket hos fastlegen.
I tillegg har han ett flott brukerperspektiv der han lytter til meg og jeg føler meg hørt og sett.
Han har også imøtekommet noen ganske spesielle behov hos meg i forhold til min vanskelig livssituasjon privat, der han som lege har vist seg å være både forståelsesfull og tatt på seg merarbeid i forhold til dette.
Jeg kan anbefale han på det sterkeste til alle!

ikke fornøyd

sikkert en flott lege. men å dra til han på svangerskapskontroll (fordi jordmor alltid er fullbooket) er ikke særlig trivelig. får ikke svar på noe av det jeg lurer på. hopper over undersøkelser som skal gjennomføres på kontroll timer. veldig slarkete arbeid!!

topp doc

Venlig dokter som lever og ånder for at du skal bli hørt og få riktig behanding.
A¨ltid blid og smilende.

Fantastisk flott lege.

Han lovte meg første gangen jeg var hos han at han skulle finne ut hva som feilte meg, og det klarte han.

Tålmodig og tillitvekkende, står også på for sine pasienter i henhold til offentlige kontorer.

Jeg kunne ikke tnekt meg til å bytte fastlege.

Flott person og god lege

Det er ikke noe hemmelighet at det finnes mange merkelige leger i Trondheim, og da jeg flyttet hit virket det som jeg fant den ene "skumlere" enn den andre. Jeg hadde en lege som gav meg resepter på alt mulig uten noen spesiell grunn, en som praktiserte på en slik måte at jeg følte at jeg var med i en skrekkfilm (les Frankenstein) og min absolutte favoritt var han som skulle gjennomføre en undersøkelse som tilsa at jeg måtte kle av med på overkroppen, og jeg fikk ros for min byste.

Når jeg endelig fant Anders Folven i denne jungelen av merkelige leger, ble jeg lykkelig. Han er svært proff, han tar meg på alvor og bortsett fra barnelegen jeg hadde på 80 tallet så er Anders den beste legen jeg har hatt. Jeg får time, han er tilstede, og det virker som han bryr seg oppriktig. Han er den første legen jeg har opplevd som har ringt bare for å høre hvordan det går med meg. Han lever sin profesjonsidentitet til de fulle og selv om jeg nå har flyttet x-antall mil fra Heimdal, så kjører jeg heller de 40 minuttene det tar, eller de timene på buss, for å komme til han. Så langt det lar seg gjøre, så skal jeg ha ham.

En meget dyktig lege

Her føler jeg meg trygg! Og man blir alltid tatt på alvor.

Flink lege! Litt treg noen ganger, men han tar seg tid til pasientene!