Anders Folven

Autorisasjon (2003)

Anders Folven er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Folven

Alltid hyggelig og imøtekommende.

En lege en føler seg trygg på. Løsningsorientert, og er interessert i deg og hører på hva du har å si.

Dette er en lege som er uslåelig i mitt hode.

Jeg har aldri møtt noen med så mye kunnskap på det meste. Jeg kan stole på en person som jeg vet er der for meg uansett hvor galt det er så er det bare og be om hjelp så stiller Anders opp. Men er mann av den typen som tror dette er en mann kan lure på noen måte så tror jeg ikke det er smart. Dette er en lege med rå kunnskap og et medmenneske det står respekt av.

Meget godt ivaretatt.

Da ble det en ny tur til Sørbyen legesenter, denne gangen for å få fjernet en føflekk på halsen, inn til rett tid, rett på benken og A Folven fjernet f flekken på 1 2 3 raskt og effektivt. Da slapp jeg å gå i sommer å bekymre meg for den.Meget godt jobbet og god sommer til hele sentret. Hilsen 250250

Usikker lege

Lege som jeg har fått svært lite nytte fra. Legen er fjern og distrahert. Saker blir liggende og til sist - til ingen nytte.
En lengre ferie kunne muligens hjulpet legen noe..

Erfaren lege

God til å lytte. Medmenneske og tenker holistisk. Tar seg god tid når det er nødvendig. Hyggelig og imøtekommende. Er kjempefornøyd