Trygve Frøysnes

Autorisasjon (1981)

Valentinlyst Legesenter Telefonnummer73 82 97 9773 82 97 ...
Anders Estenstadsv 18 7046 Trondheim
Trygve Frøysnes er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Trygve Frøysnes

En lege som tar deg på alvor :-)

Frøysnes er rolig, avbalansert, prøver å finne ut om det ligger "noe annet" bak dine sykdoms-symptomer mht jobb, familie etc. Når han SÅ vet at du har det godt, går han grundig til verks i å finne ut hva det kan være. Ikke alle sykdommer vises ved vanlige blodprøver, så DERFOR MÅ han se i bøker og på nett. Henviser nå til de som mente at han så for lite på dem og mere i boka el på PC'n. :-)
Dette er, etter min mening en lege ALLE burde ha!!!
Da jeg ble gravid som 41-åring, var nok han mer bekymret og oppfølgende enn meg selv :-) Lille er 12 år og ei flott jente, - og har HELDIGVIS Frøysnes som lege også. Vi "trør ikke ned dørstokken hans", akkurat, men det er så TRYGT å ha akkurat ham som fastlege . SÅDETSÅ . (◠‿◠✿)

Grei nok..

men han sitter stort sett og knatrer på tastaturet og ser inn i skjermen. han har aldri set direkte på meg eller vist særlig interesse

Fornøyd i 20 år

Jeg har hatt Frøysnes som fastlege i over 20 år.
Foreldrene mine, broren min og sønnen min bruker også han.
Jeg sitter bestandig igjen med følelsen av at selv om han må bruke mye av tiden på å skrive på PCen, bestandig gir meg begrunnete og forståelige svar.
Om han ikke har svar selv eller er usikker, så fikser han det slik at jeg blir sendt til en spesialist.
Føler meg i trygge hender hos Frøysnes!

Informativ og hjelpsom

Vi har ulike oppfatninger av leger, men mye av samspillet er også opp til oss som pasient å få til.
Jeg opplever at Frøysnes gir gode og informative svar når jeg spør. Han kan virke veldig opptatt, men når jeg ber om nærmere info gir han alltid gode svar og tar seg tid til å forklare. Er han usikker eller ikke kan hjelpe, blir jeg alltid henvist videre til spesialist. Er meget godt fornøyd.

Bryr seg lite

Stødig i sitt fag, men mangler totalt serviceinnstilling. Jeg har møtt han kanskje 40 ganger og han har aldri virkelig sett på meg. Fikk en følelse av "rett inn, betalt, rett ut". Dette gikk på bekostning av hva jeg ville fortelle han og hvordan jeg hadde det. Jeg valgte til slutt å følge råd fra familie som hadde byttet fastlege. Nå er mitt møte med legeverdenen en helt annet. En som faktisk kommuniserer.