Per Arne Gaarden

Autorisasjon (1991)

Per Arne Gaarden er en av 181 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Per Arne Gaarden

Dyktig og positiv!

Han stiller opp positiv og kunnskapsrik!
Stor kapasitet og løsningsorientert!
Håper han fortsetter lenge ennå!

Dyktig, trygg

Grundig, forklarer godt, hans ro inngir trygghet, humor, viser tydelig interesse, gir alltid resultater skriftlig også etterpå. Bryr seg om pas. totale situasjon, er slik man håper alle leger er.

Dyktig lege

Hele familien har Per Arne som fastlege. Vi er veldig fornøyd. Alltid hyggelig og har humor. Tar deg som pasient på alvor og hører på deg. Bryr seg også om deg som person. Spør om familielivet og ting som omhandler meg. Han er et skikkelig medmenneske. Skal lete lenge etter en sånn lege.

meget oppfølgende og oppmersom

Meget behagelig og tillitsfull lege . Lytter til pasienten . Gjør alt som er mulig . Følger opp med hurtig time til spesialist/røntgen hvis tvil . Kan ikke tenke meg en annen lege !

Beste legen som finnes :)

Han er den legen som faktisk har gitt meg en fremtid :) Når jeg hadde gitt opp kom han som en reddende engel og tok meg på alvor.

Det å komme til en lege som hører på deg, bryr seg og ser personen bak sykdommen betyr alt. Etter legetimer med flere leger jeg har vært til så har jeg gått ut med tanker om å gi opp, etter en legetime med Per Arne så smiler jeg av lettelse over å bli tatt på alvor.

Han har alltid humor på lur og lett å snakke med. Flink til å følge opp både brev og på telefon hvis det er noe.

Håper jeg får beholde han som fastlege i mange år fremover :)