Geir Stene

1 person

Geir Stene er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Geir Stene

Blid, men arrogant

Opplever å få god kommunikasjon med de fleste jeg møter i jobb og privat sammenheng, men opplevde at Geir Stene ikke er interessert i å lytte. Jeg prøvde å få svar på en spørsmål om henvisning gjentatte ganger, men ble avvist. Han var også svært skeptisk til at jeg i det hele tatt følte meg syk siden hans oppfatning var at jeg SÅ frisk ut og CPR (blodprøven) så fin ut.

Uinteressert.

Han hadde alt for dårlig tid, og lo av alt jeg sa.
Jeg hadde med meg et barn som hadde smerter og gråt. Vi var like kloke, eller like lite kloke da vi gikk ut fra legen.
Jeg og mange med meg sitter gjerne og venter en halv time på venterommet for at legen skal ta seg tid, og være sikker på at mennesker som er syke, og som det er vanskelig å finne riktig behandlingsmåte på, får hjelp eller blir sendt videre.
Veldig hyggelige og omtenksomme legesekretærer.

super lege

Har bare posetive ting aa melde om denne legen har vert min lege siden Jens Mo tid Konstuktiv og henviser deg videre med stor innsikt i det somatiske landskapet. Meget flink lege

Skuffende og lite interessert

Har vært pasient hos han et par år nå og har alltid følt meg litt uvelkommen når jeg har gått til han. Har forsåvidt en tilsynelatende relativt god forståelse av legefaget men mangler en del på det medmennesklige og betryggende samt at jeg opplever at han er utålmodig med barn. Lite beroligene og ikke flink til å håndtere de heller,har faktisk opplevd at han har forsvunnet midt under en legetime da han ikke klarte å berolige barnet mitt.

God fastlege

Er kronikker og trenger jevnlig oppfølging fra legen. Opplever at dr. Stene tar meg på alvor, han er godt oppdatert om min situasjon og yter den servicen jeg forventer. Jeg er svært fornøyd. Kontoret er svært veldrevet og yter profesjonell service.